Hitsi että hävettää. Huusin miehelle kahvilassa " mun puhelin on tippunut!" ja arvatkaapa, mikä minulla oli kädessä..
Minulla oli takki, jonka taskuja ei saa suljettua ja siinä kahvia juodessa kokeilin taskuja, että onko kaikki mukana
" MUN PUHELIN ON TIPPUNUT!" Puoli kahvilaa kääntyi katsomaan ja mies ja kysyi, että mikähän rouvalla on kädessä.. hups.
Kommentit (20)
Sehän on jo klassikko, että etsii puhelinta ja puhuu siihen :D
Mä olen etsinyt nenälläni jo olevia silmälaseja joka paikasta. Mieheltä kysyessäni onko hän kenties niitä nähnyt, hän sanoi vaan, et mitkäs sun nenälläs keikkuu. Oops.
Jotkut ne tekee mitä vaan herättääkseen huomiota...
Mä oon ettiny puhelinta puhuessa puhelimeen.....
Vierailija kirjoitti:
Noita kutsutaan aivopieruksi ja yleensä niillä ei haeta huomiota, vaan päinvastoin ihminen häpeää silmät päästään.
Ihana! Piristit varmaan monen päivää!
Minä kurkistin pinnasänkyyn ja huusin että vauva, missä on vauva?! Mies oli kävellyt pari sekuntia aikaisemmin ohi tyttö olkapäällä, mutta viesti näkemästäni ei vain mennyt perille aivoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita kutsutaan aivopieruksi ja yleensä niillä ei haeta huomiota, vaan päinvastoin ihminen häpeää silmät päästään.
Ap huusi miehelleen niin kovasti, että puoli kahvilaa !! kääntyi katsomaan
..olisi se ukko varmaan kuullut vähempääkin volyymia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelästyin, joten ei tullut mieleen kuiskata .
a.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, säikähtäessäänhän sitä saattaa kiljaista.
Mulla on useamman kerran käynyt niin, että moottoripyörällä ajaessa oon säikähtänyt, että jäikö mun avaimet edellisellä pysähdyksellä taukopaikalle. Yllättäen ovat sitten löytyneet siitä... virtalukosta.
Minulle tulee noita niin usein, että välillä mietin jo lääkäriin menemistä vaikka olen vain isääni tullut "hajamielinen professori". Mm kahvilassa laskin lompakon tiskille.. ja aloin kaivella lompakkoa laukusta( Eiii missäseonmissäseon). Laitoin silmälasit päähän kun en löytänyt toisia, jotka olivat otsalla.
Kaadoin puurolautaselle maitoa ja koska olin kaatanut maitoa siihen aikaisemmin, tuloksena oli maitotsunami. Huh heijaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee noita niin usein, että välillä mietin jo lääkäriin menemistä vaikka olen vain isääni tullut "hajamielinen professori". Mm kahvilassa laskin lompakon tiskille.. ja aloin kaivella lompakkoa laukusta( Eiii missäseonmissäseon). Laitoin silmälasit päähän kun en löytänyt toisia, jotka olivat otsalla.
Kaadoin puurolautaselle maitoa ja koska olin kaatanut maitoa siihen aikaisemmin, tuloksena oli maitotsunami. Huh heijaa.
Kun lapseni olivat vauvoja, mun tuli kaadeltua vähän mitä sattuu vähän minne sattuu (esim. kahvinpuruja kahvinkeittimen vesisäiliöön ja vettä suodatinsuppiloon, pastaa suoraan tiskialtaaseen ilman lävikköä) sekä työnneltyä mikroon ja jääkaappiin kaikkea niihin kuulumatonta. Ja kerran tein juuri noin kuin sinä, paitsi kahvin tai teen kanssa.
13
Mamas and the Papasin viimeisin LP?
Nippu Espanjalaisia parsoja? Vai ovatko unkarilaiset jo saapuneet?
Mä menin kerran pissille, enkä muistanut vetää housuja alas, siispä kusin housuihini.
Onneksi olin kotona ..ja yksin.
Minä olen etsinyt otsalla olevia aurinkolaseja. 😂