Unelmahäät 16.4.
ei oo häät mitään ilman keskustelua! kohta alkaa!
Kommentit (202)
Morsiammen siskoo alavutelaanen muttei tiärä mihinä Lappajärvi on? Voi jukelin tähäre!
Vierailija kirjoitti:
Taas ylipainoinen, kirkuvanpunahiuksinen morsian liian tiukassa ylösnyittävässä puvussa.
Sanoisin ennemmin että pitkästä aikaa alkaa taas näitä olla.
Miten nykyään kaikki nuoret alle kolmekymmpisetkin naiset on jo noin lihavia? Eikö kiinnosta pitää huolta itsestään. Alkaa olla yleistyvä ilmiö. Ei ihme ettei sitten hääpuvutkaan istu.ä
Ilottomat häät ja kyräilevä tunnelma.
Jestas, meilläpäin on hautajaisissakin hauskempaa.
Voi jumalauta näitä pohjalaisia maajussipoikamiehiä. Kun ei omalta kylältä löydy, niin ollaan sentään niin edistyneitä että mennään nettiin. Mutta kun löytyy sopiva ehdokas niin naisen pitäisi tulla näytille kotitaloon. 😂 Mieshän ei omasta kodistaan liiku kuin maksimissaan kylälle viemään äiteetä maitokauppaan.
Tuttuja ihmisiä näkyy ja ex-tyttöystäväkin mukana :)
mitä ötököitä siinä tiskipöydällä käveli?😂
Nainen puhuu itsekseen kun mies ei sano sanaakaan. Ihan ihme menoa.
Hääpuku sai morsiamen näyttämään paljon isommalta kuin miltä näyttää arkivaatteissaan.
Lestadiolaista aluetta. Häissä ei remuta.
Helposti löytyy tavarat :) jes! Ei kiukuttelua.
ja glitteristä hääkorut.. voi jeesus
Kelatkaa, joku oikeasti asuu Lappajärvellä ja pitää häät Karvalan nuorisotalolla.
Miten edes jaksaa järjestää häitä, kun on pieni vauva. Mä en jaksais 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä häät ei tunnu ollenkaan juhlilta.
Ehkä ne onkin vain pelkät häät?
Kyllähän siellä juhlapaikka ja koristelut oli ihan hääjuhlaa varten. Tunnelma vaan puuttui.
Onko noilla jotain lestadiolaistaustaa? Osa vieraista näyttää lestadiolaisilta
Vierailija kirjoitti:
Miten edes jaksaa järjestää häitä, kun on pieni vauva. Mä en jaksais 😁
Mä jaksoin vaikka mitä yhden (helpon) vaivan kanssa. Sit ku tuli toinen ja siitä eteenpäin onkin elämä ollut yhtä koomaa.
Vierailija kirjoitti:
ja glitteristä hääkorut.. voi jeesus
Mitä V*tun väliä. Jos niitä käyttää sen kerran. Kukaan vieraista tiedä maksoiko koru 5 euroa vai 500 e. (Paitsi tietysti nyt kun se telkkarissa ilmoitettiin, mutta muuten).
Ehkä ne onkin vain pelkät häät?