Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää nää loppukevään poikkeuspäivät koulussa. Kauhea sumpliminen taas

Vierailija
20.04.2018 |

Töiden kanssa jos lapsella yhtäkkiä onkin vapaapäivä keskellä viikkoa koska se on jo pidetty syksyllä sisään urheilupäivän muodossa tai jos koulupäivä loppuukin normaalia aikaisemmin.

Miksei lukujärjestykset voi kokoajan pysyä samanlaisena. Ärh!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se vaikuttaa sinun elämääsi käytännössä, mitä pitää sumplia?

Vierailija
2/10 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä koulupäivät ovat muutenkin lyhyempiä kuin työpäivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo oli niiiiiin rasittavaa! Edelleen on koko ajan poikkeusta, mutta nyt kun omat kulkee jo itse bussilla jne on helpottanut.

Tsemppiä!

Vierailija
4/10 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siis sulla ekaluokkalainen tms.?

Miten lyhyempi koulupäivä kauheasti vaikuttaa noin muuten? Eikö ekaluokkalaisilla ole muutenkin iltapäiväkerho johon menevät koulupäivän jälkeen.

Vierailija
5/10 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätkö oman ekaluokkalaisesi koko päiväksi yksin kotiin jos sinun pitää olla sinä päivänä töissä? Ja jos työt loppuu esim. klo 16-17 ja lapsen koulu loppuu jo puoleltapäivin niin onhan se aika pitkä aika pienen lapsen olla yksin kotona. Ap

Vierailija
6/10 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on vapaapäivä keskellä viikkoa? Ymmärrän kyllä, jos vappuaatto on koulusta vapaa, on tänä vuonna maanantai tai helatorstain jälkeinen perjantai voi myös olla vapaata. Mutta silloin saadaan 4 päivän vapaa viikonlopun yhteyteen.

Vierailija
7/10 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö oman ekaluokkalaisesi koko päiväksi yksin kotiin jos sinun pitää olla sinä päivänä töissä? Ja jos työt loppuu esim. klo 16-17 ja lapsen koulu loppuu jo puoleltapäivin niin onhan se aika pitkä aika pienen lapsen olla yksin kotona. Ap

Kyllä mulla on tuo tilanne ihan läpi vuoden, ei vain poikkeuspäivinä.

Iltapäiväkerhot pyörii ja kyllä mun ekaluokkalainen voi tarvittaessa olla muutaman tunnin yksinkin poikkeustilanteessa.

Vierailija
8/10 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on vapaapäivä keskellä viikkoa? Ymmärrän kyllä, jos vappuaatto on koulusta vapaa, on tänä vuonna maanantai tai helatorstain jälkeinen perjantai voi myös olla vapaata. Mutta silloin saadaan 4 päivän vapaa viikonlopun yhteyteen.

Meillä on juuri näin. Se maanantai ennen vappua onkin yhtäkkiä lapsilla vapaapäivä. Sen takia tässä pitää sumplia työvuoroja uuteen uskoon. Ap

Vierailija
9/10 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kouluikäisenä olin 3-4 h yksin koulupäivien jälkeen ja melkein koko kesän yksin ekaluokkalaisena. Ja tämä tapahtui siis 2000-luvun alussa.

Tein leipää ja läksyt ja luin kirjoja, katsoin tv:tä, olin kavereiden kanssa. Eikö nykyään lapsille anneta ollenkaan vastuuta?

Vierailija
10/10 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä taatusti ole "yhtäkkiä" vapaapäivä... Kyllä ne vapaapäivät on tiedossa lukuvuoden alussa jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi