Kehutaan Saara Aaltoa
Kommentit (53)
Aika nolo tällainen väkisin väännetty kehuketju.
todellinen taistelija!!!
ei anna periksi sitten milláán <3
Saara on värikäshöyheninen lintu joka lentää ja liitää laulaen kauniisti.
Hän on välttämätöntä kehitystä Suomen euroviisuille. Muut maat ovat menneet eteenpäin, mutta meillä on oltu pysähtyneessä tilassa. Tämä episodi vie eteenpäin.
Huutaa mikrofoniin silloin kun se väkisin yrittää "laulaa" korkeammalta kun sen ääni antaa periksi.
Kirkuu korkealta, kun istunut nastan päälle.
Mä en keksi mitään kehumista.. ärsyttävä persoona, ei kummonen lauluääni..lesbo.
Kivat hiukset ehkä?
Minä en aiemmin pitänyt Saarasta. Seurattuani jonkun verran x factoria ja nyt tätä viisuhumua, niin täytyy sanoa että upea mimmi! Ääni on aivan mahtava, ja jaksaa sitkeästi työstää unelmaansa. Esiintymistaidot aivan maailmanluokkaa ja selvästi näkee miten antaa kaikkensa yleisölle.
Nättihän Saara on, meikillä ja ilman. Paksut kiiltävät hiukset, naisellinen kroppa.
Hyvä laulaja, varsinkin X-factorissa esiintyi edukseen.
Pointsit Saaralle siitä, että jaksaa yrittää tavoitella unelmaansa.
Saaran videoita on katsottu miljoonia kertoja Youtubessa.
Vastenmielinen.
Katselin tossa sen Raidin koe-esiintymistä X Factorissa. Harvoin näkee yhtä tympeitä ja ylenkatsovia ilmeitä kuin mitä Saara Aallolla. Pieni nyrpeä syy ja nenäkin nirpallaan.
YÖK.
Linnea sanoi, että Suomeen voitto. :-)
Vierailija kirjoitti:
Minä en aiemmin pitänyt Saarasta. Seurattuani jonkun verran x factoria ja nyt tätä viisuhumua, niin täytyy sanoa että upea mimmi! Ääni on aivan mahtava, ja jaksaa sitkeästi työstää unelmaansa. Esiintymistaidot aivan maailmanluokkaa ja selvästi näkee miten antaa kaikkensa yleisölle.
Morjensta vaan, Meri. Käytät uusimmassa fb-postauksessasi myös sanaa "mimmi" Saarasta.
Muuten tuota sanaa ei kläytä kukaan paitsi Martina Aitolehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morjensta vaan, Meri. Käytät uusimmassa fb-postauksessasi myös sanaa "mimmi" Saarasta.
Muuten tuota sanaa ei kläytä kukaan paitsi Martina Aitolehti.
Meri Soopanen, tuo älyn jättiläinen Järvenpäästä.
Maailman negatiivisin positiivinen ihminen.
Saara on lahjakas laulaja ja hänellä on todella hieno ääni. Näiden lisäksi hän on rohkea, sitkeä, ahkera, iloinen ja ystävällinen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Esittäjä