Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skam Austin alkaa ensi viikolla

Vierailija
18.04.2018 |

Twitter-viestien perusteella se Amerikkalainen versio Skamista alkaa ensi viikolla Facebookissa (tiistaina) , mielenkiintoista nähdä miten se on toteutettu ja onko kuinka paljon suoraan kopioitu alkuperäistä. Juuri mitään ei ole vielä paljastettu esim. näyttelijöistä niin mielenkiintoista nähdä millainen versio on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkityyliin idea on varmasti vesitetty ja näyttelijät 25+-vuotiaita Hollywoodin groomauksen läpikäyneitä.

Vierailija
2/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkityyliin idea on varmasti vesitetty ja näyttelijät 25+-vuotiaita Hollywoodin groomauksen läpikäyneitä.

Ovat ainakin haastatelleet ja järjestäneet koe-esiintymisiä paikallisille lukiolaisille, että epäilen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä utelias tuon toteutuksen suhteen, etenkin kun Julie Andem itse on nyt mukana, toivottavasti hän pystyy säilyttämään edes osan sen alkuperäisen "realistisuudesta".

Vierailija
4/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä utelias tuon toteutuksen suhteen, etenkin kun Julie Andem itse on nyt mukana, toivottavasti hän pystyy säilyttämään edes osan sen alkuperäisen "realistisuudesta".

Ranskassa ovat kuuleman mukaan onnistuneet hyvin, mutta itse en ole vielä ehtinyt sitä katsoa, joten aivan varma en ole.

Vierailija
5/6 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin kaksi ensimmäistä klippiä, vielä vaikea sanoa että onko hyvä.. toivon että juonta on muunneltu jonkin verran

Vierailija
6/6 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Yle areenaan???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi