Sellaisia aiheita, joista jutustellaan paljon työpaikallasi/koulussasi tms. mutta jotka eivät kiinnosta sinua pätkääkään!
Kommentit (50)
Turhanpäiväinen tv-ohjelmat, kuten Tempparit ja vastaavat pöljyydet. Autot ja niiden vertailu, ei vois vähempää kiinnostaa.
Esimiehen tekemiset tai tekemättä jättämiset. Enkelihoidot yms. huuhaa.
Viinan juonti ja paneminen. Joidenkin elämässä ei ihan oikeasti ole mitään muuta.
Ihmisten talojen ja pihojen laittelut. Miten siitä voi riittää juttua joka armatun päivä? Silloinkin kun maa on umpiroudassa muistellaan mitä viime kesänä on pihalla laitettu tai huokaisten todetaan mitä ens kesänä tarttis tehdä. Ja mikä osa autotallia vaatii maalia ja milloin etupihan aitaa pitäis korjata ja mistä materiaalista tulee se paras ruukku pihakasveille ja miten pitäis keittiö laittaa sit kun se joskus rempataan jos saa lainaa ja onko parempi ostaa pakettina vai suunnitella itse ja mihin laitan kompostin ja ja...
Olen alkanut teeskennellä soittavani tärkeitä puheluita. Menen taukotilassa syrjäiseen paikkaan ja juon kahvin mykkä luuri korvalla.
Työhullun marttyyrikehuskelu sähköpostien kirjoittamisesta yölläkin, kun "hän ainoana pitää täällä hommat pyörimässä". Voisin kahvitauoilla repiä ranteet auki välttyäkseni kuulemasta moista soppaa!
Omalla ryyppäämisellä ja vastaavilla jutuilla retostelu. Moottoriajoneuvoista ja lapsista jauhaminen. Ruoka ja virkkausjutut. Urheilu. Oman itsen jatkuva pönkittäminen asioissa kuin asioissa. Muiden ihmisten jatkuva panettelu ja eläinten hyväksikäyttö eläinrakkauden nimissä.
Mitä se on? Minun telkusta ei moista näy.