Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät ymmärrä, mikä kumppanin saamisessa on tärkeintä?

Vierailija
19.04.2018 |

Salilla trimmattuja puoli-Aspergereita on tullut nähtyä sen verran monta, että epäilykset heräävät aina, kun palstalla valitetaan naisen puutetta korkeasta tasosta. Ihmetellään, kun toimitaan ihan oppikirjan mukaan, mutta silti seksiä ja läheisyyttä ei tule palkkioksi tutkinnosta ja maastavetotuloksista. Tekisi mieli vähän ravistella näiden tyyppien vanhempia. Maailma ja ihmissuhteet eivät toimi, niin kuin näille nuorille miehille on opetettu.

Minulla on vatsaa ja olen tällä hetkellä työtön, mutta seurasta ei ole ollut pulaa, kun osaan puhua naisille, itseluottamusta löytyy ja tiedän omat vahvuuteni. Kun on sujut itsensä ja elämänsä kanssa ja sosiaalisesti taitava, pärjää aika hyvin. Baareissa pyörii paljon minua paremman näköisiä tyyppejä, jotka operoivat naisten kanssa kuin lasiseinän takaa.

Keskustelutaidon kurssi olisi monelle hyödyllisempi kuin salikortti. Miksi tämä ajatus kuitenkin niin usein torjutaan?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska keskustelutaidolla ei makseta lapsen vaippoja.

Vierailija
2/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhut seurasta, mites parisuhteet? elättääkö naiset sinua mielellään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että keskustelutaidon oppii kurssilla? Oletko käynyt sellaisen?

Vierailija
4/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio. Nythän täällä pyörii ketju, jonka aloittaja vaikuttaa ihan jääkaapilta ja ihmettelee, miksi ei saa "tasoisiaan" naisia.

Vierailija
5/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio. Nythän täällä pyörii ketju, jonka aloittaja vaikuttaa ihan jääkaapilta ja ihmettelee, miksi ei saa "tasoisiaan" naisia.

kuten se toinenkin ketju missä 36 vuotias nainen valittaa miksi ei saa "tasoisiaan" miehiä.

Vierailija
6/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä on tuollaisia taitoja ja keillä ei. Mitäs jos ei löydy rohkeutta, ja jos sitten kuitenkin menee juttelemaan niin ei sitten suju jotenkin ollenkaan, vaikka muissa ympyröissä pystyy vaivatta juttelemaan. Ehkä tässäkin jonkinlainen harjoitus voisi auttaa, jos siihen vaan on jossain mahdollisuus.

Vierailija
7/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska keskustelutaidolla ei makseta lapsen vaippoja.

Missä ulottuvuudessa ne vaipat maksetaan salikortilla?

Vierailija
8/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla trimmattuja puoli-Aspergereita on tullut nähtyä sen verran monta, että epäilykset heräävät aina, kun palstalla valitetaan naisen puutetta korkeasta tasosta. Ihmetellään, kun toimitaan ihan oppikirjan mukaan, mutta silti seksiä ja läheisyyttä ei tule palkkioksi tutkinnosta ja maastavetotuloksista. Tekisi mieli vähän ravistella näiden tyyppien vanhempia. Maailma ja ihmissuhteet eivät toimi, niin kuin näille nuorille miehille on opetettu.

Minulla on vatsaa ja olen tällä hetkellä työtön, mutta seurasta ei ole ollut pulaa, kun osaan puhua naisille, itseluottamusta löytyy ja tiedän omat vahvuuteni. Kun on sujut itsensä ja elämänsä kanssa ja sosiaalisesti taitava, pärjää aika hyvin. Baareissa pyörii paljon minua paremman näköisiä tyyppejä, jotka operoivat naisten kanssa kuin lasiseinän takaa.

Keskustelutaidon kurssi olisi monelle hyödyllisempi kuin salikortti. Miksi tämä ajatus kuitenkin niin usein torjutaan?

No en tiedä mutta itseäni ainoastaan vi tut taa tuo jatkuva sosiaalisuuden vaatimus. Ehkä se johtuu siitä etten kaipaa kaunista naista keskustelukumppaniksi, ainoastaan sänkyyn.

Ja tuohan sinusta paistaa läpi ja siksi se nainen ei tule sinne sänkyyn. Musta on hauskaa vain jutella naisten kanssa. Joskus se johtaa sänkyyn, joskus ei. M42

Vierailija
9/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että keskustelutaidon oppii kurssilla? Oletko käynyt sellaisen?

Keskustelutaitoa oppii harjoittelemalla. Kurssilta voi saada siihen mahdollisuuden ja kimmokkeen. Eikä kurssin tarvitse olla kirjaimellisesti keskustelukerho. Se voi olla vaikka työväenopiston teatterikurssi tai mitä tahansa, missä pääsee olemaan läsnä ja kohtaamaan muita ihmisiä.

Vierailija
10/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puhut seurasta, mites parisuhteet? elättääkö naiset sinua mielellään?

Eipä ole kenenkään tarvinnut minua elättää. Ei työtön ole sama asia kuin köyhä, ja menot olen aina sovittanut tuloihini.

Vierailija
11/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on älyttömän tylsää jutella naisten kanssa. No sen sitten arvaa mikä on lopputulos.

Ymmärrän kyllä että juttelusta homma lähtee, niinpä sitä välillä täytyy vetää pää täyteen ja lähteä ulos juttelemaan.

Vierailija
12/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kirjanmukaan pelaaminen on ehkä vähän väärä käsitys. Toki kaikki lähtee sosiaalisista taidoista, mutta ujo/ sosiaalisesti kömpelö ei muutu hetkessä sosiaalisesti lahjakkaaksi. Jos tähän olisi kurssi, niin kysyntää varmasti olisi, eikä vain parisuhdemielessä. 

Toki on koomista ajatella, että parisuhde voisi perustua vain ulkonäköön. Lähestymisyrityksiä sillä ehkä saa, mutta suhde vaatii toki aina jotain muutakin. Tämä tiedoksi myös niille naisille, jotka aloittava "olen ihan perusnätti blaaba blaa", miksen saa miestä. Niin aika vaikea sanoa niillä tiedoilla. 

Vierailija
13/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä mutta itseäni ainoastaan vi tut taa tuo jatkuva sosiaalisuuden vaatimus. Ehkä se johtuu siitä etten kaipaa kaunista naista keskustelukumppaniksi, ainoastaan sänkyyn.

Ja et tietenkään tajua, miksi se nainen ei sinne sänkyyn halua. HAHAHAHAHAHAHAHAAH

Vierailija
14/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei kiinnitetä poikien sosiaalisten taitojen kehittämiseen ollenkaan niin paljon huomiota kuin vaikkapa Ranskassa. Tästä on paljon haittaa myöhemmin elämässä.

Vierailija
15/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Sosiaalista älyä, katoava luonnonvara irl - tästä palstasta nyt puhumattakaan

Vierailija
16/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on älyttömän tylsää jutella naisten kanssa. No sen sitten arvaa mikä on lopputulos.

Ymmärrän kyllä että juttelusta homma lähtee, niinpä sitä välillä täytyy vetää pää täyteen ja lähteä ulos juttelemaan.

Niin. Tajuat varmaan, että olet itsekin tylsää keskusteluseuraa naisten mielestä. Ja ehkä miestenkin? Mikä muuten on se perustavanlaatuinen ero keskustelussa miehen ja naisen kanssa? Juteletko miesten kanssa intopiukeena autojen rassaamisesta ja kalastuksesta ja erilaisten porakoneiden ominaisuuksista? Eikä naisten kanssa meikeistä ja vaatteiden pesemisestä ja lastenhoidosta ja kuukautisista jutteleminen innosta? Millä tavalla naiset ovat mielestäsi tylsempää keskusteluseuraa kuin miehet?

Vierailija
17/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ilma suhdetta siis piti kirjoittamani.

Vierailija
18/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostaa ulkonäön lisäksi charmikkuus. Ulkonäössä on tietynlaisia viehättäviä seikkoja, jotka vain iskee, ja ne liittyvät yleensä kasvonpiirteisiin ja yleiseen olemukseen. Preferenssit tietenkin vaihtelee naisesta riippuen.

Pelkällä treenatulla kropalla ei pitkälle pötkitä. Ja mitä enemmän sellainen kylmä katkeruus paistaa läpi, sitä enemmän kys. henkilöä haluaa vältellä.

Vierailija
19/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et siis osta seksiä?

Vierailija
20/30 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa, huumoria, itsevarmuutta, ystävällisyyttä ja rentoutta miehet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan