Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä te hankitte vähän lisärahaa?

Vierailija
19.04.2018 |

Ei oikein kirpparillakaan saa mitään myytyä.Työssä käyn kyllä joten energiaa ja aikaa mihinkään ilta ja viikonloppu töihin ei ole.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkävetovoittoja 350-1000 euroa kuussa, nettona.Riippuu paljon siitä, millä summalla olen panostanut,

Sama minulla, ei tarvitse rehkiä hikihatussa tuntikausia!

Vierailija
22/24 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kahta työtä - normaali päivätyö 40 h /vko ja sitten siihen ravintolapuolen keikkahommia jaksamisen mukaan, sellaiset 10-15 tuntia viikossa.  Jaksamista kummasti auttaa tietoisuus typeristä veloista joihin hankkiuduin vuosia sitten, nyt rehkin että pääsen veloistani joku päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutsuhommissa autokaupoissa ja autovuokraamoketjuissa. Kun mikkeliläinen näkee nettikaupassa, että Turussa on kiva auto myynnissä, jonkun on ajettava auto sinne Mikkelin toimipisteeseen. Ja autovuokraamoissa voi ottaa auton kaupungista a ja palauttaa kaupunkiin b, ja niitä autoja pitää sitten palauttaa kotivuokraamoihin. Meikäläinen tekee kutsuttuna tuollaista autonvientityötä.

Se on kivaa. Saa ajaa melko uusia autoja ja nähdä uusia seutuja. Ihan omalla aikataululla saa homman tehdä, kunhan on parin päivän sisään hoidettu. Ei sillä rikkauksia tienaa, mutta jos täytyy olla yötä, hotelli maksetaan, ja jos ei ole paluumatkalle toista autoa (esim. vaihdossa tulevaa vanhaa autoa), maksetaan linja-autokyyti.

Minä en ole mikään ammattikuski vaan tavallinen nuori nainen, jolla on b-kortti. En edes omista autoa. Ajauduin ihan tahattomasti tuohon työhön, kun isäni "tilasi" auton kauempaa ja autokaupassa harmiteltiin, että vaihtoauto pitäisi jotenkin toimittaa sinne uuden auton toimipisteeseen ja heiltä ei kukaan liikene juuri silloin viemään. Olin isän mukana ja heitin vitsinä, että minä voin kuskata. Siitä se sitten lähti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi