Poliisi vakoilee kuvauskoptereilla ihmisten asuntoja. Pidä verhot kiinni!
Helsingissä käyttävät yläkerroksissa asuvien ihmisten asuntojen valvontaan kuvauskoptereita. Näin saadaan todistusaineistoa esimerkiksi huumeiden käytöstä.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paranoiaa voidaan hoitaa nykyään.
Pitäiskö sun ottaa pää pois sieltä hanurista? Poliisi käyttää kuvauskoptereita päivittäin omassa toiminnassaan. Ei se ole mitään erikoista tänä päivänä. Jokaisella Suomen poliisiasemalla on kopterit käytössä.
Pitäiskö sun lopettaa huumeiden käyttö ja mennä hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka matalalla nämä poliisin kopterit pystyvät lentämään? Ajattelin vaan kun asun kaksikerroksisessa rivitalossa, että pystyvätkö pörräämään terassin/alakerran olohuoneen ikkunan takana sillain 20 cm korkeudella maasta vai vakoilevatko pelkästään yläkerran makkari(e)n ikkunan takana?
Kertokaa, on akuutti hätä!
T. Hysteerinen mamma
Eipä taida korkeudella olla väliä, mutta eihän ne tietenkään sun parvekkeen viereen tule pörisemään. Niissä on hyvä optiikka ja kuvaus tehdään pitkän matkan päästä ettei valvonta paljastu.
Aijaa, pitääkin sitten alkaa pitämään sekä kaihtimia että verhoja kiinni 24/7. Olisikohan paras kuitenkin parasta laudoittaa ikkunat umpeen kuitenkin? Entä voiko sellainen kopteri tulla hormin ja takan kautta sisälle?
T. Hysteerinen mamma
Ei haittaa, vaikka kuinka kuvaisivat leikkihelikoptereillansa.
Ei meillä ole mitään laitonta, kohahduttavaa tai millään tavalla edes mielenkiintoista katsottavaa.
Antaa pörrätä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paranoiaa voidaan hoitaa nykyään.
Pitäiskö sun ottaa pää pois sieltä hanurista? Poliisi käyttää kuvauskoptereita päivittäin omassa toiminnassaan. Ei se ole mitään erikoista tänä päivänä. Jokaisella Suomen poliisiasemalla on kopterit käytössä.
Pitäiskö sun lopettaa huumeiden käyttö ja mennä hoitoon?
Miksi hmeessä?
Otapa se foliohattu pois päästä.
Kerrothan vielä että oikeasti puluja ei ole olemassa, vaan ne on kaikki näitä kuvauskoptereita?
Vierailija kirjoitti:
Otapa se foliohattu pois päästä.
Kerrothan vielä että oikeasti puluja ei ole olemassa, vaan ne on kaikki näitä kuvauskoptereita?
Mistä foliohatuista sä horiset? poliiseilla on näitä kuvauskoptereita ja se on fakta.
Poliisin uusin työkalu: Jopa koulun katolle leiriytyneet nuoret löytyvät nyt helposti
Poliisin tärkeä apuväline taivaalla: Löytää salametsästäjät tai maastoon eksyneet
Koptereita voidaan käyttää muun muassa piiritystilanteissa.
Poliisi käyttää koptereita jatkuvasti normaalissa työssään, joten katse vain taivaalle niin voitte sen itsekin havaita.
Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla ettei usko poliisin käyttävän näitä, kun he itse oikein kehuvat niitä käyttävän ja usein?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla ettei usko poliisin käyttävän näitä, kun he itse oikein kehuvat niitä käyttävän ja usein?
Riittää, että on av-mamma.
Minä hukkaan tavaroita vähän väliä. On vaan hyvä, että voin nyt soittaa poliisille ja kysyä vaikka, että missä mun punainen käsilaukku on.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä käyttävät yläkerroksissa asuvien ihmisten asuntojen valvontaan kuvauskoptereita. Näin saadaan todistusaineistoa esimerkiksi huumeiden käytöstä.
No miten muuten, esim. kannabiskasvit näkisi sellaisten talojen ikkunoista, joissa on monta kerrosta? Kai poliiseillakin pitää olla apulaitteita, joilla voidaan pitää rikolliset ja narkkarit kurissa?
Tälläinen drone pörräsi hiljattain hmm about 20-30 metrin päässä meikäläisestä ja voisin vannoa että mun takia se siinä pörrää.. Noh minähän täyteläisen kovan mulkun lailla jäin seisomaan ja tapittamaan sitä härpäkettä niin pitkään kunnes se pöristeli poies 😊😄
Toivottavasti poliiseille on terapiaa tarjolla jos sattuvat kuvaamaan naapurin Almaa.
Jäätävä rikollinen! ;D kirjoitti:
Tälläinen drone pörräsi hiljattain hmm about 20-30 metrin päässä meikäläisestä ja voisin vannoa että mun takia se siinä pörrää.. Noh minähän täyteläisen kovan mulkun lailla jäin seisomaan ja tapittamaan sitä härpäkettä niin pitkään kunnes se pöristeli poies 😊😄
Sama juttu paitsi että mun kuvaamiseen ne käyttää stealth-mallia, jota ei voi nähdä eikä kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Jäätävä rikollinen! ;D kirjoitti:
Sama juttu paitsi että mun kuvaamiseen ne käyttää stealth-mallia, jota ei voi nähdä eikä kuulla.
Ootte epäilyttävän näköisiä. Itse heitän aina kivellä jos tulee lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Poliisia epäilemättä kiinnostaa katsella minua istumassa työhuoneessani kirjoittamassa gradua ja juomassa teetä.
Hah, nuoret ei näköjään ole kuulleet kovasta teestä. Kyllä sellaisen teen juonti kuuluu poliisille.
Onko poliisin kuvauskoptereissa hälytysvalot ja sireeni mitä voi huudattaa kun jahdataan kohdetta?
Enemmin olisin huolissani niistä hakkereita jotka tonkivat tietojasi, itse en näistä suurta haittaa saa kun näillä tuloilla elää, saa tuota lähettää erääntyviä laskuja oli sitten aiheesta tai ei, niin samaan mappi ööhön kaikki...
Poliisia epäilemättä kiinnostaa katsella minua istumassa työhuoneessani kirjoittamassa gradua ja juomassa teetä.