Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisesta on tullut niin väljä, että en enää nauti yhdynnästä hänen kanssaan

Vierailija
23.04.2018 |

Kiusallinen ongelma. Molemmat ovat varmasti huomanneet muutoksen hänen paikoissaan ja sitä kautta seksielämässämmekin, mutta koska nainen on kauhean herkkä näiden juttujen suhteen, niin en ole oikein osannut ottaa asiaa puheeksi. Ei tämä ole kummankaan kannalta paras mahdollinen tilanne, mutta onko asialle jotain tehtävissä? Auttaako esim. lantionpohjanlihasten treenaaminen oikeasti vai onko se vain höpöä? Onko kellään naisella omakohtaista kokemusta vastaavasta tilanteesta?

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sopiva kirjoitti:

Ihme juttu. Olen ollut noin 30 naisen kanssa ja kaikki ovat aina olleet sopivan kokoisia ja olen saanut orkun. Onko sinulla mikropenis?

Tämä mullekin tuli mieleen. Vanhemmiten ihmiset aina kutistuvat, olisiko ap:n pilille tapahtunut sama ilmiö?

Ainakin sinun aivoillesi tuo ilmiö tapahtui.

Oijoi, osuiko hermoon mikropeniksellä?

Vau miten omaperäistä.

Kuinka tyhmä oikein olet??

Hah, fiksumpi ainakin kuin sinä! Siellähän kihiset.

Vierailija
42/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen limakalvot kuivuvat ja ohenevat ikääntyessä.

Eli emätin muuttuu tiukemmaksi. Jotta nainen säilyttää seksin nautinnollisena, sitä kannattaa harjoittaa säännöllisesti yksin tai kaksin, ja käyttää tarvittaessa paikallista estrogeenivoidetta.

Ap.n ongelma on lähtöisin mielikuvituksesta, joten kokemuksia ilmiöstä on turha odottaa.

Suosittelen harjoittelua. Sinäkin voit oppia paremmaksi rakastajaksi.

Ei limakavojen oheneminen kiristä toosaa, vaan lihasten surkastuminen ja kudosten veltostuminen tekee siitä väljemmän. 

Olen vanhustyöhön erikoistunut hoitaja ja eteen on tullut paljon vanhoja rouvia. Paikat heillä ovat vielä ihan ok, vaikka pää on monilla jo aivan reikäjuustoa. On aikamoista legendaa, että naisen tavara väljenisi iän myötä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

match kirjoitti:

Kiihottuessahan emätin turpoaa, panostatko vielä esileikkiin ja maltatko pitkittää sitä tarpeeksi? Itsellä ainakin vielä näin yli nelikymppisenäkin kaksi sormeakin tekee tiukkaa (kirjaimellisesti, ehhehe), vaikka olisi miten märkä. Oma partneri vielä ei mikään hirveän kookas ole, olisiko 13-senttinen ja paksuus ehkä läpimitta 3cm. Silti tuntuu todella hyvin. 

Eli tuskin vaimosi on väljentynyt, ei vaan halua sua samalla lailla kuin ennen? (Synnytys kai asia erikseen, siitä ei kokemusta mitä se tekee paikoille.) 

Emätin rentoutuu ja kostuu kiihottuessa, joten käy juuri päinvastoin kuin kuvailit. Kiihottumattomana saattaa tuntua "liian tiukalta". 

Joo. Mutta kiihottuneena emätin alkaa supistella. Siitä tulee se puristuksen tuntu. Jos seksi ei kiihota tarpeeksi, emätin pysyy passiivisena ja siksi puristuksen tunne jää uupumaan.

Vierailija
44/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sopiva kirjoitti:

Ihme juttu. Olen ollut noin 30 naisen kanssa ja kaikki ovat aina olleet sopivan kokoisia ja olen saanut orkun. Onko sinulla mikropenis?

Tämä mullekin tuli mieleen. Vanhemmiten ihmiset aina kutistuvat, olisiko ap:n pilille tapahtunut sama ilmiö?

Vau miten omaperäistä.

Niin ja kuinkahan väljä tuo mahtaa olla.

Vierailija
45/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sopiva kirjoitti:

Vau miten omaperäistä.

Niin ja kuinkahan väljä tuo mahtaa olla.[/

En ainakaan yhtä väljä kuin sun äitisi.

Vierailija
46/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopetatte sen fistaamisen.

Vierailija
47/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä nyt sen kummempaa missiota ap:lla kyllä ollut kuin perustaa haukkumisketju mihin hän toivoi saavansa paljon viestejä siitä kuinka löysiä naisia sitä nyt onkaan ollut mutta pilkka osuikin omaan nilkkaan

Vierailija
48/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sopiva kirjoitti:

Vau miten omaperäistä.

Niin ja kuinkahan väljä tuo mahtaa olla.[/

En ainakaan yhtä väljä kuin sun äitisi.

T. Akuis-jonne 35v

Vierailija
49/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

match kirjoitti:

Kiihottuessahan emätin turpoaa, panostatko vielä esileikkiin ja maltatko pitkittää sitä tarpeeksi? Itsellä ainakin vielä näin yli nelikymppisenäkin kaksi sormeakin tekee tiukkaa (kirjaimellisesti, ehhehe), vaikka olisi miten märkä. Oma partneri vielä ei mikään hirveän kookas ole, olisiko 13-senttinen ja paksuus ehkä läpimitta 3cm. Silti tuntuu todella hyvin. 

Eli tuskin vaimosi on väljentynyt, ei vaan halua sua samalla lailla kuin ennen? (Synnytys kai asia erikseen, siitä ei kokemusta mitä se tekee paikoille.) 

Emätin rentoutuu ja kostuu kiihottuessa, joten käy juuri päinvastoin kuin kuvailit. Kiihottumattomana saattaa tuntua "liian tiukalta". 

Emätin pitenee kiihottuessa, mutta myöskin kudokset turpoaa. Emätin puristuu ja sykkii jo pelkästä kiihottumisesta, ainakin minulla, lisäksi myös tietoisesti puristan lihaksia koska se lisää nautintoani. Olen hyvin kostuvaa sorttia ja nesteet valuu kastellen miehen sekä sängyn jos ratsastan ja mies vaan kehuu kuinka tiukka olen ja hyvältä tuntuu, välillä pitää hidastaa tai pysäyttää liike, että hän pystyy pidättämään kauemmin. Ei se kostuminen tuntumaa löysäksi tee.

Ennemmin kiihottumaton nainen joka ei ole mukana hommassa vaan tekee sen vaikkapa velvollisuuden tunteesta tuntuu löysältä koska lihakset ovat silloin rennompana.

Vierailija
50/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällainen "väljyys" putkahti.

Kyllä sulla on tainnut pili kutistua. Osta tamponipaketti, max kokoa, ja katso miten ohuita ne ovat. Sellainen istuu jämäkästi naisen emättimessä, eikä liu ulos edes liukkaana verestä ja limakalvosta.

Olen mitannut. Ihan samaa kokoa on kuin ennenkin. Eikös tamponi ole laitettaessa kuiva (kitka pitää paikoillaan) ja sitten turpoaa paksummaksi? Ei kai tuo ihan vertaudu tähän asiaan?

Ap

Oletko nähnyt miten paksu käytetty tamponi on? Se ei nimittäin edes tuplaa paksuuttaan, ei ole edes kahden sormen paksuinen vaikka olisi niin täynnä verta että sitä tippuu.

Vierailija
51/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällainen "väljyys" putkahti.

Kyllä sulla on tainnut pili kutistua. Osta tamponipaketti, max kokoa, ja katso miten ohuita ne ovat. Sellainen istuu jämäkästi naisen emättimessä, eikä liu ulos edes liukkaana verestä ja limakalvosta.

Olen mitannut. Ihan samaa kokoa on kuin ennenkin. Eikös tamponi ole laitettaessa kuiva (kitka pitää paikoillaan) ja sitten turpoaa paksummaksi? Ei kai tuo ihan vertaudu tähän asiaan?

Ap

Oletko nähnyt miten paksu käytetty tamponi on? Se ei nimittäin edes tuplaa paksuuttaan, ei ole edes kahden sormen paksuinen vaikka olisi niin täynnä verta että sitä tippuu.

Kaikki naiset eivät tamponeita edes käytä. Ja kuten naisten värkeissä, niin myös tamponeissa on eroa.

http://reductress.com/wp-content/uploads/2014/09/tampax-6-820x500.jpg

Vierailija
52/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaimollesi syntymäpäivälahjaksi lahjakortti pillunkiristysleikkaukseen.

Vierailija
53/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta vaimollesi syntymäpäivälahjaksi lahjakortti pillunkiristysleikkaukseen.

Ja ensi vuonna makkarahuulet ja sitä seuraavana kumitissit.

Vierailija
54/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli emätin muuttuu tiukemmaksi. Jotta nainen säilyttää seksin nautinnollisena, sitä kannattaa harjoittaa säännöllisesti yksin tai kaksin, ja käyttää tarvittaessa paikallista estrogeenivoidetta.

Ap.n ongelma on lähtöisin mielikuvituksesta, joten kokemuksia ilmiöstä on turha odottaa.

Ei limakavojen oheneminen kiristä toosaa, vaan lihasten surkastuminen ja kudosten veltostuminen tekee siitä väljemmän. 

Olen vanhustyöhön erikoistunut hoitaja ja eteen on tullut paljon vanhoja rouvia. Paikat heillä ovat vielä ihan ok, vaikka pää on monilla jo aivan reikäjuustoa. On aikamoista legendaa, että naisen tavara väljenisi iän myötä. 

Mitä hemmettiä. :D Minkä ihmeen takia sinä niitä dementoituneita panet tai sormettelet? :O Vai onko joku lääketieteellinen syy testata emättimen puristusvoimaa? :/

Vierailija
55/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olen joulupukki, joka tarkistaa kaikkien vanhojen naisten toosat aina ennen joulua. Sukupuolihormonitasot laskevat -> lihakset vähenevät -> emätin väljenee.

Eipä ole tullut koskaan eteen yhtään vanhaa naista, joka ei olisi samanoloinen alapäästään kuin me nuoremmatkin. Lääkkeitä sisälle laittaessa, ovat aivan tavallisen tuntuisia. En usko, että yksikään mies huomaisi mitään eroa, jos näillä rouvilla vielä olisi seksielämää. 

Vierailija
56/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

match kirjoitti:

Huomaa ettet sinä  tiedä tästä mitään. Mitä useamman orkun nainen saa, sitä  tiukemmaksi muuttuu koska kudokset turpoavat veren pakkautuessa  genitaalialueelle. Rentoutumisesta ei todellakaan ole kyse.

Vierailija
57/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä taas hauskaa: besserwisserjonne tietää tamponin käytön (mukaan lukien sen asettamisen ja poistamisen, esitelmöi naisille tamponien eri koista, tietää naista paremmin miltä emätin tuntuu ja toimii eri tilanteissa, hyvän vs. huonon seksikumppanin kanssa ja reagoi hormonaalisiin muutoksiin.

Jonne kertoo meille, miltä naisen orgasmi tuntuu!

Kuunnellaan siskot, Jonne pitää esitelmää.

Kysykää Jonnelta raskausajan tuntemuksista ja synnytyksen aiheuttamista muutoksista tai niiden palautumisesta. Jonnen ällistyttävä asiantuntemus lyö gynegologitkin laudalta.

On se vaan kumma, että kun miehillä olisi tilaisuus oppia hyödyllistä tietoa, sitä ei oteta vastaan.

Eihän tässä voi kuin nauraa!

Vierailija
58/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn pippeli on lyhentynyt ja ohentunut, eikä oikein jaksa pysyä jäykistyneenä. Voi voi sentään!

Vierailija
59/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikein ymmärrä, että miten se vaimo-kulta on voinut yhtäkkiä niin kovin löystyä? Tyyliin 'joulun alla oli vielä ihan hyvä, nyt ihan väljä'? Jotenkin epäilen, että ap:n seisokin asteessa on jotain hämminkiä. Sitä en tiedä, että mikä sen olisi voinut aiheuttaa, mutta jos ap ei kiihotu tarpeeksi, niin kyllähän se oma nautinto voi siitä osittain typistyäkin. Ja tämä sitten selitetään "vaimon viaksi" tai vaimon "väljyydeksi".

Vierailija
60/148 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pienentynyt ja ohentunut. Pallit on pitkissä naruissa.