Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan täällä lähettänyt demoa?

Vierailija
22.04.2006 |

Siis levy-yhtiöön? Missä teit demon ja kuis kävi?

Jotenkin nolottaa edes tyrkyttäytyä, kun yrittäjiä on niin paljon. Mut kun noita biisejä tossa on, pitäis kai uskaltaa niitä johonki lähettääki.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyyppist musaa?

Tunnetko ketään musamaailmasta?

Vierailija
2/7 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www piste imperiumi piste net messulaudalla. Ja siellä suomalaisia ammattimuusikoitakin mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis omia biisejä?

Kuka soittaa taustamusiikin?

Laulatko yksin?

Vierailija
4/7 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi keskusteluvinkki on hyvä, kiitos! Ja muutenkin yllättävän positiivisia kommentteja :). Olin ihan varma, että kuraa sataa niskaan tyyliin: taas yks joka haluaa idolssiksi.

Kyllä mä muuten olen aika varma enkä mikään piipittäjä ;)

Siis sävellykset ja sanat mun. Apuna hyvä kitaristi, joka auttaa hiomaan juttuja.

Kyseessä melodinen suomenkielinen pop.

Mun musatausta on klassinen, joten niistä musakontakteista ei oo tässä riemua :(.

Vierailija
5/7 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on sinulle kohtuuhintainen. Ellet sit löydä ketään/tunne sellaista jolla olisi kotistudio. Äänen laatuun kannattaa satsata.

Lisäksi otatat muutaman hyvä kuvan itsestäsi, ei välttämättä tarvii olla ihan ammattilaisen ottamia mut sellaisia että niistä näkyy luonteesi ja se mitä taiteellasi haluat sanoa.

Levy-yhtiöön kannattaa muutenkin ottaa yhteyttä vasta sitten kun sulla on varma tieto siitä mitä esität ja kuka olet. Valmis paketti siis.

Ja sit laadit vielä saatekirjeen mukaan.

Siitä se lähtee.

Aki Sirkesalo tais lähettää demoja 8 vuotta ennenkuin tärppäsi.

Mutta koskaan ei voi tietää tärpääkö heti vai myöhemmin!

Ei kuitenkaan pidä lannistua jos heti ei innostuta.

Vierailija
6/7 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan keskustelu on hyvä vinkki ;)

Vierailija
7/7 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isto Hiltunen kävi mun biisit läpi ja Värttinän poppoon kans ollut jotain säätöä , mutta kaikki tyrehty . Mun demo tehtiin helsingin sibelius - akateemissa ja mun biisit lauloi siis joku nainen ja mies - sieltä koulusta . Mutta aina kandee yrittää ja toivottavasti joskus tärppää ! Mä en ehkä enää tee mitään , vaan laulelen omaks iloks ja joskus muistelen menneitä ja laitan demoni soimaan ' heh '

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi