Lähtisitkö treffeille kanssani?
Alkuun olennainen pois: olen mies.
Tässä sosiaalisessa kokeessa ajattelin viesti kerrallaan listata ominaisuuksiani ja katsoa mihin riittää. Paina nuolta ylös jos kertomani asia ei saa sinua perumaan treffejä ja nuoli alas jos kerrottu asia olisi sinulle liikaa.
Kiitos nuolen painamisesta.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen usein ällöromanttisia unia joissa hypitään käsi kädessä kukkaiskedolla.
ap
Tää on tosi outo.
Outo hyvällä tavalla?
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen huono (todistetusti) suutelemaan.
ap
Tämä vaatii tarkennusta. Suutelutaito on tärkeä. Onko tämä arvio omasi vai vastapuolen tekemä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tää on tosi outo.
Outo hyvällä tavalla?
ap
Alkaa kuulostaa keksityltä hahmolta -tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huono (todistetusti) suutelemaan.
ap
Tämä vaatii tarkennusta. Suutelutaito on tärkeä. Onko tämä arvio omasi vai vastapuolen tekemä?
Molempien. Mä jotenkin yliyritän ja analysoin liikaa sitä tilannetta. Ja sit kun päästän suutelupedon irti on tuloksena naisen kipeä suulaki ja rohtuneet huulet. Mulle sopis parhaiten varmaan eskimopusu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kymmenet juoksutrikoot ja kahdet persetopatut sortsit.
ap
eli harrastatko juoksua ja pyöräilyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tää on tosi outo.
Outo hyvällä tavalla?
ap
No, höh. Siksi mä tän ketjun tein. Jotta saisin tietää kannattaako tällaisen hahmon enää edes yrittää saada parisuhdetta. Oon tämmöinen oikeasti. Elämä olisi helpompaa, jos muuttuisin, mutta en halua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Juu, silloin kun en ole rikki. Harrastan myös kirjahyllyn järjestelyä, lätäköissä hyppimistä ja tuntemattomien teiden tutkimista yön pimeässä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tää on tosi outo.
Outo hyvällä tavalla?
ap
No, höh. Siksi mä tän ketjun tein. Jotta saisin tietää kannattaako tällaisen hahmon enää edes yrittää saada parisuhdetta. Oon tämmöinen oikeasti. Elämä olisi helpompaa, jos muuttuisin, mutta en halua.
ap
Miksi muuttua, oot söötti ku mikä tuollaisena. Rohkeasti vaan rehveille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tää on tosi outo.
Outo hyvällä tavalla?
ap
ap
Ja sori, tää oli sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Juu, silloin kun en ole rikki. Harrastan myös kirjahyllyn järjestelyä, lätäköissä hyppimistä ja tuntemattomien teiden tutkimista yön pimeässä.
ap
Eli tähän kosahti. Väärä vastaus. Tuttavapiirissäni on juoksua ja pyöräilyä harrastavia ja heidän pohkeensa eivät ole todellakaan "löllöt taikinapötköt" jotka ovat kiinteät vain silloin kun niitä jännittää. Harmi. Kiva ketju, joka paljastui provoksi. Missä ovat OIKEAT ihmiset, kysyn vaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tää on tosi outo.
Outo hyvällä tavalla?
ap
ap
Tästä tulikin mieleen uusi ominaisuus. Turn-on vai off?
Punastun kun kehutaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänpä väliyhteenveto.
Huonoin ominaisuuteni on selvästi kyvyttömyyteni pussata positiivisesti. Pitää siis opetella. Tomaattiako siinä Pirkka-lehden niksissä käytettiin?
Paras taitaa yllättäen olla laiskuuteni sivutuote, eli pyykkien liiallinen kuivaus. Melko outoa, mutta näin opin lisää miten nainen vietellään.
ap
Pirkka-niksi ei ole pirkka-niksi ilman sukkahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Eli tähän kosahti. Väärä vastaus. Tuttavapiirissäni on juoksua ja pyöräilyä harrastavia ja heidän pohkeensa eivät ole todellakaan "löllöt taikinapötköt" jotka ovat kiinteät vain silloin kun niitä jännittää. Harmi. Kiva ketju, joka paljastui provoksi. Missä ovat OIKEAT ihmiset, kysyn vaan??
Sori. Haluatko kuvan pohkeistani, trikostani ja pyörästäni? En ole maailman innovatiivisen ihminen, mutta jos provoaisin niin varmasti provoaisin muilla kuin pohkeillani.
ap
Tipahdin jo valitettavasti ekassa kohdassa pois, mutta luin muut kohdat ja ne olivat ok. Opetin mieheni suutelemaan, joten sekään ei olisi ongelma. Hän puri minua oikeasti poskeen, niin että jouduin sylkemään verta. En kuitenkaan luovuttanut ja koulutuksella hänestä tuli hyvä. Et luultavasti ole lähtökohtaisesti noin huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Sori. Haluatko kuvan pohkeistani, trikostani ja pyörästäni? En ole maailman innovatiivisen ihminen, mutta jos provoaisin niin varmasti provoaisin muilla kuin pohkeillani.
ap
Nyt kun kysyt, niin kyllä, haluaisin että laitat kuvan pohkeistasi. Haluaisin uskoa, että siellä on oikea ihminen, joka kartoittaa treffimahdollisuuksiaan ja ennenkaikkea, myös menee niille treffeille. Juuri tällä hetkellä sulla on puutteita uskottavuudessa, mut se on korjattavissa.
Vierailija kirjoitti:
Tipahdin jo valitettavasti ekassa kohdassa pois, mutta luin muut kohdat ja ne olivat ok. Opetin mieheni suutelemaan, joten sekään ei olisi ongelma. Hän puri minua oikeasti poskeen, niin että jouduin sylkemään verta. En kuitenkaan luovuttanut ja koulutuksella hänestä tuli hyvä. Et luultavasti ole lähtökohtaisesti noin huono.
Tiedän posken ja suun eron. Vielä kun saisin kieleni kuriin ja tietäisin mihin kädet laitetaan. Ilmeisesti ei taskuun kuitenkaan?
ap
En kykene käsittelemään ihastusta rationaalisesti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän posken ja suun eron. Vielä kun saisin kieleni kuriin ja tietäisin mihin kädet laitetaan. Ilmeisesti ei taskuun kuitenkaan?
ap
Kädet vyötärölle. Naisen siis. Omalle vyötärölle voisi olla liian outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
Nyt kun kysyt, niin kyllä, haluaisin että laitat kuvan pohkeistasi. Haluaisin uskoa, että siellä on oikea ihminen, joka kartoittaa treffimahdollisuuksiaan ja ennenkaikkea, myös menee niille treffeille. Juuri tällä hetkellä sulla on puutteita uskottavuudessa, mut se on korjattavissa.
Pakko kai se on sit toimittaa:
ap
Tehdäänpä väliyhteenveto.
Huonoin ominaisuuteni on selvästi kyvyttömyyteni pussata positiivisesti. Pitää siis opetella. Tomaattiako siinä Pirkka-lehden niksissä käytettiin?
Paras taitaa yllättäen olla laiskuuteni sivutuote, eli pyykkien liiallinen kuivaus. Melko outoa, mutta näin opin lisää miten nainen vietellään.
ap