En löydä miestä
Olen 35 ja alan luopua toivosta löytää mies. Olen seurustellut, mutta sitä oikeaa ei ole tullut vastaan. En ole ruma enkä ylipainoinen. Muita joilla sama tilanne?
Kommentit (50)
Kesä on tulossa ja kesä lavat aukeaa! Ei muuta kuin sinne tanssin pyörteisiin, niin aivan varmasti löytyy joku mukava tanssisyli :) Sieltä löytyy mukavia, tanssivia miehiä. Ja tunnelma on todella mahtava kesäisin.
Vierailija kirjoitti:
no miksei perus pena joka ei muutakaan saa kelpaa?
Nokun en voi olla kenen kanssa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustu miehiin ennen kuin tuomitset heidät kelpaamattomiksi. Laita pois se ruutuvihko, johon olet teinimäisesti listannut eri asioita ja ominaisuuksia, joita unelmamiehellä tulee olla, ja kohtaa miehet aidosti.
Sopivan ihminen tapaaminen on suurta sattumaa. Vapaita ihmisiä on kuitenkin kaikissa ikäryhmissä, joten ei ole mitään yläikärajaa kumppanin löytymiselle. Useimmat ihmiset, myös miehet, haluavat ikäisensä kumppanin, vaikka muuta väiteään.
Kumppanin löytämistä vaikeuttaa usein myös oma mieli. Esim. huono itsetunto tai häpeä saa monesti aikaan käyttäytymistä, joka karkottaa mahdolliset kumppaniehdokkaat. Itse ei aina edes tiedosta omaa toimintaansa.
Rakkaus vaatii mm. rehellisyyttä, rohkeutta ja itsensä hyväksymistä.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei se mies olekkaan hukassa eikä sitä tarvii löytää.. heh
Et jaksa tehdä aloitetta koska ajattelet että se on epätoivoista sun ikäiselle..
Mitä jos kokeilisit kuukauden tehodeittailua?
Ottaisit sellaisen asenteen että kaikille treffikutsuille sanot kyllä. Unohdat kriteerit kuukaudeksi ja deittailet täysillä nettideiteillä tinderissä ja muissa mahdollisissa paikoissa..
En sano että jos mies tuntuu ekoilla treffeillä väärältä että pakolla jatkaisit tapailua. Sanon että anna kuukauden ajan mahdollisuus erilaisille miehille ja katso mitä jää käteen.
Kuvitellaan, että sinä olet mies, jonka hän tapaa heti ensimmäisenä tai toisena "koekuukauden" päivänä. Hän kiinnostuu sinusta, sinä hänestä. Hän ilmoittaa sinulle, ettei ehdi tavata uudestaan ennen kuin reilun kuukauden kuluttua, koska kalenteri on ihan täynnä treffejä. Jäätkö odottamaan sinne reilun kuukauden päähän?
En halua miestä.
Takana kieroutunut, pitkä avioliitto mieslapsen kanssa.
Vieläkin ihmettelen miten kummassa kestin niin kauan enkä tajunnut lähteä aikaisemmin.
Lopulta tajusin, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli peruspena ei kelpaa sulle periaatteesta? Ei, vaikka peruspena olisi ihmisenä täysi unelma.
tätäkin pitäisi muuttaa niin kuin yleensäkin niin nyt on selvinnyt että ongelma ei ole siinä etteikö ap löytäisi miestä vaan siinä että hän ei saa sellaista miestä kuin haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ikäisesi tasokkaat hyvät miehet joihin sinä varmasti tunnet vetoa taas tuntevat vetoa niihin +20v. naisiin joilta myös voivat saada vastakaikua. Sinä siis tiput armottomasti pois näiden miesten listalta ja sinä jäät yksin voivottelemaan kun et löydä miestä. Siksi siis ehdotin että mitä jos kokeilisit vanhempaa, ei tietty ketä tahansa mutta jonkun kanssa voisi ollakin yhtäläisyyksiä.
Enpä yleistäisi. Usea alle 30-vuotias mies on halunnut tapailla minua. Heidän kanssaan on hauskaa. Ongelma on kai se että sydämeni on särjetty niin pahasti että en ehkä enää edes uskalla mitään. Näen lopun häämöttävän miesten tapailun suhteen. :D
Jos on noin rikki menneisyydestä, ei kannata tulevaisuuteen haikailla. Johtopäätöksesi on siis varmaankin oikea.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu että minkä tasoista miestä ja mikä on oma tasosi?
No mitäs luulet tason?? Lukee liikaa naistenlehtiä ja selailee salaa mens health lehtee ja sulkee silmänsä kaupassa. Todellisuus on sit ihan muuuta.
Ikääntyville naisille on usein järkytys kun pitkän suhteen jälkeen hyvät miehet eivät enää parveilekaan samalla tavalla ympärillä kuin nuorena. Päin vastoin, vähistä hyvistä ja vapaista miehistä käydään tiukkaa kisaa. Jopa niin tiukkaa, että monelle miehelle mahdollistuu kevyt tapailu pelkän seksin merkeissä, josta ei nuorempana voinut unelmoidakaan.
Ainakin pääkaupunkiseudulla monella naisella on sama tilanne. Maalla varmaan harvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35 ja alan luopua toivosta löytää mies. Olen seurustellut, mutta sitä oikeaa ei ole tullut vastaan. En ole ruma enkä ylipainoinen. Muita joilla sama tilanne?
Taas näitä...
Vierailija kirjoitti:
Juttelin äskettäin 49-vuotiaan miehen kanssa baarissa. O,i kuin olisi ukkinsa kanssa puhunut. Ei kiinnosta mitkään humppatapahtumat sun muut.
Just joo, ei keskivertoviisikymppiset nyt mitään vanhuksia ole. Enemmän toi on persoona kuin ikäkysymys. T. 35-v. jolla 55-v. mies
Kokeile gay-chattiä, siellä aloittajalle mies.
Ne miehet on siellä friendzonella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei se mies olekkaan hukassa eikä sitä tarvii löytää.. heh
Et jaksa tehdä aloitetta koska ajattelet että se on epätoivoista sun ikäiselle..
Mitä jos kokeilisit kuukauden tehodeittailua?
Ottaisit sellaisen asenteen että kaikille treffikutsuille sanot kyllä. Unohdat kriteerit kuukaudeksi ja deittailet täysillä nettideiteillä tinderissä ja muissa mahdollisissa paikoissa..
En sano että jos mies tuntuu ekoilla treffeillä väärältä että pakolla jatkaisit tapailua. Sanon että anna kuukauden ajan mahdollisuus erilaisille miehille ja katso mitä jää käteen.
Kuvitellaan, että sinä olet mies, jonka hän tapaa heti ensimmäisenä tai toisena "koekuukauden" päivänä. Hän kiinnostuu sinusta, sinä hänestä. Hän ilmoittaa sinulle, ettei ehdi tavata uudestaan ennen kuin reilun kuukauden kuluttua, koska kalenteri on ihan täynnä treffejä. Jäätkö odottamaan sinne reilun kuukauden päähän?
No eihän se sitä tarkoita, järki päähän!
Usko minua, ilman miestäkin tulee toimeen. Katherine Hepburn jolla oli itsetuntoa Isolla I:llä soi että miesten ja naisten tulisi olla naapureita ja vain käydä vieraisilla toistensa luona on minusta totta. Itselläni muutama pidempi suhde, ei lapsia, mutta mukavia mies-ja naisystäviä sekä muuten vilkas sosiaalinen elämä takaavat ainakin sen etten pitkästy ja pysyn tarpeeksi virkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea ymmärtää ihmisten tasoja. Näen vain itselleni mahdollisesti sopivampia ja sopimattomampia miehiä.
Käytät vain eri sanoja samalle asialle.
Enpä yleistäisi. Usea alle 30-vuotias mies on halunnut tapailla minua. Heidän kanssaan on hauskaa. Ongelma on kai se että sydämeni on särjetty niin pahasti että en ehkä enää edes uskalla mitään. Näen lopun häämöttävän miesten tapailun suhteen. :D