Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?

Vierailija
23.04.2018 |

Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?

Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.

Kommentit (591)

Vierailija
201/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias lapseton nainen. Perheeseen kuuluu aviomies ja koira. Tiiminvetäjänä call centerissä, mies on insinööri. Yleensä lueskelen sängyssä palstaa ennen nukkumaanmenoa. Tosin nyt laitan tän kiinni ja katson ruutuplussasta uusimman selviytyjät ja sitten unille, aamulla kello soi 6:30 ja tarvitsen väh 8 tuntia unta yössä että jaksan.

Vierailija
202/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14v opiskelia, syön iltapalaa

Koululainen sä olet etkä opiskeliJa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 v nainen, jonka pitäisi tehdä töitä, mutta tässä vaan olen ja syön etikkasipsejä. Taidan mennä miehen viereen nukkumaan kun väsyttää niin.

Vierailija
204/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotias nainen. Syrjäytynyt ongelmavyyhti.

Vierailija
205/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotias nainen. Liikunta-alalla, yliopisto kesken. Lapsi, mies ja pieni puutalo. Olen älyttömän kiinnostunut maailmasta, selaan tätä, Hesaria, Iltasanomia, Yleä, jenkkien mediaa, hömppämediaa lilyt ja man repellerit ym, lisäksi radio ja musa-addikti. Täältä yleensä löytyy uutiset tai niiden lisätiedot ekana, uskomatonta:D

Vierailija
206/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias freelance-kääntäjä, kahden lapsen äiti. Tulin tänne esikoisen vauva-aikana kun googlailin sitä ja tätä, ja jäin sitten aina lukemaan etusivun keskusteluja. Koukkuun jäin - käyn melkein joka päivä tylsinä hetkinä, mutta kommentoin todella harvoin. Vaikka av-mammoja aina niin parjataan, on täällä mielestäni paljon laadukasta, moniulotteista keskustelua aiheista, joista en kenenkään kanssa irl keskustelisi. Eli hyvä me!

Vierailija
207/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias työssäkäyvä nainen, tosin nyt hoitovapaalla. Olen huomannut, että googlasipa lähes mitä vain (lähinnä sanoilla "Mitä tarkoittaa X", niin ennemmin tai myöhemmin löytyy hakutuloksista vauvapalstan ketju :D

Tulen tänne tuulettelemaan ja oppimaan uutta.

Vierailija
208/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut 35-vuotias nainen, kolme lasta, vakituinen koulutusta vastaava työ. Luen täällä keskusteluja joskus kun haluan laittaa aivot narikkaan. Minusta on myös kiintoisaa raottaa ikkunoita aivan toisenlaisiin elinpiireihin kuin missä itse elän.

Vierailija
209/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 52. Kolme aikuista lasta, työssä, käyn täällä päivittäin lukemassa juttuja, harvoin kommentoin. Oon ollut vakkari jostain v-93 -95 lähtien

Vierailija
210/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v nainen, viiden äiti. Nukutan juuri nuorintani 3-v tyttöä. Työelämässä, onnellisessa avioliitossa.

Vierailija
211/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias korkeakoulutettu sinkkunainen, tällä hetkellä ulkomailla ikävässä puhelinduunissa ja saikulla. Ei ole ollut voimia mihinkään "järkevään" ja olo yksinäinen, siksi ajautunut AV:lle. 

Vierailija
212/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka haaveilee seksistä ystävänsä kanssa.

Vierailija
213/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30-v., asiantuntijatehtävissä työskentelevä nainen. Avopuolison kanssa asutaan pääkaupunkiseudulla. Ollaan menossa nukkumaan.

214/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotias tyttö. Olen mielenterveysongelmien vuoksi työkyvyttömyyseläkeläinen. Kulutan melko paljon aikaa pyörien netissä.

Vierailija
215/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45, osa-aikatöissä, kolme lasta, Etelä-Suomi, uskovainen :) 

Vierailija
216/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 26v. Yhden lapsen äiti, vaimo ja amk-opiskelija. Miehen kanssa tässä molemmat istutaan sohvalla ja mietin, mitä söisin iltapalaksi ja mitä katsoisin sitä syödessä...

Vierailija
217/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaapaaherra 40v, tulot 300k-1milj vuodessa, tosin voihan se pörssi mennä pakkasellekin niin kuin nyt. Asun kolombiassa. Kauniit tytöt ja hyvä ilmasto, toisin kun suomessa.

Päivät menee punttisalilla ja treffeillä. Sitten välillä täällä kun ei ole muuta tekemistä. Nyt olen raflassa odottamassa ruokaani. Illalla sitten panemaan 18-v tyttökaveriani.

Olen näköjään mammojen ykkösvihankohde. Nautin alanuolistani.

Vierailija
218/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29-vuotias nainen, eläkkeellä.

Vierailija
219/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias lukiolaistyttö täällä. Selailen palstaa silloin tällöin, ja tulee sitä joskus kommentoituakin.

Vierailija
220/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tessa kirjoitti:

Ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut 35-vuotias nainen, kolme lasta, vakituinen koulutusta vastaava työ. Luen täällä keskusteluja joskus kun haluan laittaa aivot narikkaan.

Anteeksi, mutta jotenkin ärsyttää tällainen. Miten niin aivot narikkaan... ? Ihme höpötystä. Kun kirjoittaa vauva-aihevapaalle on suotavaa käyttää aivojaan, ja yllättävän moni niin näyttää tekevänkin.

Nainen 62 v.