Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin loppuelämäsi parisuhteessa ilman seksiä vai sinkkuna?

Vierailija
17.04.2018 |

No niin! Nyt vastauksia!

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kahta sanaa, sinkkuna olisin muutenkin mieluiten ja sitten pitäisi vielä luopua seksistäkin. Huh. Ystäviä voi olla muutenkin, mikä antaa merkityksen nimenomaan parisuhteessa olemiselle ystävän kanssa? Hyvin vaikea samaistua muihin vastaajiin, selittäkää joku!

Ilman seksiä ei silti olisi kyseessä vain parisuhde ystävän kanssa. Se läheisyys, välittäminen, hellyys, ymmärrys ja luottamus minkä parisuhteessa olen kokenut sellaisinakin aikoina kun seksiä on vähemmän, on jotain niin paljon suurempaa kuin mikään ystävien kanssa kokemani, että tulee vähän surku ajatellessa, että joku ei näe seksitöntä suhdetta juuri minkään arvoisena. Ei siis surku omasta puolestani, vaan niiden puolesta jotka eivät ole sellaista rakkautta kokeneet eivätkä osaa sitä edes kuvitella. Nro 17

On täysin eri asia, jos suhteessa on jonain kautena tavallista vähemmän seksiä, kuin jos sitä ei olisi enää koskaan.

Vierailija
62/94 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ilman seksiä ei todellakaan ole sama asia kuin suhde ystävän kanssa. Siis onko teillä oikeasti niin huonoja parisuhteita ollut, että vain seksi erottaa ne ystävyyssuhteista?!?!? Kamalaa!

Niin, vai hyviä ystävyyssuhteita? :) Suurin osa parisuhteista ei ole erityisen onnellisia, joten siitä näkökulmasta tuo glorifiointi tuntuu oudolta. Ja monet eroavat, eivätkä suinkaan ole sen pupusen kanssa loppuelämää. Vähintään siinä vaiheessa luulisi seksittömän ajan v**uttavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on kompa, sillä seksi kuuluu parisuhteeseen.

Ei todellakaan kuulu. Hyi yök mikä ajatus.

Vierailija
64/94 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ja ilman seksiä kaikista mieluiten.

Vierailija
65/94 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa. Haluan perheen, en tarvitse seksiä.

M40

Etkö voisin hankkia lapsen myös kaverisi kanssa?

Vierailija
66/94 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kahta sanaa, sinkkuna olisin muutenkin mieluiten ja sitten pitäisi vielä luopua seksistäkin. Huh. Ystäviä voi olla muutenkin, mikä antaa merkityksen nimenomaan parisuhteessa olemiselle ystävän kanssa? Hyvin vaikea samaistua muihin vastaajiin, selittäkää joku!

Ilman seksiä ei silti olisi kyseessä vain parisuhde ystävän kanssa. Se läheisyys, välittäminen, hellyys, ymmärrys ja luottamus minkä parisuhteessa olen kokenut sellaisinakin aikoina kun seksiä on vähemmän, on jotain niin paljon suurempaa kuin mikään ystävien kanssa kokemani, että tulee vähän surku ajatellessa, että joku ei näe seksitöntä suhdetta juuri minkään arvoisena. Ei siis surku omasta puolestani, vaan niiden puolesta jotka eivät ole sellaista rakkautta kokeneet eivätkä osaa sitä edes kuvitella. Nro 17

On täysin eri asia, jos suhteessa on jonain kautena tavallista vähemmän seksiä, kuin jos sitä ei olisi enää koskaan.

Helpompi olla ilman kuin liian vähällä.

Vierailija
67/94 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos parisuhteessa on pitempi aika ilman seksiä, joutuu väkisinkin kuvittelemaan millaista se olisi, jos sitä ei koskaan enää tule. Silloin voi myös tulla siihen tulokseen, että se suhde itsessään on ja tulee olemaan arvokas ilmankin.

Vierailija
68/94 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi loppuu kuitenkin aikanaan jos vanhaksi elää joten mieluummin parisuhteessa ilman seksiä.

Mihin se seksi loppuu? Kyllä aina löytyy vähintään suu jolla pitää toista hyvänä.

Täsmälleen. On suu, kymmenen hyvää toimivaa sormea molemmilla ja niiden lisäksi muitakin ulottuvaisuuksia ja mukavia paikkoja. Esimerkiksi naisen kainalo, tissien väli, polvitaive tai tällaiset paikat ovat ihan mukavia paikkoja, joihin mies voi tulla. Oikeasti asian ei pitäisi olla ongelma millään tapaa tai jos on, niin ongelma on pihtasjalla korvien välissä ja sellainen pihtaajatyyppi ei parisuhdetta ansaitse, jos ei edes yritä... N43

Tuon tissivälin vielä ymmärrän mutta miten kukaan kehtaa hinkuttaa kainaloon tai polvitaipeeseen??? Ainakaan kukaan normaali...

Siis täh? Oikeastiko olet niin rajoittunut ja ahdasmielinen, että et antaisi miehen tyydyttää itseään vaikka kainaloosi...? Mikä ihme siinä paikassa on vikana verrattuna vaikka siihen tissien väliin tulemista? Jos et siis miestäsi päästä pildeesi, niin et hyväksy hänelle mitään myöskään muutakaan paikkaa sinussa? Tai oikein älyttömän hyvällä tuurilla kerran kymmenessä antaisit miehesi laueta tissien väliin, mutta se on sitten siinä... Voi jestas, että täällä on outoa porukkaa! :D Onko kainaloosi kainaloosi sinulle yhtä varjeltu paikka kuin pildesi on?

Vierailija
69/94 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna saa hyvää seksiä! Voi valita ne, joiden kanssa seksimieltymykset, rytmi, suutelu, kosketus ym. natsaa ihan luonnostaan. Ei tartte yrittää opetta ja säätää. Nyt kaksi vakituista, molempien kanssa tavataan 1-2 krt/vko ja pari satunnaisempaa tapausta. Ja tehdään muutakin kuin paneskellaan, sillä yleensä sattuu olemaan ainakin jotain yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Silti kummankaan kanssa en halua seurustella, eikä heilläkään ole, eikä toivottavasti synny, sellaisia ajatuksia. Aivan mahtavaa saada tuntea ja kokea erilaisia ihmisiä elämässään. Kun on kiltti ja avoin toisille, voi vastavuoroisesti löytää kilttejä ja ihania ihmisiä elämäänsä. Ja ihan ilman parisuhdetta!

Vierailija
70/94 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin sinkkuna. Tänä vuonna tulee samaa parisuhdetta 10 vuotta täyteen, vaikka seksiä onkin, niin suhde on ihan läpipaska ja parempaa seksiä saan vierailta miehiltä.

Ennen se meni niin, että kotona seksi oli todella todella hyvää, vieraissa kävin vain siksi kun suhde oli muuten p*rseestä.. Nyt pari vuotta sitten se kääntyi jotenkin kun viimeisetkin kiinnostuksen rippeet mieheen katosi. Vieraissa käyn nyt lähinnä sen seksin takia..

Enkä pode mitenkään erityisen huonoa omatuntoa.

Vierailija
71/94 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippuu seksittömyyden syystä. Jos naisella vaan ei ole minkäänlaista halua minua kohtaan, niin olen mielummin sinkkuna.

Vierailija
72/94 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ja olen mieluiten ilman parisuhdetta ja seksiä loppuelämäni. Sinkku en ole, koska olen yh.

n46

Kurjalta kuullostaa. Toivottavasti löydät vielä hyvän kumppanin ja seksikin alkaa maistua. Paljosta meinaat nyt luopua. Älä jää katkeruuden tielle vaan mene eteenpäin.

Vierailija
73/94 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä parisuhteessa ilman seksiä. Yksin kestää puutteessa olemisen paremmin.

Vierailija
74/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys. Itse tuota juuri mietin kun omassa liitossa seksi yms alkaa menemään huonompaan suuntaan vauhdilla.

Mieheni on paras ystäväni ja kumppanini joten olisi ihana vanheta yhdessä mutta ilman läheisyyttä kärsin joka hetki. Mieheni ei vaan osaa/halua sitä antaa. En ole koira jota voi rapsuttaa kerran viikossa.

Sinkkuna  minulla ei olisi 24/7 läsnä ketään mutta ei myöskään turhaa oletusta tai toivetta siitä että joku minua haluaisi. Olisin vapaa hankkimaan läheisyyden ja seksin juuri sellaisena kun sen itse haluan. Jos partneri olisi huono eikä intohimoa olisi, en soittelisi perään.

Toisaalta, en ole koskaan mennyt sänkyyn ihmisen kanssa johon minulla ei ole tunnesidettä - miten ja mistä saisin nämä sinkun tyydyttäjät?

Pakko kai pysyä tässä nykyisessä suhteessa ja yrittää vaan unohtaa omat tarpeeni kuten tähänkin saakka:(

Vierailija
75/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sinkkuna ilman seksiä, kuin parisuhteessa josta seksi loppuisi. Seksitön suhde vaan loukkaisi, olisi valhe. 

Vierailija
76/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää te sinkkuuden valitsijat, että olisitte tosiaan sitten loppuelämän ilman parisuhdetta. Eli myös sitten 60-90 (100) vuotiaina kun flaksi ei varmaan enää niin usein käy.

Mulla toi ajatus yksinäisestä vanhuudesta ainakin sai valitsemaan parisuhteen.

Mä olen aina ollut yksinäinen susi, oikeaa parisudetta ei ole ollut koskaan,. nuorena pari joita joku kutsuisi "poikaystäväksi", mutta ei ole mun juttu ollenkaan. En osaisi kuvitellakaan itseäni parisuhteeseen, ei sovi minulle. En tykkää myöskään seksistä, kuvottavaa.

Olen ajatellut (jos elä'n vanhaksi), asua serkkuni kanssa tai lapseni luona tai naapurissa. Ei tarvitse olla yksin, vaikka ei ole parisuhdetta. Useat parisuhteessa elävät ovat kaikkein yksinäisimpiä ihmisiä, minä en kärsi yksin olemisesta. Yksinäisyys ja yksin oleminen ovat eri asioita.

En usko että elän vanhaksi, olen jo nyt raihnainen ja sairas, ikää vasta 46.

Vierailija
77/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

erakko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää te sinkkuuden valitsijat, että olisitte tosiaan sitten loppuelämän ilman parisuhdetta. Eli myös sitten 60-90 (100) vuotiaina kun flaksi ei varmaan enää niin usein käy.

Mulla toi ajatus yksinäisestä vanhuudesta ainakin sai valitsemaan parisuhteen.

Mä olen aina ollut yksinäinen susi, oikeaa parisudetta ei ole ollut koskaan,. nuorena pari joita joku kutsuisi "poikaystäväksi", mutta ei ole mun juttu ollenkaan. En osaisi kuvitellakaan itseäni parisuhteeseen, ei sovi minulle. En tykkää myöskään seksistä, kuvottavaa.

Olen ajatellut (jos elä'n vanhaksi), asua serkkuni kanssa tai lapseni luona tai naapurissa. Ei tarvitse olla yksin, vaikka ei ole parisuhdetta. Useat parisuhteessa elävät ovat kaikkein yksinäisimpiä ihmisiä, minä en kärsi yksin olemisesta. Yksinäisyys ja yksin oleminen ovat eri asioita.

En usko että elän vanhaksi, olen jo nyt raihnainen ja sairas, ikää vasta 46.

Siis tarkotin että lapsen naapurissa.. tai jonkun muun läheisen naapurissa. En tarkottanut että menen satunnaisen naapurin luo asumaan :D

Vierailija
78/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin ja olen mieluiten ilman parisuhdetta ja seksiä loppuelämäni. Sinkku en ole, koska olen yh.

n46

Sinkku on henkilö, joka ei ole parisuhteessa. Oletko parisuhteessa lastesi kanssa? Kyllä yh voi olla ihan yhtä sinkku kuin lapsetonkin tai yhteishuoltaja.

Minulle sinkku on yksin elävä henkilö.

Enkä muutenkaan kutsuisi itseäni "sinkuksi", koska en ole vailla miestä. Minusta "sinkku" on sellanen ihminen, joka hamuaa kumppania, itse en ole sellanen ollut koskaan, koska kumppanin kanssa eläminen ei ole mulle luontaista ollut koskaan.

Olkoon ne sinkkuja, jotka on miestä tai naista vailla. 

n46

Vierailija
79/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n46

Kurjalta kuullostaa. Toivottavasti löydät vielä hyvän kumppanin ja seksikin alkaa maistua. Paljosta meinaat nyt luopua. Älä jää katkeruuden tielle vaan mene eteenpäin.

Ehkä kuulostaa jos on itse parisuhdeihminen ja seksiriippuvainen. Minulle ihan normaalia elämää. En pidä seksistä, enkä parisuhteessa elämisestä. Koita ymmärtää että ihmiset on erilaisia, parisuhde ei kiinnosta kaikkia, saati seksi.

En todellakaan aio enää harrastaa seksiä koskaan, viimeisestä kerrastakin jo kymmenisen vuotta. En saa seksistä mitään, en pitänyt siitä koskaan.

Parisuhteessa en ole elänyt koskaan saman katon alla miehen kanssa, enkä aio elääkään.  Olisi painajainen jos kodissani huseeraisi toinen aikuinen.

n46

Vierailija
80/94 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna tietysti. Erosin, kun seksi loppui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi