Roope Salmisella meni herne nenään
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Koomista tässä on se, että Iikka ei mennyt henkilökohtaisuuksiin, kun taas herrat Salminen ja Rostedt menivät välittömästi :D
Aika puupää saa olla, jos ei tajua, kehen Iikan kommentit kohdistuu. Missitkin on ihmisiä.
Niin noh, yleensä ihmisillä on tapana puolustaa heille rakkaita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiveltä ns. harhalaukaus. Arvostan hänen tukeaan feminismille ja #metoo:lle, mutta tuo ei ollut asiallinen tapa ilmaista sitä. Yhden ihmisen, joka ei ole tehnyt mitään pahaa, kimppuun hyökkääminen ei ole hyvää kritiikkiä missi-instituutiota kohtaan. Minusta myöskään ei ole miesten asia kritisoida jos nainen on perinteisessä naisroolissa työssään.
Ei ollu yhden ihmisen kimppuun hyökkäämistä, ainahan tossa duunissa on missejä ollut.
Mutta kyllähän se twiitti kohdistui käytännössä Sieppiin.
Arvasin lukemattakin, että kyseessä oli Iikka Kivi, Suomen vähiten naurattavin koomikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, miten paljon peukkuja naisten dissaamisella saa. Toivottavasti otatte yhtä rennosti kun teidät itsenne mitätöidään.
Tässähän dissataan naisen saamaa roolia, ei naista. Näkisin mielelläni vaikkapa Roopen Saran paikalla ja mielusti joissain suht kropan myötäisissä kuteissa.
Eiei, kyllä Jethro siihen pitäisi saada. Minihameessa ja korkokengissä kipsuttelemaan, hymyilemään, näyttämään sievältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomista tässä on se, että Iikka ei mennyt henkilökohtaisuuksiin, kun taas herrat Salminen ja Rostedt menivät välittömästi :D
Aika puupää saa olla, jos ei tajua, kehen Iikan kommentit kohdistuu. Missitkin on ihmisiä.
Iikkakin taitaa olla sitä mieltä, että misseistä voisi olla muuhunkin kuin näyttämään nätiltä. Kun kerran ihmisiä ovat, eivätkä pelkkiä sieviä objekteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin lukemattakin, että kyseessä oli Iikka Kivi, Suomen vähiten naurattavin koomikko.
Yksi Suomen parhaita koomikkoja, ja vieläpä hieno ihminen.
Hieno ihminen? Ahdistellut naisia seksuaalisesti. Joten eipä yllättänyt tämä ulostulo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, miten paljon peukkuja naisten dissaamisella saa. Toivottavasti otatte yhtä rennosti kun teidät itsenne mitätöidään.
Tässähän dissataan naisen saamaa roolia, ei naista. Näkisin mielelläni vaikkapa Roopen Saran paikalla ja mielusti joissain suht kropan myötäisissä kuteissa.
Eiei, kyllä Jethro siihen pitäisi saada. Minihameessa ja korkokengissä kipsuttelemaan, hymyilemään, näyttämään sievältä.
Jos nyt on tarjolla naiskauneutta niin miksi tilalle mieshassuutta? Miksi ei mieskomeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt on tarjolla naiskauneutta niin miksi tilalle mieshassuutta? Miksi ei mieskomeutta.
No ei tässä kuviossa ole ketään sellaista, joka sitä voisi tarjota :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno ihminen? Ahdistellut naisia seksuaalisesti. Joten eipä yllättänyt tämä ulostulo.
Hohhoh, onpa taas väännetty. Itsehän siitä kirjoitti Facebookissa, koska koki, että täytyy olla rehellinen voidakseen kannattaa MeToo:ta. Joskus yläasteikäisenä mennyt muiden poikien mukaan kiusaamaan tyttöjä, eikä ollut edes mistään vakavasta kyse.
Ei ollut vakavasta kyse? Oletko itse kiusaaja vai peräti seksuaalinen ahdistelija, kun on tuollainen tarve vähätellä asiaa? Tällainen naisen mitätöinti on suora jatke teininä tehdylle ahdistelulle. Häiriintynyt ihminen, toivottavasti hakee apua tilanteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tässä kuviossa ole ketään sellaista, joka sitä voisi tarjota :D
Voi sinne jonkun tämän kuvion ulkopuoleltakin hommata.
Olen sitä mieltä että Roope on vähän nolo, ja tuo v***u-sanan viljely kertoo hänen älykkyytensä tasosta. Eihän tuossa edes puhuttu suoraan Sarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoh, onpa taas väännetty. Itsehän siitä kirjoitti Facebookissa, koska koki, että täytyy olla rehellinen voidakseen kannattaa MeToo:ta. Joskus yläasteikäisenä mennyt muiden poikien mukaan kiusaamaan tyttöjä, eikä ollut edes mistään vakavasta kyse.
Ei ollut vakavasta kyse? Oletko itse kiusaaja vai peräti seksuaalinen ahdistelija, kun on tuollainen tarve vähätellä asiaa? Tällainen naisen mitätöinti on suora jatke teininä tehdylle ahdistelulle. Häiriintynyt ihminen, toivottavasti hakee apua tilanteeseensa.
Olen kyllä itsekin ahdistellut seksuaalisesti, miehiä, joskus nuorena. Olen nainen.
Kyllä, koen, että on eri tasoista ahdistelua. Iikan nuorena (lapsena) tekemä ei pääse minun mittapuullani vakavimpaan päähän, lähellekään.
Ja minua on ihan ahdisteltu seksuaalisesti, muutamallakin eri tavalla. Eri asteisesti.
Tuntuu, että tämä pariskunta ottaa milloin mistäkin herneen nenään. Lähinnä nimenomaan silloin, kun joku kritisoi tai arvostelee heidän julkisia tekemisiään. Varsinkin misseys tuntuu olevan arka paikka. Sinällään erikoista, jos se kerran on se jalustin, jolta on nykyiseen uraan ponnistettu. En kyllä kuitenkaan ehkä ihan allekirjoita, että Sara olisi raivannut tiensä superkilpailulla alalla omalla osaamisellaan.
Hän on työt saanut lähinnä missitittelinsä eli oman ulkoisen olemuksensa perusteella. Kyllä Sara mielestäni suloiselta vaikuttaa mutta ei silti ihan sellaista vaikutelmaa ole tullut, että hän olisi esim. hyvin ammattitaitoinen juontaja tai esiintyjä. Jos sitä ammattitaitoa esim. esiintymiseen olisi paljon niin kyllä se varmasti välittyisi, ei sitä ehkä itse tai oman puolison pitäisi todistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä itsekin ahdistellut seksuaalisesti, miehiä, joskus nuorena. Olen nainen.
Kyllä, koen, että on eri tasoista ahdistelua. Iikan nuorena (lapsena) tekemä ei pääse minun mittapuullani vakavimpaan päähän, lähellekään.
Ja minua on ihan ahdisteltu seksuaalisesti, muutamallakin eri tavalla. Eri asteisesti.
Mille tasolle arvioisit sen ahdistelun, että I. Kivi räksyttää somessa, kun ihminen tekee työtään?
Muistatteko sen yhden vuoden, kun tämä yksi näistä osapuolista yritti suunnilleen kaikkia jääkiekkoilijoita, jotka Suomessa oli vierailulla? Ja suomalaisiakin kyllä.
En ihan hirveästi kehtaisi itse tuossa tilanteessa moittia niitä, jotka ottavat kantaa missistereotypioihin...
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että tämä pariskunta ottaa milloin mistäkin herneen nenään. Lähinnä nimenomaan silloin, kun joku kritisoi tai arvostelee heidän julkisia tekemisiään. Varsinkin misseys tuntuu olevan arka paikka. Sinällään erikoista, jos se kerran on se jalustin, jolta on nykyiseen uraan ponnistettu. En kyllä kuitenkaan ehkä ihan allekirjoita, että Sara olisi raivannut tiensä superkilpailulla alalla omalla osaamisellaan.
Hän on työt saanut lähinnä missitittelinsä eli oman ulkoisen olemuksensa perusteella. Kyllä Sara mielestäni suloiselta vaikuttaa mutta ei silti ihan sellaista vaikutelmaa ole tullut, että hän olisi esim. hyvin ammattitaitoinen juontaja tai esiintyjä. Jos sitä ammattitaitoa esim. esiintymiseen olisi paljon niin kyllä se varmasti välittyisi, ei sitä ehkä itse tai oman puolison pitäisi todistella.
Ehkä Saraa harmittaa, kun hän sai Miss Suomi -tittelin luovutuksen kautta eikä voittamalla. Juontajana Sara kaipaisi todella paljon treeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille tasolle arvioisit sen ahdistelun, että I. Kivi räksyttää somessa, kun ihminen tekee työtään?
Ei ole ahdistelua lainkaan. On pelottavaa, jos koet, että on.
Iikka otti provosoivalla (=keskustelua ja reaktioita herättävällä) tavalla puheeksi asian, jota on täällä palstallakin puitu: naisten rooli on olla hiljaa ja näyttää nätiltä. Ei mennyt henkilökohtaisuuksiin.
Hienosti tehty kärpäsestä härkänen tässäkin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ahdistelua lainkaan. On pelottavaa, jos koet, että on.
Iikka otti provosoivalla (=keskustelua ja reaktioita herättävällä) tavalla puheeksi asian, jota on täällä palstallakin puitu: naisten rooli on olla hiljaa ja näyttää nätiltä. Ei mennyt henkilökohtaisuuksiin.
Hienosti tehty kärpäsestä härkänen tässäkin tapauksessa.
Ei ole ahdistelua, että arvostellaan somessa toisen työtä, joka sattuu perustumaan ulkonäköön? Kyllä se on. Sara on itse oman roolinsa valinnut, ei se kuulu kenellekään muulle. Itsepä elättää itsensä, eikä käy sossussa vinkumassa rahaa. Iikka Kivikin voisi miehenä lopettaa naisten arvostelun. Todella nolo intersektionaalinen juttu häneltä.
Ihan hauska kommentti iikalta, roopen messuaminen vaikuttaa typerältä, ei kai hänen olis tarvinnu rueta naisensa puolesta puhumaan, vai tarvitsiko.........?