Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehutaan Saara Aaltoa

Vierailija
16.04.2018 |

Miksi pitää aina haukkua. Kehutaan välillä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universumin ammattimaisin valittaja.

Vierailija
42/53 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on iki-ihanasti Mackenzee Piercen näköinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, parempi, paras, Saara!

Vierailija
44/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en aiemmin pitänyt Saarasta. Seurattuani jonkun verran x factoria ja nyt tätä viisuhumua, niin täytyy sanoa että upea mimmi! Ääni on aivan mahtava, ja jaksaa sitkeästi työstää unelmaansa. Esiintymistaidot aivan maailmanluokkaa ja selvästi näkee miten antaa kaikkensa yleisölle.

Morjensta vaan, Meri. Käytät uusimmassa fb-postauksessasi myös sanaa "mimmi" Saarasta.

Muuten tuota sanaa ei kläytä kukaan paitsi Martina Aitolehti.

Hei haloo, nyt valoja päälle!

Onko nykyään jotkut tietyt sanat aina varattu tietyille ihmisille? Naurettavaa.

Saara Aalto on harvinaisen nonipuolisesti lahjakas laulaja suomalaiseksi. Jaksaa yrittää eikä lannistu vaikka ei heti onnistuisi.

Hänellä on oikea asenne ja tahtoa menestyä.

Suomessa on paljon lahjakkaita laulajia ja ihmisillä kauniita ääniä, mutta ilman kovaa työtä ja tahtoa jää monen ura haaveeksi. Saara on loistava kombo tarvittavia ominaisuuksia ja taitoja.

Ja Wild Wild Wonderland on tosi hyvä levy!

Tsemppiä Saaralle Euroviisuihin Portugaliin, pidän peukkuja ja elän hengessä mukana❣ 😊❤🎶🇫🇮

Vierailija
45/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidattaa bipoa luonnonmenetelmillä...

Vierailija
46/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran esiintyminen oli huikeaa pohjoismaiden tilaisuudessa. Saara lauloi sen monikielinen version siellä.

Vierailija
47/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en aiemmin pitänyt Saarasta. Seurattuani jonkun verran x factoria ja nyt tätä viisuhumua, niin täytyy sanoa että upea mimmi! Ääni on aivan mahtava, ja jaksaa sitkeästi työstää unelmaansa. Esiintymistaidot aivan maailmanluokkaa ja selvästi näkee miten antaa kaikkensa yleisölle.

Morjensta vaan, Meri. Käytät uusimmassa fb-postauksessasi myös sanaa "mimmi" Saarasta.

Muuten tuota sanaa ei kläytä kukaan paitsi Martina Aitolehti.

Hih. Moi! En tosin ole Meri.

Olen ulkosuomalainen enkä ole puhunut suomea päivittäin kohta 20 vuoteen, eli antanet minulle anteeksi tuon kielletyn sanan käytön?

Tulin vielä vähän kehaisemaan, että Saaran uusi levy on mahtava. Ei todellakaan edusta musiikkityyliä josta yleensä tykkäisin, mutta on soinut päivittäin meillä julkaisusta saakka. 18-v tytärkin oli ladannut ja kehui kovasti.

Vierailija
48/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti, iloinen, laulaa hyvin, positiivinen, oman tiensä kulkija, rohkea, vaikuttaa heittäytymiskykyiseltä, ei pelkää haasteita, vaikka kotimaassa tunnutaan kansan toimesta lyttäävän. Minä en ole mitenkään häntä koskaan fanittanut, mutta ei pahaa sanottavaa hänestä(kään) ole.

Vierailija
49/53 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaran esiintyminen oli huikeaa pohjoismaiden tilaisuudessa. Saara lauloi sen monikielinen version siellä.

Niin oli, todella hyvä!

Vierailija
50/53 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään hyvää sanottavaa, koska teennäinen, pyrkyri, itsekäs, ei puhu totta, vaikuttaa kateelliselta ja katkeralta, huono englanti (myös ääntäminen laulaessa), ei omaa soundia, kylmä ja teollinen esiintyminen, ei osaa tanssia (pökkelöt liikkeet), rumat kasvot (tihrusilmät, pieni ja nyrpeä suu, iso nenä). Ei edusta Suomea positiivisesti, tavoittelee vain omaa etuaan ja matkii muita.

Vierailija
51/53 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi mitään hyvää sanottavaa, koska teennäinen, pyrkyri, itsekäs, ei puhu totta, vaikuttaa kateelliselta ja katkeralta, huono englanti (myös ääntäminen laulaessa), ei omaa soundia, kylmä ja teollinen esiintyminen, ei osaa tanssia (pökkelöt liikkeet), rumat kasvot (tihrusilmät, pieni ja nyrpeä suu, iso nenä). Ei edusta Suomea positiivisesti, tavoittelee vain omaa etuaan ja matkii muita.

Sinä sen sijaan vaikutat olevan oikea entisen koulukiusaajan " aikuis"versio! Lainausmerkeissä aikuinen, koska kypsä ja vastuullinen aikuinen ei tuollaisia muista ihmisistä puhu! Olisko kiva jos itseäsi arvosteltaisiin noin? Uskallatko testata omalla oikeaksi todistetulla ansiolistalla ( koko elämän ajalta) ja omilla kuvilla? ... Niin arvelinkin.

Vierailija
52/53 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää Saaran olemusta, feikkiä persoonaa, typerää möläyttelyä kv-pressitilaisuuksissa ja kammottavaa pukeutumista. Mutta pakko myöntää: todella sisukas oman tiensä kulkija, joka valtavan paineen alla kykeni lähes mahdottomaan, eli finaaliin noin huonolla ja vanhanaikaisella biisillä. Respect.

Vierailija
53/53 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida tänne, kun se Saara meni finaaliin -ketju lukittiin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonii saara menestyy ja vaihteeksi mammat ovatkin sen isoimpii fanei. Ihme kaksnaamaisuutta.

Toivottavasti se ei voita ja muutenkin sais sen ura mennä päin mäntyä. Suomalainen muija kun se on niin heti sillä nousee kusi päähän menestyksestä. Varmaan sitten se kertois haastatteluissa miten se on menestynyt suomalaisten kampituksesta huolimatta ja miten suomi on pa skaa maa hänenlaiselle megastaralle. Ja mammat täällä kuitenki nuolis sen p rsettä ja sanois et oikees se on.

Taitaa olla tälläkin palstalla se aika pieni joukko teitä, jotka oikeasti Saaraa vihaavat. Itse en henk.koht. ole jaksanut osallistua Saaraa koskeviin keskusteluihin juuri siksi, että en jaksa lukea teidän mollaajien kommentteja. Tuskin kukaan Saara -vihaaja nyt jatkoon menon perusteella on faniksi muuttunut. Nyt suurin osa teistä vaan osaa pitää jo suunsa kiinni.

Minä olen itseasiassa nyt viisumatkan aikana lämmennyt Saaralle, toki vielä jotkut asiat aiheuttaa pienoista myötähäpeää, mutta noin kokonaisuutena kuvani Saarasta on nykyään positiivinen. Tuli kirjoitettua ja tapeltua palstalla varmaan kymmenien viestien verran, koska mielestäni Saaralla ei ”ollut lavakarismaa” ja ”vaikutti etäiseltä sekä itsekeskeiseltä.” Sori siitä, olin pelle.

Hän on antanut tässä Viisujen aikaan todella hyviä haastatteluita ja osoittanut olevansa huumorintajuinen mm. heittämällä läppää tuosta ikuisen kakkosen osastaan. :-D Eilinen show oli kaikessa överyydessään u-p-e-a ja Saaran reaktio finaalipaikkaan oli ihana. Itse huusin epäuskoisena ilosta, kun Suomi meni jatkoon.

En ole vieläkään mikään fani ja en edellenkään tykkää siitä tavasta, millä Saara valittiin edustajaksi. Tuo kettumainen tapa kuitenkin tuotti hedelmää, eikä minua haittaa mahdolliset muutkaan tulevat kutsuartistit, kunhan homma tullaan sitten hoitamaan aivan eri tavalla.

Mutta joo, teille muillekin haukkujille, suosittelen sitä, että jätätte turhan vihan pois. Paljon kivempi kannustaa kuin heittää lokaa niskaan. Toki kritiikki on hyväkin asia, jos se pysyy asiallisena ja asiaan liittyvänä.