Unelmahäät 16.4.
ei oo häät mitään ilman keskustelua! kohta alkaa!
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Tylsää...
Niin joo. Kiltti mies, ahkera ja mukava. Nainen pitää kodin puhtaana ja hoitaa vauvaa. Tylsää... ei huutoa, raivoa, rivouksia
Vierailija kirjoitti:
boooooooriiiing
mitä uupuu? Wt meininki? Morsiamen raivohuuto? Miehen kiroilut? Osa katsojista haluaa nähdä tavallisten ihmisten tavalliset häät
Tää nyt on ihan täysin ot mutta monet haluaa sairaanhoitajaksi ja hakee vuosikausia ja sitten on niitä ketkä jää syystä tai toisesta pois ja roikottaa opiskelupaikkaa ilmassa vuosikaudet ..
No, ei tästä sen enempää.
Ihanan siisti koti ja rsuhsllinen ilmapiiri! 👍🏻👍🏻👍🏻
Kyllä mä voisin tommosessa paikassa elellä ja kasvatella mansikkaa. Ois just mun tyylinen juttu elää tuolla maalla isolla tontilla isossa talossa 😀 hienoa että nuoret jatkaa mansikkatilan pitämistä.
voi likkaparka, jos jää mansikoita viljelee. Kannattais vain jaksaa käydä aloittamansa hoitsuopiskelut loppuun. Tylsän näköistä yhteiseloa.
Oli hienoja aikoja... Syvä hiljaisuus. Ei taida olla sisko tyytyväinen.
Onko toi sisko jossain aineissa.::D
Ärsyttävää ku tää on niin perseelleen leikattu. Välillä kerrotaan missä on tavattu jne ja välillä itse häistä ja kohta varmaan alkaa tulla häiden järjestelyistä ym 😥
Voi ei mikä "puhe". Kiusallista.
Tuo tauko kesken hääpuheen kesti kaaaaaaaaaaauan.
Miksi Pohjanmaalaisia saa aina hävetä... Tuo siskon puhe, itkisi nyt ihan reilusti eikä näyttäisi siltä että saa jonkun kohtauksen. Hymyilisivät edes!
Kaikki pönöttää, on hiljaista ja vakavaa.
Aneemisempaa ja kiusallisempaa puhetta en oo hetkeen todistanut..
Mukavan oloinen äiti ja lapsi :) isä tyypillinen möllykkä :D