Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisesta on tullut niin väljä, että en enää nauti yhdynnästä hänen kanssaan

Vierailija
23.04.2018 |

Kiusallinen ongelma. Molemmat ovat varmasti huomanneet muutoksen hänen paikoissaan ja sitä kautta seksielämässämmekin, mutta koska nainen on kauhean herkkä näiden juttujen suhteen, niin en ole oikein osannut ottaa asiaa puheeksi. Ei tämä ole kummankaan kannalta paras mahdollinen tilanne, mutta onko asialle jotain tehtävissä? Auttaako esim. lantionpohjanlihasten treenaaminen oikeasti vai onko se vain höpöä? Onko kellään naisella omakohtaista kokemusta vastaavasta tilanteesta?

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munas on snadi...

Vierailija
142/148 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lantionpohjan ja kehon rungon lihaksiston kunto vaikuttaa emättimen tiukkuuteen, eli kegel harjoituksia ja pilatesta harrastamaan. Kyllä synnytykset, ikä ja lihaksiston treenaamattomuus voi löysentää emätintä. Toisen kehoa ei kuitenkaan ole kunnioittavaa arvostella, sen sijaan voi vaikka itse aloittaa ko. treenit (sopivat myös miehille) ja kutsua puolison mukaan treeniin. Seksi, kiihottuminen ja orgasmit myös aktivoivat lantionpohjan ja emättimen lihaksistoa. Iän tuomiin muutoksiin saa estrogeenivoidetta ilman reseptiä. Mutta jos ainoastaan sen takia ettei emätin ole yhtä tiukka kuin aiemmin, kokee seksin epätyydyttäväksi, niin ongelma on kyllä muualla kuin kenenkään sukupuolielimissä, eli mieti ensin koetko epätyydyttävyyttä mahdollisesti muutenkin elämässä, itsessäsi, suhteessanne ym. ja selvittele sitä kautta ongelmaasi. 

Voi tziiz mikä keittiö spykoloki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sopiva kirjoitti:

Ihme juttu. Olen ollut noin 30 naisen kanssa ja kaikki ovat aina olleet sopivan kokoisia ja olen saanut orkun. Onko sinulla mikropenis?

Tämä mullekin tuli mieleen. Vanhemmiten ihmiset aina kutistuvat, olisiko ap:n pilille tapahtunut sama ilmiö?

Naiset ilmeisesti eivät kuitenkaan kutistu, että mätsäisivät siihen piliin?

Naisen vagina kutistuu vanhemmiten, mutta sellaista ei tapahdu, kuten aloittaja väittää, että se löystyisi omia aikojaan. Synnytyksessä vagina venyy, mutta palautuu vähitellen ennalleen. Aloittaja on tylsä provoilija. 

Vierailija
144/148 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ilmoitettu asiattomana.

Vierailija
145/148 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et nyt taida saada niitä omakohtaisia kokemuksia tänne, kun tuollaista ongelmaa ei naisilla todellisuudessa ole. Kukaan ei muutu väljäksi niin ettei mies sen vuoksi enää tulisi... kyllä siinä tapauksessa miehellä on ihan muut ongelmat...

Itse olen synnyttänyt neljä lasta ja kiihottuessani niin tiukka, että mies (se sama joka on katsellut ja pannut 20 vuotta tätä samaa naista) meinaa tulla saman tien. Puhumattakaan rakastajasta, jolle kroppani muutenkin on vielä uusi ja jännittävä.

Mä en ole itse synnyttänyt, joten en tiedä miten se alapäähän vaikuttaa, mutta synnyttäneiden ystävien ja miesten kokemusten perusteella ilmeisesti jtn vaikutusta on ja kyllä siinä voi paikat muuttua väljäksi. Yksi mies sanoi että on kuin autio leveä talo, toinen kuvaili että on väljä kuin saapas vielä vuosia synnytyksen jälkeen (ja ei, en hyväksy näitä kommentteja). Yleensä on ollut se kommentti, että kyllä se todellakin väljältä tuntuu vielä pitkään synnytyksen jälkeen. Mun kaveri sanoi suoraan, että alapää "venähti" piloille, ja hänkin oli ihan normaalipainoinen ja terve muuten. Eli en nyt sanoisi että tuollaista ongelmaa ei naisilla todellisuudessa ole - varmasti on, mutta ei siitä haluta puhua. Ja varmasti sillä on jotain vaikutusta, että pungertaa muutaman kilon kokoisen kakrun ulos alapäästä. Sitten voi taas miettiä, että mitkä ne miehen prioriteetit on kun nainen on kuitenkin antanut hänelle lapsen ja mies miettii vaan naisen tavaran löysyyttä. Mutta en usko hetkeäkään, etteikö naiselle olisi kova paikka kun alapää hajoaa synnytyksen seurauksena ja että kaikilla mukamas olisi tiukempi tavara sellaisen puskemisen jäljiltä.

Vierailija
146/148 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sopiva kirjoitti:

Ihme juttu. Olen ollut noin 30 naisen kanssa ja kaikki ovat aina olleet sopivan kokoisia ja olen saanut orkun. Onko sinulla mikropenis?

Olin aikoinaan jonkinlainen naistenmies ja törmäsin tuohon ilmiöön kerran. Kyllä se siis todellisuutta on, joskin suhteellisen harvinaista. Varttuneempien ja synnyttäneiden naisten kohdalla varmaan yleisempää? Minun naiseni olivat alle kolmikymppisiä.

Vierailija
147/148 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin heittäisi patonkia messuhalliin !

Vierailija
148/148 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolinussinta on limaista touhua.