Onko Hanna-Riikka Siitosen syöpä loppuvaiheessa?
Kauheeta, jos oikeesti on loppu lähellä. Miten sen taakan kanssa pystyy olemaan?
Kommentit (15)
No kun lopetti UP:ssä tai siis jäi saikulle.
Mitä kauheeta se on? Maailmassa kuolee 150 tuhatta ihmistä päivässä.
3, no onhan se aina surullista. H-R on kuitenkin tuttu ja se luonnollisesti koskettaa enemmän.
Mietin ihan samaa. Jossain lehdessä oli juttua Hannan lapsen omatoimisuudesta ja siitä, miten Hanna luottaa äitiinsä lapsen kasvatuksessa.
Miten Hanna-Riikka mahtaa voida? On vetäytynyt perheineen kokonaan julkisuudesta.
Ihan hyvävointisen näköisenä oli ainakin pari viikkoa sitten kahvilassa.
Mietin jo talvella samaa kun vetäytyi sairaslomalle. Ja mediaan ei ole tihkunut tietoja hänestä. Jotain vakavaa on menossa. Syöpä on ilmeisesti ollut remissiossa säännöllisellä hoidolla.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa. Jossain lehdessä oli juttua Hannan lapsen omatoimisuudesta ja siitä, miten Hanna luottaa äitiinsä lapsen kasvatuksessa.
Olen kai lukenut saman jutun. Outoa oli, että siinä sivuutettiin seikka että lapsella on isä.
1,5 vuotta sitten Me Naisissa juttua että kilpirauhassyöpä vaivannut pitkään, ja keuhkoista löydettiin veritulpat jotka ehti vaurioittaa sydäntä. Löytyy googlettamalla.
Onkohan tämä ketju nyt oikein Hannan yksityisyyttä kunnioittavaa ?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä ketju nyt oikein Hannan yksityisyyttä kunnioittavaa ?
Hän on itse kertonut julkisuuteen sairauksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kai lukenut saman jutun. Outoa oli, että siinä sivuutettiin seikka että lapsella on isä.
aikaisemmin mitä olen samasta aiheesta lukenut niin lastenhoitoapu koski nimenomaan sitä, että molemmat vanhemmat työskenteli up:n parissa tampereella, kun taas lapsi kävi koulua pk-seudulla ja isovanhemmista oli siinä yhtälössä korvaamaton apu. Ei ainakaan ne jutut silloin koskeneet Hanna-Riikan sairastamista.
Mihin H-R:n syöpä lopulta levisi. Olisi ihan mielenkiintoista tietää, koska niin pitkään pystyi taistelemaan sairautensa kanssa.
Mun äidillä oli krooninen leukemia. Hän taisteli 5 vuotta, mutta lopulta syöpä levisi päähän. Kuoli sitten aika nopeasti...
Mistä niin päättelet?