Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvonnut ja kipeä emätin loppuraskaus

Vierailija
21.04.2018 |

Minulla oli toissapäivänä sikiön kasvu kontrolli (pieni sikiö, rv37+3) samalla tehtiin sisätutkimus, jonka jälkeen emätin ollut todella arka ja ruvennut turpoamaan, pelkkä alapään pyyhkiminenkin sattuu. Eilen illalla vessassa käydessä emättimestä tuli sormenpään kokoinen limaklöntti (luulen että oli limatulppaa) ja tänä aamuna samanlainen ja siinä oli pari veri viirua. Onko kellään limatulpan irtoamiseen liittynyt muita oireita? Ei tämä hiivaakaan voi olla, eikä luultavasti emätintulehduskaan kun alapää ei haise millekkään. Ylihuomenna käynnistys aika ja luultavasti pallongilla aloitetaan, pelkkä ajatuskin pallongin asennuksesta sattuu kun alapää niin turvonnut ja kipeä😣

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda pienempään dildoon ja älä rassaa niin kovakouraisesti.

Vierailija
2/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän lähtisit synnyttämään ihan luonnollisesti eikä tartteis koko ballonkia asentaa? Limatulppa viittaisi synnytyksen käynnistymiseen, toki joillain voi kestää vielä sen jälkeenkin jonkin aikaa.

Vierailija
4/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia käynnistys jo tuossa vaiheessa? Luulin että tehdään vain jos jokin ongelma tai yliaikaisuus?

Vierailija
5/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no onhan tässä vielä vähän aikaa alkaa luonnollisestikkin, mutta ei muita oireita eikä supistuksia ole vielä ainakaan kuulunut.

Vierailija
6/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnistetään kun pieni sikiö n.2300g ja istukka ei enää toimi kunnolla niin vauva ei enää hyödy tuolla kohdussa olemisesta.

Vierailija
7/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on turvotellut alapää jo viikolta 18 saakka, niinä päivinä kun turpoaa, tosiaan ihan turha miettiä edes seksiä tai pyörällä ajamista, kun on niin arkana paikat, on kuulemma normaalia, joten luulisi sinullakin varmaan olevan kun olet jo noin pitkällä.

Vierailija
8/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on turvotellut alapää jo viikolta 18 saakka, niinä päivinä kun turpoaa, tosiaan ihan turha miettiä edes seksiä tai pyörällä ajamista, kun on niin arkana paikat, on kuulemma normaalia, joten luulisi sinullakin varmaan olevan kun olet jo noin pitkällä.

Kiitos vastauksesta, kai se sitten on normaalia, ahdistaa vaan kun tietää että alapäätä tullaan ronkkimaan useaan otteeseen kun ruvetaan käynnistelemään, Sattuu niin pirusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi