Listataan paikkaansa pitämättömiä juttuja, joihin monet uskovat!
Kommentit (106)
Iltasyöminen lihottaa.
Kuumeen lääkitsemättä jättäminen parantaa taudin nopeammin.
Korvatulehduksen voi hyvin jättää lääkitsemättä.
"Olen niin kaunis, ettei mieheni koskaan petä minua".
GMO on vaatallista. Hemmetti, mitään ruokaa tutkittu niin paljon!
On ollut olemassa joku puhdas suomen kielen muoto, josta murteet ovat "väännöksiä". Kieli rappeutuu, kun se etääntyy tästä myyttisestä kielimuodosta.
Että lapsi tarvitsee ristiäiset että saa nimen, eli että se pappi siis siinä antaa nimen lapselle. Juuri yksi ihminen eilen kysyi että no mites lapsi saa nimen, jollei olekaan ristiäisiä.
Emätin löystyy, jos harrastaa paljon seksiä eri miesten kanssa.
Valitettavasti tähän uskovia miehiä ja naisia tulee aina välillä vastaan.
Astianpesukoneiden huuhtelukirkasteet ovat hirveitä myrkkyjä. (Ja ihan oikeasti, eivät ole. Itse pesuaineet ovat paljon vaarallisempia.)
Patologi näkee sisuskaluista, onko vainajalla ollut tapana syödä koneellisesti tiskatuilta/käsintiskatuilat astioilta.
Että lapsi saa kasteessa nimen. Nope, nimi on annettu jo etukäteen, monella vaan on tapana kertoa se julkisesti ensi kertaa kasteen yhteydessä.
Vanhojen kirkkojen lasit ovat alaosaltaan paksumpia, koska lasi on valunut alaspäin.
Lasi kyllä valuu, mutta muutama sata tai tuhat vuotta ei riitä siihen, että ihminen paljaalla silmällä näkisi tätä valumaa.
- Jumala ja uskonnot kaikissa muodoissaan. Uskontojen luomisteoriat
- Se että aikuinen ihminen tarvitsee maitoa - mikään muu nisäkäs ei imeväiskauden jälkeen tarvitse
- Se että vegaani ei saa tarpeeksi proteiinia ilman lihaa jne
- Se että jollain on "isot luut" ja siksi lihava
- Se että joku tietty ruoka erityisesti lihottaa - kaikki lihottaa jos syö liikaa
Perjantai 13. päivä on huonon onnen päivä. Tähän harva onneksi uskoo, mutta useampi liittää tämän myytin temppeliritarien tuhoon. Jopa ihan vakavasti otettavissa jutuissa tätä kerrotaan.
On totta, että perjantai 13. päivä liittyy temppeliritarien tuhoon.
Mutta kun tutkitaan kirjalliuutta ja sanomalehtiä, niin perjantai 13:sta päivän yhteys huonoon onneen alkoi, vasta 1900-luvun alussa olleen krijan kirjoitamisen jälkeen.
Kyllä se oikea vielä sinunkin kohdalle tulee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronpalautukset on verottajan jakamaa ylimääräistä rahaa
No onhan se sun ylimääräisenä maksamaa rahaa, jonka saat takaisin.
Nimenomaan itse maksamaa.
Jotkut vain suhtautuu niihin kun joulubonukseen..
Ei kai kukaan oikeasti oleta niiden rahojen taivaasta tippuvan? Tiedän kyllä ihmisiä, jotka maksaa aina tahallaan liikaa veroja saadakseen palautuksia joulukuussa. :D Mutta yläpeukkujen perusteella muut palstalaiset tuntee useita, jotka ei ymmärrä miten verotus toimii ja mätkyt/palautukset kertyy.
No, vuonan 2020 ei sitten enää tule veronpalautuksia, kun siirrytään kansallisen tulorekisterin käyttöön :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni uskoo, että 0,999... (loputtomasti ysejä) ei ole sama kuin 1.
Ja alapeukkuja satelee!
(Jos pitää ruveta jankuttamaan, googlatkaa ensin.)
No eihän se ookkaan. Toisessa on 1 ja toisessa on paljon ysejä. Ei siis mitenkään sama asia.
https://fi.wikipedia.org/wiki/0,999...
Kyllä ne ovat tasan yhtä suuria.
Mä oon ymmärtäny että ne on eri lukuja joilla on sama summa. Eli 0.999... ei ole sama kuin 1 mutta muuttamalla murtoluvuksi ja takaisin, kummastakin tulee 1.
Että kissa pärjää itsekseen kodittomana luonnossa
Homeopatia ja muut huuhaa-hoidot aikaansaavat muutakin kuin vain tekijän kukaron paisuttamista.