Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En löydä miestä

Vierailija
20.04.2018 |

Olen 35 ja alan luopua toivosta löytää mies. Olen seurustellut, mutta sitä oikeaa ei ole tullut vastaan. En ole ruma enkä ylipainoinen. Muita joilla sama tilanne?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu että minkä tasoista miestä ja mikä on oma tasosi?

Vierailija
2/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et sun mies on hävinny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia aloitteita, millaisissa tilanteissa ja ennen kaikkea, millaisille miehille olet tehnyt?

Vierailija
4/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman miestäkin pärjää. Ja jos se ei tuu vastaan, niin eikö parempi sitten yksin kuin epätoivoisesti etsiä.

Vierailija
5/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää tehdä aloitteita. Tämän ikäisillä se tulkitaan vain epätoivoiseksi.

Vierailija
6/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman miestäkin pärjää. Ja jos se ei tuu vastaan, niin eikö parempi sitten yksin kuin epätoivoisesti etsiä.

Minun mielestäni etsiminen on parempi vaihtoehto, kun ei niitä nykyaikana "tule vastaan" sillä tavalla kuin ennen, varsinkaan jos ei ole kaveripiiriä tai ei pyöri somessa.

Vierailija
7/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea ymmärtää ihmisten tasoja. Näen vain itselleni mahdollisesti sopivampia ja sopimattomampia miehiä. 

Vierailija
8/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea ymmärtää ihmisten tasoja. Näen vain itselleni mahdollisesti sopivampia ja sopimattomampia miehiä. 

Jostain syystä moni mies näkee samoja piirteitä omaavat naiset itselleen sopivimmiksi. Vähän samaa olen havainnut naisissakin. Kukaan ei saa ketä tahansa, mutta jotkut näyttäisivät olevan paljoin muita suositumpia.

Vierailija
9/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle miehelle alat olemaan jo aika vanha, Suuntaa katseesi n.50-vuotiaisiin niin kyllä jonkun niiden kanssa natsaa ja ihastus voi olla molemmin puolista.

Vierailija
10/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä tasokkuus on sitä että on mallin näköinen ja rikas, minusta ei.

Vierailija
11/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle miehelle alat olemaan jo aika vanha, Suuntaa katseesi n.50-vuotiaisiin niin kyllä jonkun niiden kanssa natsaa ja ihastus voi olla molemmin puolista.

Mulla ei ole mitään yhteistä tuon ikäisten miesten kanssa. Mieluummin ole yksin. Paremmin tulen juttuun itseäni nuorempien tai samanikäisten kanssa.

Vierailija
12/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 29 v ikisinkku. Olen ollut kiinnostunut elämäni aikana varmaan lähemmäs 20 miehestä, muutamaa lähestynyt ja vastaus aina sama: "olet ruma" tai "kasvata tissit". En enää lähesty miehiä. Ei mun juttu. Yksikään mies ei ole koskaan lähestynyt mua paitsi seksin toivossa. Suhteeseen en näytä kelpaavan.

Vierailija
13/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin äskettäin 49-vuotiaan miehen kanssa baarissa. O,i kuin olisi ukkinsa kanssa puhunut. Ei kiinnosta mitkään humppatapahtumat sun muut.

Vierailija
14/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn ikäisillä se sukupolvien kuilu vaan on yllättävän suuri.

Vierailija
15/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei se mies olekkaan hukassa eikä sitä tarvii löytää.. heh

Et jaksa tehdä aloitetta koska ajattelet että se on epätoivoista sun ikäiselle..

Mitä jos kokeilisit kuukauden tehodeittailua?

Ottaisit sellaisen asenteen että kaikille treffikutsuille sanot kyllä. Unohdat kriteerit kuukaudeksi ja deittailet täysillä nettideiteillä tinderissä ja muissa mahdollisissa paikoissa..

En sano että jos mies tuntuu ekoilla treffeillä väärältä että pakolla jatkaisit tapailua. Sanon että anna kuukauden ajan mahdollisuus erilaisille miehille ja katso mitä jää käteen.

Vierailija
16/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 29 v ikisinkku. Olen ollut kiinnostunut elämäni aikana varmaan lähemmäs 20 miehestä, muutamaa lähestynyt ja vastaus aina sama: "olet ruma" tai "kasvata tissit". En enää lähesty miehiä. Ei mun juttu. Yksikään mies ei ole koskaan lähestynyt mua paitsi seksin toivossa. Suhteeseen en näytä kelpaavan.

Olet lähestynyt vain erittäin ikäviä miehiä jos tuollaisia vastauksia olet saanut.

Jos miehet vastaa noin niin katsoisin peiliin siinä mielessä että tekisin aloitteita erilaisille miehille. Niille mukaville kilteille ja kunnollisille miehille.

Vierailija
17/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikäisesi tasokkaat hyvät miehet joihin sinä varmasti tunnet vetoa taas tuntevat vetoa niihin +20v. naisiin joilta myös voivat saada vastakaikua. Sinä siis tiput armottomasti pois näiden miesten listalta ja sinä jäät yksin voivottelemaan kun et löydä miestä. Siksi siis ehdotin että mitä jos kokeilisit vanhempaa, ei tietty ketä tahansa mutta jonkun kanssa voisi ollakin yhtäläisyyksiä.

Vierailija
18/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet seurustellut aiemminkin, etköhän seurustele jatkossakin.

Täällä 30v ikisinkku, ikinä en ole päässyt edes treffeille. Olen lähestynyt kiinnostavia miehiä (pitkiä, lyhyitä, laihoja, paksuja, kaikenlaisia) ja saanut yleensä ihan kohteliaat pakit. Netissä sitten tullut katoamistemppuja ja vähän rumempiakin pakkeja mutta elämä on.

Ap:lla on asiat sentään hyvin, ei ole tarvinnut olla yksin koko elämäänsä.

Vierailija
19/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksei perus pena joka ei muutakaan saa kelpaa?

Vierailija
20/50 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 20 miehestä koko aikana? Eli kiinnostut todella harvoin ja silloin kun kiinnostut, niin kiinnostut kusipäistä? Miksi ihmeessä näin?