Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin loppuelämäsi parisuhteessa ilman seksiä vai sinkkuna?

Vierailija
17.04.2018 |

No niin! Nyt vastauksia!

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti eläisin mieluummin ilman seksiä sinkkuna kuin parisuhteessa. 

N41

Vierailija
82/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää te sinkkuuden valitsijat, että olisitte tosiaan sitten loppuelämän ilman parisuhdetta. Eli myös sitten 60-90 (100) vuotiaina kun flaksi ei varmaan enää niin usein käy.

Mulla toi ajatus yksinäisestä vanhuudesta ainakin sai valitsemaan parisuhteen.

No onhan minulla ystäviä ja harrastuksia. Lisäksi todennäköisesti menen johonki senioritaloon asumaan. Johan sieltä kavereita löytyy. Erosin 46-vuotiaana eikä yhtään huolestuta vanhuus. 

Vierailija
84/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää te sinkkuuden valitsijat, että olisitte tosiaan sitten loppuelämän ilman parisuhdetta. Eli myös sitten 60-90 (100) vuotiaina kun flaksi ei varmaan enää niin usein käy.

Tuttu erosi 60-vuotiaana ja hän alkoi aivan kukoistaa. Hänellä käy paljon vieraita ja hän kylästelee ja käy kaikenmaailman eläkeläisretkillä. Parisuhteessa hän oli paljon yksinäisempi, kun mies ei pitänyt vieraista.

Ja hänellä on jopa vakituinen seksikumppani, jota tapailee silloin tällöin. Parisuhdetta ei enää halua. Niin ja hän on nyt yli 70-vuotias 

Vierailija
85/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sinkkuna kuin parisuhteessa seksillä tai ilman. Ne on niin nähty. 

Vierailija
86/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin ja olen mieluiten ilman parisuhdetta ja seksiä loppuelämäni. Sinkku en ole, koska olen yh.

n46

Sinkku on henkilö, joka ei ole parisuhteessa. Oletko parisuhteessa lastesi kanssa? Kyllä yh voi olla ihan yhtä sinkku kuin lapsetonkin tai yhteishuoltaja.

Minulle sinkku on yksin elävä henkilö.

Enkä muutenkaan kutsuisi itseäni "sinkuksi", koska en ole vailla miestä. Minusta "sinkku" on sellanen ihminen, joka hamuaa kumppania, itse en ole sellanen ollut koskaan, koska kumppanin kanssa eläminen ei ole mulle luontaista ollut koskaan.

Olkoon ne sinkkuja, jotka on miestä tai naista vailla. 

n46

Sama täällä.

Vierailija
87/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin ja olen mieluiten ilman parisuhdetta ja seksiä loppuelämäni. Sinkku en ole, koska olen yh.

n46

Sinkku on henkilö, joka ei ole parisuhteessa. Oletko parisuhteessa lastesi kanssa? Kyllä yh voi olla ihan yhtä sinkku kuin lapsetonkin tai yhteishuoltaja.

Enkä muutenkaan kutsuisi itseäni "sinkuksi", koska en ole vailla miestä. Minusta "sinkku" on sellanen ihminen, joka hamuaa kumppania, itse en ole sellanen ollut koskaan, koska kumppanin kanssa eläminen ei ole mulle luontaista ollut koskaan.

n46

Sama täällä.

Sinkku olet edelleen halusit tai et parisuhdetta. Mutta voithan sinä kutsua itseäsi vanhaksipiiaksi. 

Vierailija
88/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu erosi 60-vuotiaana ja hän alkoi aivan kukoistaa. Hänellä käy paljon vieraita ja hän kylästelee ja käy kaikenmaailman eläkeläisretkillä. Parisuhteessa hän oli paljon yksinäisempi, kun mies ei pitänyt vieraista.

Ja hänellä on jopa vakituinen seksikumppani, jota tapailee silloin tällöin. Parisuhdetta ei enää halua. Niin ja hän on nyt yli 70-vuotias 

Tätä minäkin. Sinkku ei tarkoita yksinäisyyttä ja seksittömyyttä.

N47

Vierailija
89/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se olisi valittava sinkkuus. Pidän niin paljon seksistä ja läheisyydestä, että olisihan se kidustusta olla silloin seksittömässä paritsuhteessa. Haluaa toista, mutta ei saa. 

Vierailija
90/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n46

n46

Sama täällä.

Sinkku olet edelleen halusit tai et parisuhdetta. Mutta voithan sinä kutsua itseäsi vanhaksipiiaksi. 

vanhapiika on ihminen jolla ei ole lapsia. samoin sinkku oli alunalkaen lapseton, ja mulle on edelleen. 

ei mulla ole tarvetta kutsua itseäni miksikään miesten kautta, en ole vanhapiika enkä sinkku, koska en ole miestä vailla.

kutsukoon munahaukat ja puutteiset itseään vaikka kinkuksi, ei kosketa minua ihmisten lihamarkkinat.

Vierailija
91/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen parisuhde olisi unelma. Kaipaan kumppanuutta ja romantiikka mutta en sitä mitä miehet haluavat. Käytännössä tulen siis olemaan lopunikääni yksin.

Vierailija
92/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistäkin kaipaa kumppanuutta ja romantiikkaa.

Vierailija
93/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt suurimman osan aikuisiästäni parisuhteissa, mutta noista vaihtoehdoista olisin ilman muuta mieluummin sinkkuna. Sinkkuna oleminen kun ei estä naisten tapailua, seksiä, hellyyttä ja romanttisia tutneita.

En halua lapsia tai avioliittoa, enkä välttämättä edes yhteisasumista, joten mitään varsinaista pakkoa parisuhteelle ei ole – ei varsinkaan seksittömälle kämppissuhteelle. Tulen itsekseni ihan hyvin toimeen.

Vierailija
94/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa, jos ihminen ei osaa olla onnellinen ilman parisuhdetta. Ja eipä se parisuhde nyt ainakaan heteronaista suojele yksinäiseltä vanhuudelta, kun mies kuolee todennäköisesti aikaisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi