Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missa lapsesi veittaa ensimmaisen luokan jalkeisen kesan, jos te molemmat vanhemmat olette toissa? Ei kai tuonikainen viela voi olla yksin paivaa?

Vierailija
23.04.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kun itse työskentelen kotona niin ei ole ongelmaa:)

Vierailija
22/25 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikoksi tai pariksi. Hakijoita on paljon enemmän kuin paikkoja, joten ne arvotaan. Ukki on luvannut hoitaa, mutta asuu 200km päässä, joten poika ei mielellään olisi siellä kovin pitkään yhteen menoon. Kesälomat pidetään peräkkäin niin loput 8vk lomasta on sitten kotona. Ajattelin ottaa osittaista hoitovapaata eli 4pv työviikon, joten jää pitkät viikonloput sitten lomailla perheen kesken, kun yhteistä lomaa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi isovanhemmat hoitaa osan ajasta ja hoitaja pari viikkoa molempia lapsia.

Meillä se tilanne että itse aloitin vasta uudessa työssä, kesälomaa tulee olemaan 2 päivää. Mies yrittäjä eikä voi pitkiä kesälomia pitää.

Vierailija
24/25 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajat lapsi on mummolassa, isä ei ota yhtään enempää kuin pakko, eli joka toinen vkl kaksi yötä.

Vierailija
25/25 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tyttö on mummonsa kukkakaupassa " apurina" . Kesäleirille yritämme hänet myös saada. Minun kesäloma 1kk jonka ajan lomailee myös. Loput ajat on pikkusiskon yksityisellä pph:lle päivähoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän