Sain tänään potkut
Sain tänään potkut, olin koeajalla. Aloitin hommat maaliskuun alussa. Olin viime viikon poissa, koska ensin lapseni olivat kipeinä ja sen jälkeen itse sairastuin. Aika reilu meininki, kun ei saisi kipeänä olla, vaan heti potkitaan pois :)
Kommentit (13)
Osta pullo kuohuvaa.
Kaikkia elämänmuutoksia on syytä juhlia.
Niinpä niin, saikulla olet onneksi kerinnyt seuraamaan uutisia 0/5
Syytä eivät kertoneet. Työni hoidin aina moitteettomasti.
No, eipä tommosessa paikassa olis kiva ollu pidempään ollakaan. Älä murehdi.
Kohti uusia pettymyksiä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Syytä eivät kertoneet. Työni hoidin aina moitteettomasti.
Miksi ihmeessä et kysynyt....?
Oliko ekat potkut?
Nykyisessä työelämässä niitä ehtii kertyä. Nyt vaan tsemppaat eteenpäin ja ensimmäiset 2 kk ne kotihoidossa olleet mukulat imuroi ihan kaikki taudit kotiinvietäväksi, joten sitten ne sinunkin saikkupäivät vähenee.
Kysyin, pomo puhui vain koeaikapurusta. Ja silloinhan saa irtisanoa ilman sen kummempia selittelyjä, kunhan ei ole mitään syrjivää tms.
Eikö mies voinut olla kipeiden lasten kanssa kotona, itse olisin tehnyt kaikkeni koeajan aikana etten joutuisi olemaan pois töistä. Ihan jo siitä syystä, että silloin on yleensä paljon uutta opittavaa (vaikka itse työn osaisit, niin joka talolla on omat tavat). Haluaisin tehokkaasti päästä mukaan työyhteisöön.
Sekö syyksi annettiin, että sairauspoissaoloja on liikaa? Vai olikohan työjäljessä kuitenkin jotain huomauttamista?