Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rumanaamainen nainen - mikä tähän auttaisi?

Vierailija
18.04.2018 |

Ei ole ollut vipinää seurustelurintamalla koskaan; valitettavasti olen kasvonpiirteiltäni liian androgyynin näköinen, vaikka kroppani on ok, olen hoikka ja pitkähiuksinen (vrt. Janna Hurmerinta, Miitta Sorvali, Maria Veitola jne., jotka ovat siis ihan tavallaan kauniita mutta hieman androgyynihtäviä tavallaan). Ärsyttää olla tämän näköinen ihan aidosti ja kuulen ikäviä kommentteja sukulaisiltakin. Varmaankin kirurgin veitsi auttaisi, mutta kun siihen ei ole pariin vuoteen varaa ja tarvitsisin useamman operaation. V*tuttaa ankarasti sekin, kun mulla ei ole MITÄÄN mahdollisuuksia saada seurustelusuhdetta tämän näköisenä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tähän voisi saada apua? Missä joku voisi rehellisesti kertoa, mikä mussa on vikana? Olen saanut kahdelta ihmiseltä pakit ja kumpikaan heistä ei suostunut kertomaan oikeaa syytä pakeille. Sukulaiseni tai kaveritkaan eivät kerro totuutta. Joskus olen kautta rantain saanut jotain vihiä, mutta ei sekään auta. Haluaisin kuulla joltain vinkkejä, mikä mussa mättää ihan kokonaisuutena.

Täällä toinen Ruma. Aikani velloin itsesäälissä, mutta kerran yksinollessa tajusin, että miten kukaan muu voisi määrittää minun oloani? Ei minun elämäni voi olla vain muista riippuvainen.

Kun pääsee tarpeesta miellyttää saadakseen hyväksyntää, saa paljon ellei kaiken! Sinun ei tarvitse miellyttää ketään!!

Kun lakkaat vahtaamasta peiliin ( ei se naama sillä muutu), ja teet vaan mitä teet, löydät itsetuntosi. Sinulla on oikeus olla täällä. Kun et pälyile muita sen näköisenä että tarvitset muilta hyväksyntää, vaikutat itsevarmalta. Ja se vetää puoleensa.

Vierailija
22/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ehkä on hieman liian iso nenä ja hieman liian pieni leuka. Ne korjaamalla olisin jopa viehättävä ehkä, tosin kaukana täydellisestä, sillä kasvojen symmetriaa pitäisi parantaa huomattavasti. Mutta en pysty tekemään noille seikoille mitään itse.

Voisinko vaikuttaa joihinkin muihin asioihin ja missä maassa/millaiset miehet voisivat hyväksyä naisen, joka ei ihan täytä nykypäivän kauneuskriteerejä? En ole ketään ainakaan arjessa tavannut.

Kehitä omaa tyyliäsi ja korosta jänniä puoliasi - erikoisen näköiset kiinnostavat esim.  monia taiteellisia miehiä.

Esim. graafinen tyyli, jännä leikkaus tai väri hiuksiin jne.

Googlaa muiden androgyynin näköisten julkkisten tyylejä, että mikä näyttää hyvältä omasta mielestäsi.

Teoriassa hyvä idea, mutta käytännössä häpeän itseäni ja sitä, jos joku huomaa mut, joten tekeydyn mahdollisimman huomaamattomaksi ja neutraaliksi.

Olen aina pukeutunut peittäviin, neutraaleihin, tummansinisiin tai -harmaisiin tai toisaalta beigeihin vaatteisiin, vältän värejä, printtikuvioita, tekstejä vaatteissa, kaikkea huomiota herättävää. Vältän liiallista muodikkuuttakin, ettei sekään kiinnittäisi huomiota.

Hiukset pidän hyvin hillittyinä, tasapitkinä, sillä en niilläkään halua herättää huomiota. Meikkaan erittäin hillitysti, mutta siten, että iho näyttää mahdollisimman virheettömältä. Käytän housuja, sillä en halua herättää huomiota naisellisuudellakaan. Vaatteita mulla on vähän, sillä inhoan shoppailua. Jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ruma naama mutta hyvä vartalo niin kehitä sitä vielä paremmaksi. Sulla on jo yksi iso plussa ulkonäössä enemmän kuin monilla muilla. Kyllä varmaan itsekin tiedät että on myös ruma naamaisia plus vartaloisia ja hekin voivat löytää jonkun.

Vierailija
24/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ottaa sut takaa päin jos helpottaa

Vierailija
25/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy paljon erilaisissa juhlissa missä on vaatimuksena naamio. Sitten hurmaat illan aikana miehen persoonallasi ja myöhemmin kun pitää ottaa naamio pois ehkä miestä ei haittaa jos hän on jo tykästynyt sinuun.

Vierailija
26/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein kahet pakit. Palaa asiaan kahdensadan jälkeen.

Mun on vaikeaa ihastua keneenkään ja yleensä en kovin helposti tee itse aloitteita. Kumpikaan heistä ei tunnustanut ulkonäköä pakkien syyksi, vaan keksivät tekosyitä.

Vierailija
27/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helpota, vaan se muistuttaa siitä, miksi ulkonäkö rajoittaa mahdollisuuksiani pahasti.

Vierailija
28/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helpota, vaan se muistuttaa siitä, miksi ulkonäkö rajoittaa mahdollisuuksiani pahasti.

Niin mitä mahdollisuuksia? Luvattu jo antaa seksiä.

Vierailija
29/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on ruma naama mutta hyvä vartalo niin kehitä sitä vielä paremmaksi. Sulla on jo yksi iso plussa ulkonäössä enemmän kuin monilla muilla. Kyllä varmaan itsekin tiedät että on myös ruma naamaisia plus vartaloisia ja hekin voivat löytää jonkun.

Tai noh, siis kohtalaisen hyvä ja sopusuhtainen vartalo. Mutta juuri kaltaiseni kelpaisivat vain seksisuhteisiin, ei seurusteluun. Itse en ole pelkkään seksisuhteeseen koskaan suostunut.

Naisillekaan en kelpaa (olen sitäkin yrittänyt), vaan naiseltakin sain pakit, kun en ollut tarpeeksi hyvännäköinen, varakas ja menestynyt sekä sosiaalisesti suosittu.

Vierailija
30/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä mahdollisuuksia? Luvattu jo antaa seksiä.

No siis kyllä varmasti seksiä voisin saada muutenkin, mutta eihän seksissä ilman rakkautta ole mitään pointtia.

Vierailija
31/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tähän voisi saada apua? Missä joku voisi rehellisesti kertoa, mikä mussa on vikana? Olen saanut kahdelta ihmiseltä pakit ja kumpikaan heistä ei suostunut kertomaan oikeaa syytä pakeille. Sukulaiseni tai kaveritkaan eivät kerro totuutta. Joskus olen kautta rantain saanut jotain vihiä, mutta ei sekään auta. Haluaisin kuulla joltain vinkkejä, mikä mussa mättää ihan kokonaisuutena.

Minäkin lähetin joskus kahteen paikkaan työhakemuksen eikä kuulunut mitään. Miksi en kelpaa työmarkkinoille? Mikä auttaisi?

Vierailija
32/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös miehiä, joille iskee vähän androgyynimpi ulkonäkö.

Vierailija
33/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin lähetin joskus kahteen paikkaan työhakemuksen eikä kuulunut mitään. Miksi en kelpaa työmarkkinoille? Mikä auttaisi?

No on mulla tuossakin asiassa pieni ongelma, sillä urani sahaa paikallaan uhkaavasti. Tosin hain uusia töitä viimeksi seitsemän vuotta sitten. Näkevätkö ihmiset sitten paljonkin asioiden eteen vaivaa yleensä?

Itse ajattelen aika suoraviivaisesti: jos ulkonäössäni on vikaa ja kukaan ei anna konkreettista palautetta, niin kerään rahaa plastiikkakirurgille. Jos haen joskus töitä, enkä tule valituksi, niin lakkaan hakemasta uusia töitä jne. (jos siis mulla on jo työpaikka, vaikkei se edes olisi alani töitä tai olisin siihen liian pätevä). Ajattelen, että se on pysyvä merkki kelpaamattomuudestani, jos saan pakit/mua ei valita jne.

T. Ap

Vierailija
34/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ja sitten kun/jos saan pakit tai jään valitsematta uuteen työpaikkaan, niin ainoa asia, mitä voin tehdä, on katkeroitua, valittaa ja jotenkin suunnilleen ajatuksissaan rukoilla onneni kääntymistä. En oikein käytännössä tiedä, mitä pitäisi tehdä ja itsetuntoni ei kestä useita pakkeja, joten lakkaan yrittämästä.

Vierailija
35/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös miehiä, joille iskee vähän androgyynimpi ulkonäkö.

Missä sellaisia voisi olla? Onko Suomessa lainkaan?

Vierailija
36/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aloite niin kyllä löydät vielä miehen.

T. Mies

Vierailija
37/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa sinä tarvitset, et plastiikkakirurgiaa. Sama aloitus pyörii täällä palstalla tasaisin väliajoin eikä mikään näytä etenevän tai muuttuvan. Oletko trolli?

Vierailija
38/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity muihin asioihin ja kehitä itseäsi muilla osa-alueilla. Älä jätä elämääsi elämättä.

Vierailija
39/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiaa sinä tarvitset, et plastiikkakirurgiaa. Sama aloitus pyörii täällä palstalla tasaisin väliajoin eikä mikään näytä etenevän tai muuttuvan. Oletko trolli?

En ole trolli, vaan oikea ihminen oikeine murheineni. Kieltämättä olen kärsinyt tilanteestani 18-vuotiaasta lähtien ja noin 90% aikuiselämästäni. Alan olla todella turhautunuy ja katkera. Ei onneni näytä kääntyvän mihinkään, vaikka valitan aiheesta läheisilleni ja täällä palstalla. Olen rukoillutkin onnea elämääni, mutta en ole muutosta vielä nähnyt.

T. Ap

Vierailija
40/67 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity muihin asioihin ja kehitä itseäsi muilla osa-alueilla. Älä jätä elämääsi elämättä.

Mun on vaikeaa keskittyå ja saada intoa mihinkään, kun koko ajan on sellainen olo, että oon vailla jotain.