Paljonko arvelette simo silmulla olevan ikää tämän kuvan perusteella? (linkki)
Veikkauksia kehiin. Älkää googlatko.
Kommentit (25)
WTF?
Onks toi photoshopattu?
Kunnon pappa.
Eli photoshopaattu vanhemmaksi ja arvauksia kuinka paljon vanhemmaksi.
Kaikkihan me tiedämme, että Simo on jotain nelkyt. En googlannut.
Tässä kuvassa Simo 63-vuotiaana?
Tuon kuvan perusteella yli 70. Ihan sillä, että anoppini on 70v ja näyttää tuota Simoa nuoremmalta.
Mulla on pieni käsitys ilman googlaamistakin Simon oikeasta iästä, ei kyllä uskois.
60-70v. Mulle tuli mieleen Pirkka Pekka Petelius tuosta kuvasta ja hän on muistaakseni 65 kieppeillä.
Onko tämä aito kuva Simo Silmusta vai photoshopattu? Jos on aito, olen aika järkyttynyt. Tiedän googlettamattakin että mies on mua nuorempi ja oli tosi babyface pitkälle aikuisikään muutenkin.
Voi kauhee mikä kuva... Näyttää ikäistään vanhemmalta sillä luin jostakin, että hän on nelikymppinen.
65-70. Kuva näyttää kyllä raskaasti käsitellyltä.
Kyllä 70 vuotisbileet on jo pidetty tässä kohtaa.
Kävin tsekkaamassa kuvahaulla Silmun kuvan..on se vanhan juopon näköinen oikeesti.
Ei ole photosopattu, tai sitten Ilta-Sanomien kuva on myös.
Simolle voitaisiin tehdä pieni make over eli botoxia, hamsteripussien käsittely tai minifacelift/mesolangat, täyteainetta poskipäihin. Hiusten värjäys. Jo lähtisi vuosia pois.
Vierailija kirjoitti:
Simolle voitaisiin tehdä pieni make over eli botoxia, hamsteripussien käsittely tai minifacelift/mesolangat, täyteainetta poskipäihin. Hiusten värjäys. Jo lähtisi vuosia pois.
Ai niin, ja sekä ylä- että alaluomien kiristys. t. Plastiikakirurgi
Vierailija kirjoitti:
Siinä olis make overia, kun jättäisi juopottelun!
20 vuotta humppaa.