Olenko näillä mitoilla lihava?
170 pituus ja 67 kg. Välillä tunnen itseni normaaliksi, välillä hyvin lihavaksi. Ystäviltä ja perheeltä on tullut kommentteja siihen suuntaan, että olen lihonut/ lihava. Silti uusimmat vaatteeni ovat kokoa XS/S/M. Ristiriitainen olo.
Kommentit (34)
Tuosta pituus/painosuhteesta löytyy minun silmääni eniten miellyttävät naiset.
Jos vyötärö löytyy...
Rouvani on suurinpiirtein tuota kaliiperia ja kyllä tykkään.
Et ole. Mutta en usko, että sinulle mahtuvat XS- tai S-kokoiset vaatteet. Mahtaa olla aika hirveä näky...
Suurin osa vaatteistani on kokoa S. Piti ihan käydä tarkistamassa vaatekaapista. Mutta vaatteeni ovat löysiä ja ilmavia. Tyköistuvissa ei varmaan sopisi XS tai S kokoiset vaatteet. Riippuu niin mallista. Olen oppinut pukeutumaan vartalomallini mukaisesti niin että näytän kyllä hyvältä. Haluaisin vaan näyttää hyvältä myös alasti. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XS- ja S-kokoiset vaatteet näyttävät luultavasti liian ahtailta.
Nyt mun täytyy kysyä miten xs koko sopii 170cm pitkälle?
Muija on 150cm/43-5kg ja käyttää xs/70B vaatteita.Hyvin. Malli voi esim. olla 178 cm pitkä ja käyttää kokoa xs-s.
Eikö silloin hihat ja lahkeet ole ihan helvetin lyhyet?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa vaatteistani on kokoa S. Piti ihan käydä tarkistamassa vaatekaapista. Mutta vaatteeni ovat löysiä ja ilmavia. Tyköistuvissa ei varmaan sopisi XS tai S kokoiset vaatteet. Riippuu niin mallista. Olen oppinut pukeutumaan vartalomallini mukaisesti niin että näytän kyllä hyvältä. Haluaisin vaan näyttää hyvältä myös alasti. ap
Nyt alkoi kiinnostamaan, laita meille kunnon alastonkuvat tänne, kerron varmasti miltä näytät alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija on 150cm/43-5kg ja käyttää xs/70B vaatteita.Hyvin. Malli voi esim. olla 178 cm pitkä ja käyttää kokoa xs-s.
Joskus on, yleensä ei varsinkaan hihat. Farkuissa löytyy myös pituus 36. Terv 180cm ja kokoa 34/xs
Elämme kyllä outoja aikoja. Että aikuiset ihmiset oikein joukolla pohtivat tämmöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on, yleensä ei varsinkaan hihat. Farkuissa löytyy myös pituus 36. Terv 180cm ja kokoa 34/xs
181cm miehenä taas vaatteet, varsinkin henkan kiristää harteista ja hihat lyhyet, sitten taas sopivilla hihoilla ja jos ei hartioista kiristä on kauheita yli-isoja telttakankaita.
Olisipa nainen mikä haluaisi se*siä mun kanssa oikeasti, vaikka ei olisikaan missimitoissa ja mun mielestä pieni pyöreys sopii naiselle paremmin kuin laihuus.
Olen 165 ja painan tuon saman 67 kg. Mulla on isot rinnat ja lantio, mutta vyötärökin löytyy. Mutta käytän 42 vaatekokoa! Ja xl:ää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija on 150cm/43-5kg ja käyttää xs/70B vaatteita.
Oon 176cm ja käytän S-koon vaatteita, M-kokoa jos malli niin vaatii (esim kireät hartiat tai aivan liika lyhyys). Suurin osa paidoista ja mekoista jää kummassakin koossa liian lyhyeksi, minkä takia ostan pitkänmallisia toppeja käytettäväksi paitojen alla.
Lihava on liioteltua ehkä, mutta turhan pyöreä olet. Bmi 22 on hyvä yläraja naiselle. Jos et treenaa lihaksia, niin tavoite siinä 20 tienoilla.