Pudotin heippalapun naapurin postiluukusta. Viesti mene näin
Merkkitarkkaan näin sillä tämä viesti kopioitu leikepöydältäni:
Hei vain? Kevään sanomaa hienoa!
Mutta ikäväkin asia olisi nyt tässä tällä hetkellä viime aikoina sillä minua teidän koirani haukkuminen.
Pidättehän koiranne kurissa. On vain ok että eläimiä on mutta ne pitää pitää aisoissa.
Siinä viesti merkki tarkaan. Laitoin sen anonyyminä
Kommentit (30)
Kasuveikka kijoitta veistiä pitkin ilta ja kun tärkeä oli asia viesti meni perille monesti sille naapurile
Meidän naapuri valitti oikein isännöitsijälle asti, että koira haukkuu aamuseitsemästä iltapäiväviiteen tauotta. Hassua sinänsä, koska työskennellään molemmat kotoa ja nukutaan usein myöhäänkin, eikä olla itse satunnaisia haukahduksia kummempaa havaittu.
Kaikista pahimpia on nämä tyhjän valittajat. Sain varoituksen tupakoinnista paistettuani voissa muikkuja.
APn viesti oli kyllä niin sekavaa tekstiä, etten sitä ymmärtänyt.
"Minua teidän koiran haukkuminen" -mitä? Haukkuminen sinua mitä?
Menneeltä talvelta, kun alkoi koiran pissat ärsyttää taloyhtiön pihakäytävällä. "Hei, Koirat ovat kivoja, mutta ethän päästä koiraasi tarpeilleen taloyhtiön pihakäytävälle, kiitos." Heippalappu tehosi, ei ollut pihakäytävä sen jälkeen koiran käymälä.
En laittanut nimeä, kun eräs toinen asukas hikeentyi täysin (huusi mm. jumalautaa), kun sanoin samasta asiasta suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Moika naapuri
tässä heippalappu teille suoraan leikepöydältä
kesä tulee tai kevätkö jaa
voiskko aatella jotta te tuota
enny muista mistä piti valittaa mut
no joo heippa
:D :D
Taisin juuri rakastua vähän tämän viestin kirjoittajaan. :D Yleensä en naura ääneen vauvapalstaa lukiessa, mutta tuota jäin nauramaan vedet silmissä. Kiitos :D
Toivottavasti olet kunnossa ap, viestisi on huolestuttavan sekava. Tulee mieleen skitsofreenikko tai vastaava.
Kaipulihiiri pessää tekkee vallankin kun on ollut paljosta paitsi kun nykyiset vahtivat monia menoja. Riihikuivaa rantaa polle polskii mennetullen kuten raavittavaa löytyy reidestä.
Sano koiralle: Etkö osaa olla.