Olen 18-vuotias enkä ole koskaan suudellut ketään
Kommentit (17)
Kannattaa valittaa julkisesti vasta kun ikää on yli 25v.
T: 30v kokematon neitsyt
Mä sain ensisuudelmani iässä 34 vuotta ja 8 kuukautta. Että on sulla vielä heti aikaa siihen.
parempi kuin se että olisi pussaillut kymmeniä tuntemattomia
Älä stressaa. Sulla on koko loppuelämä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain ensisuudelmani iässä 34 vuotta ja 8 kuukautta. Että on sulla vielä heti aikaa siihen.
*hetki
Minä oon 56v mies enkä ole ikinä suudellut ketään, lapsuuden äitini poskipusuja lukuunottamatta..
Olen vatsakas ja n. 165cm pitkä.
Muutenkin epämiehekäs fyysisiltä ominaisuuksilta eivätkä naiset osoita minuun mitään kiinnostusta
Mä olen 19 ja mun ensisuudelma oli mun entinen opettaja. Vaihdetaanko?
Minäkään en ole koskaan suudellut.
N29
Minä olen 119 vuotta vanha ja ikänään en ole suurellu kettään. Parempi on tähän ikään impenä säilynä kuin turhaan suurella viärää henkilöä. Hautaan asti aion neitsyenä säilyä, pirän kiinni siittä kynsin ja hampain.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 119 vuotta vanha ja ikänään en ole suurellu kettään. Parempi on tähän ikään impenä säilynä kuin turhaan suurella viärää henkilöä. Hautaan asti aion neitsyenä säilyä, pirän kiinni siittä kynsin ja hampain.
Se on oikein. Avioliiton ulkopuolinen seksi on syntiä. Seksi on VAIN lisääntymistä varten ja saastaista ja likaista.
Tiedän tunteen. En ollut itse 18-vuotiaana seurustellut tai edes suudellut. Tai no 18-vuotiaana sit suutelin ekaa kertaa. 19-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni, jonka kanssa menin naimisiin 20-vuotiaana. Näin jälkikäteen naurattaa nuorena tuntemani tuska "ikisinkkuudesta".
Kyllä se tapahtuu, kun on tapahtuakseen, ei kannata masentua. :)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. En ollut itse 18-vuotiaana seurustellut tai edes suudellut. Tai no 18-vuotiaana sit suutelin ekaa kertaa. 19-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni, jonka kanssa menin naimisiin 20-vuotiaana. Näin jälkikäteen naurattaa nuorena tuntemani tuska "ikisinkkuudesta".
Kyllä se tapahtuu, kun on tapahtuakseen, ei kannata masentua. :)
Miten onkin että "tulee kun on tullakseen" ja "lakkaa etsimästä niin löydät" -neuvot tulevat aina heiltä, jotka odottivat puolisoa noin varttitunnin ja sitten naureskelevat myötätuntoisina, että "oi mäkin tiedän sen tunteen"?!
On hieman eri asia olla lähes nelikymppinen ikisinkku kuin löytää 19-vuotiaana puoliso. Kaikille se ei tapahdu kun on tapahtuakseen.
32v mies turusta ja en ole koskaan suudellut.
Itsellä oli ensisuudelma 25v., ja heti perään 10v. myöhemmin. Ja muuta ei ole ikinä ollutkaan. Niin joo, ekat hitaat lähes 20v.
N43
Mitä sitten? Kyllä sitä vielä ehtii.