Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valkoinen sisustus on edelleen in Suomessa vaikka muualla maailmassa se on passé?

Vierailija
19.04.2018 |

https://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-6rum-ostermalm-stockholms-komm…

Just vaikka Ruotsissa tällainen on paljon arvostetumpi. Ai että ihana nähdä vähän värejä edes kuvissa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti ja trendit missä tahansa asiassa on huono asia, mikäli sen takia heitetään pois käyttökelpoista tavaraa.

Toki, jos rahaa ja haluja löytyy saa sisustaa asuntonsa uusiksi vaikka päivittäin, kunhan ei heitä vanhoja kiluja ja kaluja kaatopaikalle vaan vaikka lahjoittaa ne tarvitseville.

Vierailija
22/27 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on puolet vuodesta pimeätä, valkoinen tuo vähän valoa, siksipä sillä sisustetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon valkoista, mutta myös muita värejä, paljon. Mä teen kotiani kyllä ihan itseäni ja meidän perhettä varten. En trendien ja mitä sisustuslehdissä on.

Valkoiselle on helppo lisätä muuta. Väriä saa verhoista, matoista, torkkupeitoista, tyynyistä yms pienistä jutuista. Mä en sisusta trendien mukaan vaan mistä itse tykkään.

Vierailija
24/27 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skandinaavinen tyyli on pelkistetty.

Lue: tappavan tylsä. Koko skandinaavisen tyylin saisi mun puolesta vetää vessasta alas.

Vierailija
25/27 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kun upeat vaaleat puut ja jopa tiikki pitää maalata ja seuraavaksi aivan muuta jolloin joudut hankkimaan kaiken uusiksi kun vanhat pilattu.

Vierailija
26/27 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi valkoiset kodit on niin nähty. Huonekalut aivan kuin lilluu tyhjyydessä.

Vierailija
27/27 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaat suomalaiset tulee tässäkin taas 10-20 vuotta muiden jäljessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi