Unelmahäät 16.4.
ei oo häät mitään ilman keskustelua! kohta alkaa!
Kommentit (202)
Deabru kirjoitti:
Aneemisempaa ja kiusallisempaa puhetta en oo hetkeen todistanut..
Oli liikuttunut ja jännitti?
Mua ärsyttää kun tunnen tuntemattomien toimista aina myötähäpeää D:
muutkin näköjään huomioineet saman seikan joten en ehkä vain kuvittele - kuinka ankea meno! tosi väkinäisen ja kiusallisen oloista, missä ilo, onni, riemu, juhla?? olisi edes musiikkia :)
No sulhasen veljellä luistaa puhe. Olikohan se sisko pakotettu puhumaan?
Meno on kuin suviseuroilla. Pöydissäkin porukka katselee hiljaa seinille kun hääpari hakee ruokaa. Mitä ihmettä? Kaupan kassallakin lentää juttu enemmän.
Jotenkin teennäisen ja vaivaantuneen oloiset istujaiset.
Tää on vähän kiusallista. Ihan symppispari, mutta tuo puhe ja morsiamen ryöstö, vai mikä ihme tuo nyt olikaan.
Voihan kakku sentään! Mitä kivaa tossa kakulla lahjonnassa sit oli?!
Mua ahistaa tuo et suurta rakkautta, ku nainen on ekan kyläilyn jälkeen jo muuttanut tuonne, ja tuo siskon "puhe" eikä kukaan edes taputtanut... Joskin toivon heille hyvää elämää ja jatkoa :)
Morsian on kaunis, mutta mekko ei sovi. 😖
Nämä häät ei tunnu ollenkaan juhlilta.
Herranjestas mikä tunnelma tuolla :/
Jopa lapset on kuin maissilapsista,
ihmeen vakavia.
No oli siinä joku ukko iloisesti rannalla humalassa heilumassa kuitenkin.
miksiköhän esim tämmönen pari on edes halunnut häänsä telkkariin? maailman tavallisimmat, ankeimmat, tylsimmät häät ilman mitään omalaatuisuutta tai edes riemua. pari itsekin hyvin tavallinen. onkohan ollut kaudelle kovin vähän hakijoita kun nämä(kin) sitten kuitenkin päätyvät töllöön asti?
Morsiamen olis kannattanut laittaa ylle jokin bolero. Hääpuku ei ihan nimittäin imartele
Huoah!! Ei paljon ole älyllisiä kiksejä ole tullut. Enhän minä tosin ole itselleni ukkoa etsimässäkään. Onhan tuo älyllistä ilotulitusta tarjoava ukko tuossa ollut jo 20 vuotta. Kukin tyylillään!
kiusallista D: