Olen rumanaamainen nainen - mikä tähän auttaisi?
Ei ole ollut vipinää seurustelurintamalla koskaan; valitettavasti olen kasvonpiirteiltäni liian androgyynin näköinen, vaikka kroppani on ok, olen hoikka ja pitkähiuksinen (vrt. Janna Hurmerinta, Miitta Sorvali, Maria Veitola jne., jotka ovat siis ihan tavallaan kauniita mutta hieman androgyynihtäviä tavallaan). Ärsyttää olla tämän näköinen ihan aidosti ja kuulen ikäviä kommentteja sukulaisiltakin. Varmaankin kirurgin veitsi auttaisi, mutta kun siihen ei ole pariin vuoteen varaa ja tarvitsisin useamman operaation. V*tuttaa ankarasti sekin, kun mulla ei ole MITÄÄN mahdollisuuksia saada seurustelusuhdetta tämän näköisenä.
Kommentit (67)
Itsetunto ensin kondikseen. Ei kukaan jaksa katsella jotain noin paljon itseään inhoavaa ihmistä.
Mulla ehkä on hieman liian iso nenä ja hieman liian pieni leuka. Ne korjaamalla olisin jopa viehättävä ehkä, tosin kaukana täydellisestä, sillä kasvojen symmetriaa pitäisi parantaa huomattavasti. Mutta en pysty tekemään noille seikoille mitään itse.
Voisinko vaikuttaa joihinkin muihin asioihin ja missä maassa/millaiset miehet voisivat hyväksyä naisen, joka ei ihan täytä nykypäivän kauneuskriteerejä? En ole ketään ainakaan arjessa tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto ensin kondikseen. Ei kukaan jaksa katsella jotain noin paljon itseään inhoavaa ihmistä.
Itse olen sitä mieltä, että itsetunnon täytyy perustua johonkin. Jos olisin viehättävämpi, niin olisi helpompaa olla hyväitsetuntoinenkin.
Fitness-kroppa salilta ja sotameikit naamaan, niin johan löytyy ottajia.
Jos menen kampaamoon tai kosmetologille, niin eivät hekään suoraan täräytä totuutta, vaan kaunistelevat kohteliaisuudesta, kun olen se maksava asiakas. Mua kuitenkin auttaisi se rujo ja raaka totuus eniten.
Mistähän se johtuu, että kehitysvammaisetkin seurustelevat? Kaikki heistä eivät ole perinteisessä mielessä kaunottaria.
Yritäpä miettiä tätä.
OdensKuutio kirjoitti:
Heitä syövyttävää myrkkyä naamallesi niin sua uskalletaan kattoo ruma lesbo
Jahas, nyt tuli tarkkaa analyysia. Tunnetko mut muutenkin ja tunnistit tekstistä?
Käytä aikasi johonkin muuhun kuin seurusteluun? Elämässä on kiinnostavampia ja palkitsevampiakin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän se johtuu, että kehitysvammaisetkin seurustelevat? Kaikki heistä eivät ole perinteisessä mielessä kaunottaria.
Yritäpä miettiä tätä.
En tiedä, missä ja miten he tapaavat kumppaninsa. Itselleni on lähes mahdotonta tavata ketään, kun en edes ikinä ole sellaisissa tilanteissa ja nykyelämässäni kukaan ei kyllä lähesty siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos menen kampaamoon tai kosmetologille, niin eivät hekään suoraan täräytä totuutta, vaan kaunistelevat kohteliaisuudesta, kun olen se maksava asiakas. Mua kuitenkin auttaisi se rujo ja raaka totuus eniten.
Siis mitä apua sen kuulemisesta olisi? Mitä se muuttaisi jos ihmiset sanoisivat sen ääneen, kun kuitenkin sinulle totuus jo on tuo, että naamasta johtuu tietyt asiat?
Vierailija kirjoitti:
Käytä aikasi johonkin muuhun kuin seurusteluun? Elämässä on kiinnostavampia ja palkitsevampiakin asioita.
Olen varmaankin sitten epätavallisen läheisyyden- ja rakkaudenkaipuinen ihminen. Olen elellyt sinkkuna ja yksin suurimman osan elämästäni aikuisenakin.
Mulla on jatkuva ikävä ja kaipuu jonkun ihastukseni luokse ja unohdan sen vain ihastumalla sellaiseen, jolta saan vastakaikua ja jota voin nähdä livenä. Olen kärsinyt tästä koko aikuisikäni. Sitä mielekästä seurustelua ja yhdessäoloa on kuitenkin vain maksimissaankin noin 10% aikuisiästäni.
Jaaa meikkaa ihan helvutusti niin voit hämätä joitakin miehiä luulemaan että oot laittanu vaa ihan liikaa pakkelia ja sen takii vähä oudon näköne mut vähemmällä oisit ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ehkä on hieman liian iso nenä ja hieman liian pieni leuka. Ne korjaamalla olisin jopa viehättävä ehkä, tosin kaukana täydellisestä, sillä kasvojen symmetriaa pitäisi parantaa huomattavasti. Mutta en pysty tekemään noille seikoille mitään itse.
Voisinko vaikuttaa joihinkin muihin asioihin ja missä maassa/millaiset miehet voisivat hyväksyä naisen, joka ei ihan täytä nykypäivän kauneuskriteerejä? En ole ketään ainakaan arjessa tavannut.
Kehitä omaa tyyliäsi ja korosta jänniä puoliasi - erikoisen näköiset kiinnostavat esim. monia taiteellisia miehiä.
Esim. graafinen tyyli, jännä leikkaus tai väri hiuksiin jne.
Googlaa muiden androgyynin näköisten julkkisten tyylejä, että mikä näyttää hyvältä omasta mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä apua sen kuulemisesta olisi? Mitä se muuttaisi jos ihmiset sanoisivat sen ääneen, kun kuitenkin sinulle totuus jo on tuo, että naamasta johtuu tietyt asiat?
No siis en ole täysin varma, mutta epäilys on vahva.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on just sama ongelma iso nenä ja pieni leuka isolla avopurenta. Tämä ei ole koskaan haitannut. Tosin en ole nettideittiä harrastanut vaan ihan elävässä elämässä ihmisiin tutustunut ja halukkaita kumppaniehdokkaita on riittänyt. Nykyisin olen naimisissa pitkän, tumman ja komean miehen kanssa. Itsevarmuus, sarkastinen huumorintaju ja älykkyys yhdistettynä vmäiseen luonteeseen oli menestykseni salaisuus. Tai sitten pelkkä fyysinen vetovoima riitti. Kuka ties?
Älä katso niitä komeimpia ja muuten vaan charmantteja mieheiä joilla on varaa valita seuransa. Voisitko kuvitella ihastuvasi sellaisiin vähän epäsuositumpaan ei kovin kummoisen näköiseen nössykkkään?
Ihmiset eivät yleensä anna palautetta sellaiselle josta ei tykkää kuin huumoriarvoisena.
Mistä tähän voisi saada apua? Missä joku voisi rehellisesti kertoa, mikä mussa on vikana? Olen saanut kahdelta ihmiseltä pakit ja kumpikaan heistä ei suostunut kertomaan oikeaa syytä pakeille. Sukulaiseni tai kaveritkaan eivät kerro totuutta. Joskus olen kautta rantain saanut jotain vihiä, mutta ei sekään auta. Haluaisin kuulla joltain vinkkejä, mikä mussa mättää ihan kokonaisuutena.