Olisitko mieluummin loppuelämäsi parisuhteessa ilman seksiä vai sinkkuna?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Miettikää te sinkkuuden valitsijat, että olisitte tosiaan sitten loppuelämän ilman parisuhdetta. Eli myös sitten 60-90 (100) vuotiaina kun flaksi ei varmaan enää niin usein käy.
Mulla toi ajatus yksinäisestä vanhuudesta ainakin sai valitsemaan parisuhteen.
No onhan minulla ystäviä ja harrastuksia. Lisäksi todennäköisesti menen johonki senioritaloon asumaan. Johan sieltä kavereita löytyy. Erosin 46-vuotiaana eikä yhtään huolestuta vanhuus.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää te sinkkuuden valitsijat, että olisitte tosiaan sitten loppuelämän ilman parisuhdetta. Eli myös sitten 60-90 (100) vuotiaina kun flaksi ei varmaan enää niin usein käy.
Tuttu erosi 60-vuotiaana ja hän alkoi aivan kukoistaa. Hänellä käy paljon vieraita ja hän kylästelee ja käy kaikenmaailman eläkeläisretkillä. Parisuhteessa hän oli paljon yksinäisempi, kun mies ei pitänyt vieraista.
Ja hänellä on jopa vakituinen seksikumppani, jota tapailee silloin tällöin. Parisuhdetta ei enää halua. Niin ja hän on nyt yli 70-vuotias
Mieluummin sinkkuna kuin parisuhteessa seksillä tai ilman. Ne on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ja olen mieluiten ilman parisuhdetta ja seksiä loppuelämäni. Sinkku en ole, koska olen yh.
n46
Sinkku on henkilö, joka ei ole parisuhteessa. Oletko parisuhteessa lastesi kanssa? Kyllä yh voi olla ihan yhtä sinkku kuin lapsetonkin tai yhteishuoltaja.
Minulle sinkku on yksin elävä henkilö.
Enkä muutenkaan kutsuisi itseäni "sinkuksi", koska en ole vailla miestä. Minusta "sinkku" on sellanen ihminen, joka hamuaa kumppania, itse en ole sellanen ollut koskaan, koska kumppanin kanssa eläminen ei ole mulle luontaista ollut koskaan.
Olkoon ne sinkkuja, jotka on miestä tai naista vailla.
n46
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ja olen mieluiten ilman parisuhdetta ja seksiä loppuelämäni. Sinkku en ole, koska olen yh.
n46
Sinkku on henkilö, joka ei ole parisuhteessa. Oletko parisuhteessa lastesi kanssa? Kyllä yh voi olla ihan yhtä sinkku kuin lapsetonkin tai yhteishuoltaja.
Enkä muutenkaan kutsuisi itseäni "sinkuksi", koska en ole vailla miestä. Minusta "sinkku" on sellanen ihminen, joka hamuaa kumppania, itse en ole sellanen ollut koskaan, koska kumppanin kanssa eläminen ei ole mulle luontaista ollut koskaan.
n46Sama täällä.
Sinkku olet edelleen halusit tai et parisuhdetta. Mutta voithan sinä kutsua itseäsi vanhaksipiiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu erosi 60-vuotiaana ja hän alkoi aivan kukoistaa. Hänellä käy paljon vieraita ja hän kylästelee ja käy kaikenmaailman eläkeläisretkillä. Parisuhteessa hän oli paljon yksinäisempi, kun mies ei pitänyt vieraista.
Ja hänellä on jopa vakituinen seksikumppani, jota tapailee silloin tällöin. Parisuhdetta ei enää halua. Niin ja hän on nyt yli 70-vuotias
Tätä minäkin. Sinkku ei tarkoita yksinäisyyttä ja seksittömyyttä.
N47
Kai se olisi valittava sinkkuus. Pidän niin paljon seksistä ja läheisyydestä, että olisihan se kidustusta olla silloin seksittömässä paritsuhteessa. Haluaa toista, mutta ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n46
n46Sama täällä.
Sinkku olet edelleen halusit tai et parisuhdetta. Mutta voithan sinä kutsua itseäsi vanhaksipiiaksi.
vanhapiika on ihminen jolla ei ole lapsia. samoin sinkku oli alunalkaen lapseton, ja mulle on edelleen.
ei mulla ole tarvetta kutsua itseäni miksikään miesten kautta, en ole vanhapiika enkä sinkku, koska en ole miestä vailla.
kutsukoon munahaukat ja puutteiset itseään vaikka kinkuksi, ei kosketa minua ihmisten lihamarkkinat.
Tuollainen parisuhde olisi unelma. Kaipaan kumppanuutta ja romantiikka mutta en sitä mitä miehet haluavat. Käytännössä tulen siis olemaan lopunikääni yksin.
Osa miehistäkin kaipaa kumppanuutta ja romantiikkaa.
Olen elänyt suurimman osan aikuisiästäni parisuhteissa, mutta noista vaihtoehdoista olisin ilman muuta mieluummin sinkkuna. Sinkkuna oleminen kun ei estä naisten tapailua, seksiä, hellyyttä ja romanttisia tutneita.
En halua lapsia tai avioliittoa, enkä välttämättä edes yhteisasumista, joten mitään varsinaista pakkoa parisuhteelle ei ole – ei varsinkaan seksittömälle kämppissuhteelle. Tulen itsekseni ihan hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on outoa, jos ihminen ei osaa olla onnellinen ilman parisuhdetta. Ja eipä se parisuhde nyt ainakaan heteronaista suojele yksinäiseltä vanhuudelta, kun mies kuolee todennäköisesti aikaisemmin.
Luultavasti eläisin mieluummin ilman seksiä sinkkuna kuin parisuhteessa.
N41