Sellaisia aiheita, joista jutustellaan paljon työpaikallasi/koulussasi tms. mutta jotka eivät kiinnosta sinua pätkääkään!
Kommentit (50)
Mun vanhalla työpaikalla ei ikinä keskusteltu mistään kiinnostavasta.
Pari faijaa ovat puuhamiehinä ja valmentajina junnufutiksessa. Jostain syystä kahvi- ja ruokapöytäjutut kääntyy aina jalkapalloon.
Jääkiekko, jalkapallo, jopa suunnistus...
Varmaan kyse on enemmän omasta asennevammastani, mutta salijuttuja saa kuulla enemmän kuin tarpeeksi.
-Tapaus Jari Sillanpää yms, sairaan ihmisen tilanteella mässäilyä
-esimiehen yksityiselämästä juoruaminen
-toisten lemmikkieläinten tekemiset, ei kiinnosta yhtään
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhalla työpaikalla ei ikinä keskusteltu mistään kiinnostavasta.
Mulla kanssa uudessa työssä alkanut tauot maistua puulta. Työpäivän tylsin osuus nykyään. Vanhempi työkaveri jaarittelee samoja vanhoja mitäänsanomattomia juttuja ja minä vain nyökkäilen.
”Oi ompa ihanaa juustokakkua! Niin mehevä tää täyte!”
Joo samalta sokerilta ja liivatteelta se maistuu kun kaikkien muidenkin työkavereiden hyydykekakut. Vaikea osallistua keskusteluun.
putous, kun se on ajankohtaisena.
Koirat. Kolme koiraihmistä jaksaa puhua turreistaa loputtomiin.
Viina ja mukahauskat kännisekoilut/toilailut. Ja ne ko meijän saana ko lotta ko matti sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
”Oi ompa ihanaa juustokakkua! Niin mehevä tää täyte!”
Joo samalta sokerilta ja liivatteelta se maistuu kun kaikkien muidenkin työkavereiden hyydykekakut. Vaikea osallistua keskusteluun.
Miksi ihmiset eivät osaa kirjoittaa sanaa "kuin"?
Muut töissä sukua toisilleen, joten se saatananmoinen kehuskelu, kuinka on isoa asuntoa, upouutta autoa, hienot työt, sijoitussalkkuja (sekä itsellä kuin 1-vuotialla lapsilla), yms..
Suoraan sanottuna epäilyttävää, että täytyy kehuskella raha-asioilla noin paljon.. 🤷🏼♀️
Henkilöiden, jotka eivät ole paikalla, tekemiset tai tekemättä jättämiset. En yhtään tykkään kun juorutaan.
Vidopelaaminen/pelikonsolit. Nämä keskustelut ovat minulle täyttä hepreaa ja jään keskusteluissa aina ulkopuoliseksi. Joskus olisi oikeasi mukavaa puhua jostain muusta kuin pelaamisesta.
Lapset.