Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä terapiaa jos ei ole varaa Kelan korvaamaan?

Vierailija
19.04.2018 |

Onko olemassa paikkaa, jossa voisi ilmakseksi käydä keskustelemassa tai pienellä rahalla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa on KPK ja Kriisikeskus.

Vierailija
2/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kaupungeissa on mielenterveystoimisto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista terapiaa ei saa mistään. Mielenterveystoimistossa käyminen ei ole terapiaa.

Vierailija
4/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa juttelu parempi kuin ei mitään? Tsemppiä kuitenkin! Toivottavasti asiat jotenkin järjestyvät. 

Vierailija
5/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaista terapiaa ei saa mistään. Mielenterveystoimistossa käyminen ei ole terapiaa.

Minusta keskusteleminen on juuri kaikista parhainta terapiaa. Omituinen katsontakanta sulla. 

Vierailija
6/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilta voi tiedustella jos olet psyk polin asiakas

Vierailija
7/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin psykiatrisella polilla. Oli ilmainen.

Vierailija
8/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta keskusteleminen on juuri kaikista parhainta terapiaa. Omituinen katsontakanta sulla. 

Olet aivan pihalla koko asiasta. Terapia on terapiaa, keskusteleminen on aivan eri asia.

Vierailija
9/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisikeskus Mobile on kolmannen sektorin ylläpitämä keskusteluapupaikka kriisitilanteissa. Käsittääkseni he myös kouluttavat auttajat.

Vierailija
10/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tää palsta kelpaa? Ja onhan noita 0800 alkuisia palvelunumeroita melkeen joka firmassa. Mä soittelen niihin ja juttelen mukavia asiakaspalvelijoiden kanssa.

...helpottais auttamista jos tietäis millaisen terapian tarpeessa olet.

Vierailija
11/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveystoimisto on ilmainen mutta jonot todella pitkiä ja aikoja yleensä saa vain kerran parin viikon välein.

Vierailija
12/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus nuorempana pariin otteeseen vähän aikaa terapiassa joidenkin elämänkriisien aikaan, sanoisin että ainoa hyvä puoli oli että joku jaksoi kuunnella ne samat jutut moneen kertaan (rahasta). Ei niillä terapeuteilla ole mitään sen kummallisempia keinoja. Ja tiedän muutaman terapeutin, ei niillä usein ole omakaan elämä hallinnassa, siksi varmaan kiinnostuneet alasta.

Päiväkirja tai kärsivällinen naapuri saattais auttaa?

Vierailija
13/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan pihalla koko asiasta. Terapia on terapiaa, keskusteleminen on aivan eri asia.

Aloituksessa kerrottiin tahdottavan keskustelemista eikä muovailuvahalla muovaamista. 

Vierailija
14/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan keskustelu on usein kuitenkin yhtä tehokasta.

Vierailija
15/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla potkaisemaan sua berseeseen. Ei maksa mitään.

Vierailija
16/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene lääkäriin vaan selvität ongelmasi itse.

Vierailija
17/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkko tarjoaa kai ilmaista parisuhde/avioliitto terapaiaa, myös papait ovat koulutettuja "sielunhoidollisiin " keskusteluihin, kriisitilanteisiin, tai miksi ei muihinkin eksinstentiaalisiin keskusteluihin. Entä diakoni?

Vierailija
18/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirkko tarjoaa kai ilmaista parisuhde/avioliitto terapaiaa, myös papait ovat koulutettuja "sielunhoidollisiin " keskusteluihin, kriisitilanteisiin, tai miksi ei muihinkin eksinstentiaalisiin keskusteluihin. Entä diakoni?

Näissä pitää silti hyväksyä Jeesus, eli taka-ajatuksia on.

Vierailija
19/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion käydä terapiassa noin kerran kuussa. Sitten se ei ole niin kallista. Ei ole välttämätöntä käydä joka viikko.

Vierailija
20/20 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt yli 2 v terapiassa ja se ei ole maksanut mulle senttiäkään että mitähän vttua nyt taas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan