Naapuriin muutti kuunvaihteessa nainen, jolla on JÄRKYN kokoiset rinnat
Mulla meinasi mennä polvet veteläksi tänään, kun näin hänet ensimmäistä kertaa. Olin viemässä koiraa ulos, ja hän halusi silittää mun piskiä. Hän kumartui eteenpäin, ja ne melonit suorastaan puskivat esiin sieltä kaula-aukosta. VOI VELJET!!
M16
Kommentit (17)
Imettikö äitisi sinua pitkään? Oletko nuuskinut äitisi valkovuodon kyllästämiä Sloggeja?
Vierailija kirjoitti:
Imettikö äitisi sinua pitkään? Oletko nuuskinut äitisi valkovuodon kyllästämiä Sloggeja?
Oot outo.
M16
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ei, siskon pikkareita olen nuuskinut ja runkannut niihin, kui?
M16
Odotas kun tulee kesä, sen tissit suorastaan tursuavat ulos sieltä bikineistä.
Ne järkyn kokoiset rinnat saattaa aiheuttaa hirveitä selkäkipuja. Seuraavan kerran kun näät naapurin kannattaa kysyä voitko auttaa niiden rintojen kantamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Ne järkyn kokoiset rinnat saattaa aiheuttaa hirveitä selkäkipuja. Seuraavan kerran kun näät naapurin kannattaa kysyä voitko auttaa niiden rintojen kantamisessa.
Tämmöisen kysyminen saattaa aiheuttaa hirveitä kipuja kyselijän naamataulussa.
Odotahan vielä 2 vuotta ja läähättele vasta sitten aikuisille naisille.
"M"16?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Sä oot kakara vielä 10 vuotta. Tai loppuikäsi, jos äo on niin matala kuin miltä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun tulee kesä, sen tissit suorastaan tursuavat ulos sieltä bikineistä.
Niin odotankin! Toivottavasti se ottaa aurinkoa usein takapihalla, jotta mä voin vilkuilla aidan yli niitä herkkulolleroisia. 👀
M16
Vierailija kirjoitti:
"M"16?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Sä oot kakara vielä 10 vuotta. Tai loppuikäsi, jos äo on niin matala kuin miltä vaikuttaa.
Etpä onnistunut sinäkään itsestäsi järkevää kuvaa luomaan.
Katselin kerrostalon parvekketa kiikarilla lintuja ja samalla tuli puolivahingossa silmäiltyä naapurikerrosralon ikkunoita. Yhdestä alakerran ikkunasta näkyi, kun isorintainen nainen ratsasti lollot villisti poukkoillen hintelällä kaljupäämiehellä.
Oli pakko siitä paikasta pinkaista kulli seisoen nostamaan vaimon hameenhelmat korviin ja lykätä sykkivä elin takaapäin pilluun. Aivan mahtava pano.
Käy tsekkaamassa Oulun Cittarissa, siellä on uusi kassa, jolla on mahtavat hinkit.
Vierailija kirjoitti:
Käy tsekkaamassa Oulun Cittarissa, siellä on uusi kassa, jolla on mahtavat hinkit.
Onko ylipainoinen? Minkä väriset hiukset?
Kysäse panoa, isorintaset on yleensä antavaa sorttia, kokemusta on.
Vissiin joo