Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisesta on tullut niin väljä, että en enää nauti yhdynnästä hänen kanssaan

Vierailija
23.04.2018 |

Kiusallinen ongelma. Molemmat ovat varmasti huomanneet muutoksen hänen paikoissaan ja sitä kautta seksielämässämmekin, mutta koska nainen on kauhean herkkä näiden juttujen suhteen, niin en ole oikein osannut ottaa asiaa puheeksi. Ei tämä ole kummankaan kannalta paras mahdollinen tilanne, mutta onko asialle jotain tehtävissä? Auttaako esim. lantionpohjanlihasten treenaaminen oikeasti vai onko se vain höpöä? Onko kellään naisella omakohtaista kokemusta vastaavasta tilanteesta?

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu. Olen ollut noin 30 naisen kanssa ja kaikki ovat aina olleet sopivan kokoisia ja olen saanut orkun. Onko sinulla mikropenis?

Vierailija
2/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et siis enää kiihota naista. Etkä  ilmeisesti osaa esileikkiäkään. Ei ole vika naisessa vaan sussa ja sun taidoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sopiva kirjoitti:

Ihme juttu. Olen ollut noin 30 naisen kanssa ja kaikki ovat aina olleet sopivan kokoisia ja olen saanut orkun. Onko sinulla mikropenis?

Tämä mullekin tuli mieleen. Vanhemmiten ihmiset aina kutistuvat, olisiko ap:n pilille tapahtunut sama ilmiö?

Vierailija
4/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sopiva kirjoitti:

Olen samankokoinen kuin ennenkin. Minulla ei ole mikropenistä. Kysyin nyt omakohtaisia kokemuksia naisilta, kiitos silti vastauksestasi.

Ap

Vierailija
5/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällainen "väljyys" putkahti.

Kyllä sulla on tainnut pili kutistua. Osta tamponipaketti, max kokoa, ja katso miten ohuita ne ovat. Sellainen istuu jämäkästi naisen emättimessä, eikä liu ulos edes liukkaana verestä ja limakalvosta.

Vierailija
6/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sopiva kirjoitti:

Tämä mullekin tuli mieleen. Vanhemmiten ihmiset aina kutistuvat, olisiko ap:n pilille tapahtunut sama ilmiö?

Naiset ilmeisesti eivät kuitenkaan kutistu, että mätsäisivät siihen piliin?

Vierailija
7/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vaan osaa hoidella naista tiukaksi ja kuumaksi.

Vierailija
8/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sulla on tainnut pili kutistua. Osta tamponipaketti, max kokoa, ja katso miten ohuita ne ovat. Sellainen istuu jämäkästi naisen emättimessä, eikä liu ulos edes liukkaana verestä ja limakalvosta.

Olen mitannut. Ihan samaa kokoa on kuin ennenkin. Eikös tamponi ole laitettaessa kuiva (kitka pitää paikoillaan) ja sitten turpoaa paksummaksi? Ei kai tuo ihan vertaudu tähän asiaan?

Ap

Vierailija
9/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen peenispumppua sitä kun käytti säännöllisesti niin vähän paksuni ja piteni kalu.

Vierailija
10/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sopiva kirjoitti:

Naiset ilmeisesti eivät kuitenkaan kutistu, että mätsäisivät siihen piliin?

En osaa vastata, kun en ole koskaan ollut väljä. Toivottavasti paikkani ei tästä enää tiukemmaksi muutu.

Vierailija
11/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen peenispumppua sitä kun käytti säännöllisesti niin vähän paksuni ja piteni kalu.

Urologit eivät suosittele käyttämään niitä.

Vierailija
12/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mitannut. Ihan samaa kokoa on kuin ennenkin. Eikös tamponi ole laitettaessa kuiva (kitka pitää paikoillaan) ja sitten turpoaa paksummaksi? Ei kai tuo ihan vertaudu tähän asiaan?

Ap

Emättimen seinät ovat tiukasti kiinni: ei se ole putki jossa olisi tyhjää tilaa. Kuukautiveren ansiosta emätin on liukas. Silti ohuen tamponin saaminen hyvin paikoilleen edellyttää varovaista kiertämistä ja emättimen rentouttamista. Käytetty tamponi on penikseen verrattuna edelleen ohut. Silti sitä saa kiskoa langasta melkoisen voimakkaasti kun sen poistaa.

Kerro nyt ihmeessä, mistä "väljyys" on syntynyt.

Se on suuri harvinaisuus, ylittäisi takuulla uutiskynnyksenkin.

Sanoisin jopa uutisankka.

Vierailija
13/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt taida saada niitä omakohtaisia kokemuksia tänne, kun tuollaista ongelmaa ei naisilla todellisuudessa ole. Kukaan ei ”muutu väljäksi” niin ettei mies sen vuoksi enää tulisi... kyllä siinä tapauksessa miehellä on ihan muut ongelmat...

Itse olen synnyttänyt neljä lasta ja kiihottuessani niin tiukka, että mies (se sama joka on katsellut ja pannut 20 vuotta tätä samaa naista) meinaa tulla saman tien. Puhumattakaan rakastajasta, jolle kroppani muutenkin on vielä uusi ja jännittävä.

Vierailija
14/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai treeni voi auttaa. Ja oikein tehtynä auttaakin. Kuka tahansa voi treenata lihaksia vaikkei merkittävää "ongelmaa" olisikaan, ja eron huomaa kyllä..

Mutta miten naisesta voi yhtäkkiä tulla väljä ellei kyse ole synnytyksestä. No ehkä ikä tai jonkun harrastuksen loppuminen..

Joillekin ilmeisesti tuo seikka on merkittävämpi kuin toisille.. en tiedä miksi? Minullakin kyllä kesti jonkin aikaa tajuta ettei koolla ole mitään väliä.

Vierailija
15/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mulla alko tulee potenssiongelmia niin en saanut munaa ihan kovaksi ja juhlakuntoon mitenkään. Niin kylllähän se seksi vähän kärsi kun puolikovana ei saanut niin hyvää tuntumaa. Pillerit sitten auttoi.

Vierailija
16/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mulla alko tulee potenssiongelmia niin en saanut munaa ihan kovaksi ja juhlakuntoon mitenkään. Niin kylllähän se seksi vähän kärsi kun puolikovana ei saanut niin hyvää tuntumaa. Pillerit sitten auttoi.

Vierailija
17/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusaa se enemmän kun ei saa mahtumaan sisään. Sain äskettäin naista, joka oli synnyttänyt 3 lasta. Tuntui oikein hyvältä kun sain kerrankin mahtumaan pohjaan asti.

Vierailija
18/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiusaa se enemmän kun ei saa mahtumaan sisään. Sain äskettäin naista, joka oli synnyttänyt 3 lasta. Tuntui oikein hyvältä kun sain kerrankin mahtumaan pohjaan asti.

Pituus ja ympärysmitta?

Vierailija
19/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen limakalvot kuivuvat ja ohenevat ikääntyessä.

Eli emätin muuttuu tiukemmaksi. Jotta nainen säilyttää seksin nautinnollisena, sitä kannattaa harjoittaa säännöllisesti yksin tai kaksin, ja käyttää tarvittaessa paikallista estrogeenivoidetta.

Ap.n ongelma on lähtöisin mielikuvituksesta, joten kokemuksia ilmiöstä on turha odottaa.

Suosittelen harjoittelua. Sinäkin voit oppia paremmaksi rakastajaksi.

Vierailija
20/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä käy painamassa joku isomunaisempi. Minkäs sille mahtaa?