En löydä miestä
Olen 35 ja alan luopua toivosta löytää mies. Olen seurustellut, mutta sitä oikeaa ei ole tullut vastaan. En ole ruma enkä ylipainoinen. Muita joilla sama tilanne?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 29 v ikisinkku. Olen ollut kiinnostunut elämäni aikana varmaan lähemmäs 20 miehestä, muutamaa lähestynyt ja vastaus aina sama: "olet ruma" tai "kasvata tissit". En enää lähesty miehiä. Ei mun juttu. Yksikään mies ei ole koskaan lähestynyt mua paitsi seksin toivossa. Suhteeseen en näytä kelpaavan.
Vain 20 miehestä koko aikana? Eli kiinnostut todella harvoin ja silloin kun kiinnostut, niin kiinnostut kusipäistä? Miksi ihmeessä näin?
Hypergamia.
Mitäpä jos unohtaisi koko homman? Niin mä päätin tehdä kun ei tuo deittailu oo tuottanut mitään tulosta. Tulee joskus jonkun kohtalonoikusta se mies ja parisuhde tai sitten ei tule, ihan sama.
Ja ihan turha lukea täältä noita loputtomia jankutuksia tasoista ja siitä miten kaikkien miesten ihannenainen on se 20v kiltti malli-tyttö joka joutaa kulkemaan miehen mukana milloin missäkin ja josta saa hienon statussymbolivaimon esiteltäväksi. Voi olla ja jos on niin voi olla lopulta vain hyvä että mä en ole sellainen.
Jatkan vielä että joskus on kieltämättä yksinäistä mutta jos nyt ihan tosissani mietin niin eipä se parisuhde lopulta hirveesti mun elämääni muuttaisi. Ei se edes ratkaisisi tätä yksinäisyys ongelmaa kuin vähän.
Moi ap. Mä oon vain vähän sua vanhempi mies. En ylipainoinen, enkä ruma. Lähetkö kahville?
Vierailija kirjoitti:
Moi ap. Mä oon vain vähän sua vanhempi mies. En ylipainoinen, enkä ruma. Lähetkö kahville?
Lisään vielä, että käyn töissä, olen mukava ja usein luullaan ikääni nuoremmaksi. Loput siellä kahvilla :)
Vierailija kirjoitti:
Olen 35 ja alan luopua toivosta löytää mies. Olen seurustellut, mutta sitä oikeaa ei ole tullut vastaan. En ole ruma enkä ylipainoinen. Muita joilla sama tilanne?
Onko vasenta tullut vastaan?
Josko alottaja on päästänyt onnensa ohitseen "seurustelemalla" sellaisten kanssa jotka ovat vain vailla tiettyjä asioita naisesta vailla sen kummempaa vakinaistumistarkoitusta. Soittelevat sillon kun itsellä on tarve naiselle ja aikaa muilta kiireiltä sekä haut tapissa. Jotkut etevämmät pyörittää naisrinkiä siltä varalta mikäli yksi ei ehdi, juuri silloin halua tai muuten taivaankappaleet huonossa asennossa, niin sitten otetaan yhteys seuraavaan. Eipä sellaisen kanssa voi alkaa seurustelemaan mikään vakituinen mielessä kun jo jonkinlainen miesystävä on olemassa.
Tässä on mies, joka vois ryhtyä sun ystäväks :)
Luulin, että minulla oli "se oikea" parikymmentä vuotta. Mutta sittenpä se otti ja löysikin nuoremman naisen, ja sinne meni.
Nyt en enää ole naiivi. Minun puolestani miehet saa tästä eteenpäin olla, pärjään mainiosti yksinkin.
Ei paha idea kenelle tahansa seuran etsijälle.