Jos teistä fantasioitaisiin?
Jos teistä nähtäisiin seksiunia tai haaveiltaisiin muuten seksuaalisessa mielessä niin minkälaisia unia/fantasioita toivoisitte vastapuolen ajattelevan?
Kommentit (5)
Mitä ikinä se fantasia sitten heillä olisikaan - heidän fantasiansahan se on, ei minun :D
Olisi ainakin hyvä, ettet tulisi kertomaan minulle niistä. Eikä edes että "ajattelin sinua illalla sängyssä". Yök, yök.
Vierailija kirjoitti:
Jos en ole itse kiinnostunut miehestä, niin ei minkäänlaisia pliis. Minusta on käytännössä tuntemattomat miehet fantasioineet ja kertoneet. Reaktioni on ollut ällötys. YÖK.
Jos itse olisin seksuaalisesti kiinnostunut tai ihastunut niin sitten kyllä. Tällaistakin on tapahtunut. Silloin saa tietysti haaveilla ihan mitä vaan. Todella mukava on silloin viestitellä ja jakaa fantasioita puolin ja toisin. Etenkin jos fantasiat osuvat hyvin yksiin.
Juuri tällaisen tiukan nutturatädin pakaroille kun pääsisi ampumaan oikein kunnon lastin, niin varmasti silmäni muljahtaisivat valkuaisille lastin lähtiessä hänen pakaransa kaarille.
Jos en ole itse kiinnostunut miehestä, niin ei minkäänlaisia pliis. Minusta on käytännössä tuntemattomat miehet fantasioineet ja kertoneet. Reaktioni on ollut ällötys. YÖK.
Jos itse olisin seksuaalisesti kiinnostunut tai ihastunut niin sitten kyllä. Tällaistakin on tapahtunut. Silloin saa tietysti haaveilla ihan mitä vaan. Todella mukava on silloin viestitellä ja jakaa fantasioita puolin ja toisin. Etenkin jos fantasiat osuvat hyvin yksiin.