Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit huomenna tehdä ihan mitä tahansa ilman että sinulle tulisi siitä mitään seuraamuksia, niin mitä tekisit?

hihihi
16.04.2018 |

Eikä kukaan seuraavana päivänä muistaisi, että mitä olet tehnyt tai että he eivät tietäisit, että ne jutut on tehnyt sinä. Minä ainakin etsisin käsiini erään miehen jonka tunsin ennen ja pakottaisin hänet antamaan minulle seksiä ja ottaisin hänestä alastonkuvia. Sitten varastaisin kaupoista kotiin ison määrän kaikkea haluamaani tavaraa, esim. eräästä läheisestä kaupasta hankkisin itselleni ilmaiseksi parhaimman kännykän ja tehokkaimman tietokoneen mitä siellä on.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikko mielikuvitus sulla Ap. Koko maailma rajana, ja sä tyytyisit näpräilyyn.

Vierailija
2/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaataisin internetin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattaisin paskan pomolle, ryöstäisin pankin ja muhinoisin yhden superkuuman mua 10 vuotta nuoremman kundin kanssa loppupäivän.

Vierailija
4/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ryöstäisin pankin näin alkajaisiksi.

Vierailija
5/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruuttaisin elämäni. Antaisin edesmenneelle isälleni kortsupaketin.

Vierailija
6/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin yhdelle kivalle tytsylle ruusuja.

Vierailija
7/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryöstäisin rahaa mutta vain sen verran että saan muutaman tontun velat niskasta. Katsoisin myös ettei ryöstön kohteena ole mikään sellainen taho jolta varastaminen olisi minusta moraalitonta.

Vierailija
8/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama pankki tulisi kai ryöstettyä, lainat pois, ei koskaan töihin takaisin itselle ja miehelle.

Mietin myös haluaisinko käydä muljuttaas yhtä tyyppiä, mutta nääh, ei ole se kuvotus sekunttinikaan arvoinen vaikka ei tulisi seuraamuksia.

Vierailija
9/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoaisin Putinin ja Trumpin kaikki mahdollisuudet tuhota koko maailma.

Vierailija
10/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaisin työkokeilun ja jäisin kotiin pelaa ja syömään suklaata.

Vierailija
11/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaisin vaikka aseella uhaten jonkun turvallisen miehen antamaan mulle hellyyttä. Halaamaan ja silittelemään ja sanomaan, että ei hätää kaikki järjestyy.

Vierailija
12/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistattaisin paskan pomolle, ryöstäisin pankin ja muhinoisin yhden superkuuman mua 10 vuotta nuoremman kundin kanssa loppupäivän.

Vähän samansuuntaisia minäkin puuhaisin, mutta se kundi olisi paljon minua nuorempi - paljon enemmän kuin kymmenen vuotta nuorempi ;D Ja sitten kävisin poistamassa Trumpin, Putinin ja pari muuta heeboa. Jos siltä muhinoinnilta ehtisin. 

Vierailija
13/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viedä Björn Wahlroosin rahat ja pistäisin hänet Valmet Automotivelle duunariksi ja konttiin asumaan.

Vierailija
14/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt oletuksena, että olisi kaikki mahdollinen valta ja ihmiset tottelisivat kaiken mitä käsket?

Vierailija
15/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin tunnustamassa ihastukseni eräälle ihanalle naiselle. T: Kiltti mies

Vierailija
16/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaisin joltain isolta firmalta paljon rahaa. Pöllisin myös kaikkea tavaroita mitä tarvitsen. Hmm. Tatuoisin törkeyksiä Sipilän naamaan. Puristaisin jonkun silikoonitissejä, koska haluan tietää miltä ne tuntuu :D Menisin mättämään maksamatta johonkin huippuraflaan ruokaa kuin barbaari. Aika kesyä!

Varastaisin myös paljon tavaraa mitä myydä jälkeenpäin.

Vierailija
17/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin viedä Björn Wahlroosin rahat ja pistäisin hänet Valmet Automotivelle duunariksi ja konttiin asumaan.

Mä repesin🤣

Vierailija
18/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkiryöstö täälläkin ja muutaman pedofiili, raiskarin ja murhaajan murha. Onhan noita, ei riitä yksi.

Vierailija
19/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjäyttäisin koulun aamuyöllä. Varmistaisin ensin ettei asunnoissa ole ketään kotona. Lähtisin päiväksi kylpylään.

Vierailija
20/37 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän rajoista. En pystyis esimerkiksi lähettämään kaikkia maailman ydinaseita avaruuteen, koska en edes tiedä missä ne on. Enkä kykenisi murhaan. Enkä tiedä miten voisin varastaa tupakkayhtiöiden rahat yhden päivän suunnittelulla ja valmistelulla.

Mutta jos rajoja ei todella ole, niin aloittaisin varmaan noista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän