Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä teistä liian kovia vaatimuksia seurustelukumppaneita ajatellen?

Vierailija
17.04.2018 |

Eli näiden "kriteerien pohjalta" etsisin seurustelukumppania....

Ulkonäkö:
-Max 10 vuotta nuorempi/vanhempi (eli ei alaikäistä varsinkaan)
-Normaalipainoinen, ei vakava juttu jos pari kiloa yli tai ali
-Max 30cm lyhyempi tai pidempi
Muut:
-Päihteetön (kahvia tms ei lasketa)
-Ei ahdasmielinen
-Rehellinen/luotettava
-Huumorintajuinen
-Ei mikään ehdoton eläinten tai luonnon vihaaja
Ja plussaa siitä jos on vielä järki päässä.

Löytyisköhän jostain? :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Niin, että tiedetään päästäänkö haukkumaan kriteerilistaa vai ymmärtämään ja taputtamaan olalle että älä tyydy yhtään ainakaan vähempään!

Älä kerro sukupuoltasi, ap. Saat objektiivisempia vastauksia.

Vierailija
22/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30cm itseäni lyhempi ei kyl kelpais mulle. Pitäis olla vähintään samanmittainen kuin minä korkkareissa eli 170cm. Ei mielestäni liian kova vaatimus mieheltä.

Ei kova vaatimus? Kertoisitko sitten miten toimimalla 165cm mies voi tuon vaatimuksen täyttää? Käyttää itsekin korkkareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten osuu (kai, en tiedä apn mittoja ja ikää), mutta en ole päihteetön. Nautin silloin tällöin lasin viiniä tai hyvän siiderin ja käyn viihteellä keskimäärin 5 kertaa vuodessa. Toki jokaisella on omat syynsä, mutta ehdoton päihteettömyyden vaatimus voi kyllä tiputtaa aika moniakin pois.

N25

Vierailija
24/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla minua pitempi, tuntuisi oudolta olla itseään pienemmän miehen seurassa. Näin oli viimeisen tapailukumppanin kanssa ja oli myös vatsakas liikunnallisuudesta huolimatta. Se pieni ylipainokaan ei haittaa pitkällä ihmisellä, mutta tuon kanssa haittasi.

Jos luonne olisi minulle sopiva ja heräisi fiilikset, niin siinä vaiheessa kuitenkin nuo mitat olisivat toisarvoisia.

Tupakkaa en siedä, alkoholia voi käyttää joskus, mutta pitää pärjätä ilmankin.

Huumoria on niin monia lajeja ja itse viljelen mieluumin älyllistä huumoria kuin eritteisiin vivahtavaa.

Vierailija
25/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli näiden "kriteerien pohjalta" etsisin seurustelukumppania....

Ulkonäkö:

-Max 10 vuotta nuorempi/vanhempi (eli ei alaikäistä varsinkaan)

-Normaalipainoinen, ei vakava juttu jos pari kiloa yli tai ali

-Max 30cm lyhyempi tai pidempi

Muut:

-Päihteetön (kahvia tms ei lasketa)

-Ei ahdasmielinen

-Rehellinen/luotettava

-Huumorintajuinen

-Ei mikään ehdoton eläinten tai luonnon vihaaja

Ja plussaa siitä jos on vielä järki päässä.

Löytyisköhän jostain? :D

Ei nuo mahdottomilta tunnu. Päihteettomyys olisi kyllä minulle este, sillä tykkään viinien ja oluiden maistelusta (kohtuudella tietty). Siksi en myoskaan itse vaatisi mieheltä "raittiutta". Normaalipainoisuuskin on ihan ok, en itsekään halua ylipainoista miestä vaikka pari kiloa sinne tai tänne ei hetkauta. MUTTA nuo ovat mielestäni ihan peruskriteereitä. Huumorintaju on niin henkilokohtainen asia, millainen huumori kolahtaa juuri sinuun? (mulla kuivahko brittihuumori, ei niinkään korni slapstick). Ahdasmieliseksi ei kai kukaan vapaaehtoisesti tunnustaudu, itse pitää loytää ne rajat. Onko esim. jokin lievä ennakkoluulo jotain tiettyä asiaa kohtaan ahdasmielisyyttä? Ja sitten, mites ne samat mielenkiinnon kohteet/intohimot? Ne on kai aika tärkeitä jos halutaan viettää aikaa yhdessä harrastusten ja mieleisten asioiden parissa? N

Vierailija
26/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju liittyy myös älykkyyteen ja sosiaalisuuteen, joten siitä voi jäädä kiikastamaan, jos ei koe näitä piirteitä riittävän tasokkaiksi. Siksi juuri huumorintaju näyttää olevan mukana etenkin naisten treffi-ilmoituksissa. Sosiaalisuus on etenkin naisten vahva puoli, joten huumorintajuisuuden mainitsemisella voi korottaa omaa statustaan ja nostaa rimaa miesten kohdalla.

Vierailija
27/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raitis alkoholisti..käykö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi