Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää miksi yksittäis-WC:t pitäisi olla sukupuolen mukaan?

Vierailija
18.04.2018 |

Jos WC:t pitää olla erilliset eri sukupuolille niin eikö siihen pidä olla jokin _syy_? Siis, että WC:t ovat erilaisia keskenään tms.
Yksittäiskopithan ovat molemmille samat, pönttö, lavuaari, hana, peili, roskis ja paperiteline.
Mikä on siis perustelu etteikö WC:t muutettaisi sukupuolettomiksi?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kusee lattialle ja paskoo pöntön ruskeeksi. Siat.

Vierailija
62/69 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenvessat ovat ihan hirveässä kunnossa verrattuna naistenvessoihin, joten haluan jatkossakin käyttää naistenvessoja. Jos ap ei tiedä, kumpaan vessaan menisi, niin vaadi itsellesi ihan erillinen neutrivessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuseksii istuimille.

Vierailija
64/69 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikaperi kirjoitti:

Minusta olis kamalaa astua wc:stä menkkojen aikaan, kun silloin jää useasti hajua ja seuraavana menisi joku niistä sovinistiukkeleista.. ei kiitos.

Rinkan laskeminen oman kullan jälkeen ja sen pissan päälle astuminen ei ole niin paha, mutta muiden pissojen.. ei kiitos.

Enkä tahdo kenenkään naisbakteereita hanasta, mutta vielä vähemmän miesbakteereita.

Nyt jäi epäselväksi miksi lasket rinkan vessan lattialle sen jälkeen kun miehesi on käynyt siellä. Eikö se mahdu muualle kuin vessaan?

Vierailija
65/69 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisten mielestä miesten vessat on saastasia ja miesten mielestä naisten vessat on aina varattuja.

Vierailija
66/69 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minua on kerran ahdistellut ihan naisten vessassa toinen nainen. Sellainen 100kg räväkän punaiseksi värjätyt hiukset, nenäkoru ja keltaiset hampaat oli tällä naisella. Työnsi minut seinää vasten ja laittoi tupakan ja paskan makuisen kielensä väkisin suuhuni. Pääsin juoksemaan paikalta pois. Nainen oli 40-50v miehekäs ja vahva lesbo. Itse olin tapahtuman aikaan 31v.

Vierailija
67/69 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minua on kerran ahdistellut ihan naisten vessassa toinen nainen. Sellainen 100kg räväkän punaiseksi värjätyt hiukset, nenäkoru ja keltaiset hampaat oli tällä naisella. Työnsi minut seinää vasten ja laittoi tupakan ja paskan makuisen kielensä väkisin suuhuni. Pääsin juoksemaan paikalta pois. Nainen oli 40-50v miehekäs ja vahva lesbo. Itse olin tapahtuman aikaan 31v.

Kauheeta! :O

Vierailija
68/69 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumissa, joissa on yhteisvesat, menen jonoon, jossa on kymmenen miestä mieluummin kuin jonoon, jossa on viisi naista. Naisilla jostain syystä asioiminen kestää monta kertaa kauemmin kuin miehillä.

Vierailija
69/69 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa tai murtuu illuusio siitä ettei naisen paska haise

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän