Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni palstalla kirjoittajista korostaa olevansa kaunis?

Vierailija
16.04.2018 |

Kunhan mietin. En ole tosielämässä törmännyt kuin muutamaan tällä tavoin itsestään puhuvaan ihmiseen. Oletteko te kaikki kauniit ihmiset täällä? Missä te livenä oikein hengaatte? Oletteko te todellisia?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti mammoja tuntuu hiertävän kun joku pitää itseään kauniina ja saattaa joskus jopa mainita olevansa. Älykkyyttään täällä saa ilmeisesti kehua. Teitä tuntuu häiritsevän yllättävän paljon jonkun kauneus ja siitä mainitseminen vaikka väitätte että arvotatte älykkyyden korkeammalle.

Kirjoittajan älykkyyttä tai sen puutetta on helpompi havainnoida tekstin sisällön perusteella kuin tätä väitettyä kauneutta.

Onko sulla noin paha olla rumuutesi takia?

Juuri tämänkaltaisten lapsellisten ja typerien kommenttien takia sanon usein etukäteen olevani kaunis. Eihän sen pitäisi edes olla oleellista viestini sisällön kannalta, mitä olen tai en ole.

T. Nro 6 & 34

Miksi sinulle on niin paljon väliä sillä, jos joku aivan tuntematon tyyppi netissä epäilee sinun näyttävän rumalta?

Ei minulle olekaan, mutta monelle katkeralle ja typerälle pänkille on. Siksi otan sen seuraavan kortin heiltä jo valmiiksi pois. He voivat tietysti katkerassa mielessään edelleen kuvitella, että olenkin joku läski AV-mamma. :-) Aivan sama.

Ei vaikuta olevan aivan sama, mutta toimintasi noudattaa kyllä tiettyä logiikkaa. Ei siinä mitään, kyllä tätä asiaa saa pitää tärkeänä ihan siinä missä jotain muutakin.

Vierailija
62/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään vauva-palstalaisten juttu, vaan anonyymissä internetissä ihan yleinen ilmiö:

Joka toisen ÄO on vähintään Mensan tasoa. Kaikilla naisilla on täydellinen tiimalasivartalo kiinteillä D-kupin tisseillä rasvaprosentin ollessa 15 ja kasvot muistuttavat nuorta Grace Kellya. Miesten kalun koko on keskimäärin 19cm ja rasvaprosentti on tietysti 9, ja keskipalkka on 12 k vuodessa. Jne jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis. Oikeasti kaunis. En peruskäyttö. Olen myös pitkä ja hoikka.

Livenä kun mua kehutaan sanon vain kiitos ja käännän huomion muihin asioihin. Miesten vislatessa saatan hyvänä päivänä hymyillä flirttiä muutoin ignooraan.

Koskaan kehu itseäni muille. En ulkoisia enkä sisäisiä. Joskus jotain onnistunutta kakkua voin kehaista ohinmennen. Muutoin mitätöin.

Omakehu kääntyy aina itseään vastaan. En uskalla, se on jopa vaarallista katkerien maassa. Olla kaunis,itsevarma ja näyttää se.

Täällä voin sanoa mitä olen jos se on oleellista kommentoimisen puolesta. Ei Känny mua vastaan. Eikä vaikuta mun tosielämään.

Kiva, että olet kaunis, siitä on ihan varmasti paljon hyötyä. Ilmaisia lounaita sataa nuorille kauniille naisille! Monia syvällisempiäkin ajatuksia olet ehtinyt muodostaa ulkonäön suhteesta ympäröivään todellisuuteen. Näin vanhempana perusnättinä naisena suosittelen kuitenkin lämpimästi harkitsemaan koulutusta tai kohtuullisin etenemismahdollisuuksin varustettua työpaikkaa. Pärjäsin itse nätteydellä, seksikkyydellä ja karismalla pitkään helpolla, nyt 30-kymppisenä on kuitenkin näytön paikka!

Vierailija
64/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toisessa kommentissani korostan sisäistä kauneutta. Olen kyllästynyt pinnallisuuteen....ei kun palstailu on kivaa ja kaukana todellisuudesta niin kuin nämä itseään kauniiksi kehuvatkin.

Vierailija
65/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mikään vauva-palstalaisten juttu, vaan anonyymissä internetissä ihan yleinen ilmiö:

Joka toisen ÄO on vähintään Mensan tasoa. Kaikilla naisilla on täydellinen tiimalasivartalo kiinteillä D-kupin tisseillä rasvaprosentin ollessa 15 ja kasvot muistuttavat nuorta Grace Kellya. Miesten kalun koko on keskimäärin 19cm ja rasvaprosentti on tietysti 9, ja keskipalkka on 12 k vuodessa. Jne jne.

Piti tietenkin kirjoittaa 120 k vuodessa. Siis vähintään.

Ei kukaan nyt internetissä ole köyhä. :D

Vierailija
66/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus ainakin kertoo sen mitä ap itse ajattelee omasta ulkonäöstään... miksi se on sinulle ap niin kamalaa kun joku pitää itseään kauniina? Kuulostat kateelliselta ja ilkeältä ihmiseltä. Myös tuollainen vähättely 'ei teitä kauniita kyllä missään näe' on selkeä kateuden merkki.

Totta, ihan älytöntä väittää ettei kauniita ihmisiä näe yhtään missään. Onhan hyvännäköisiä ihmisiä suhteellisen paljonkin, mutta ei tietenkään samaa määrää kuin taviksia.

Vierailija
67/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittajat mainitsevat olevansa normaalipainoisia ja ok-näköisiä siksi, että vauva.fissä on muutama häirikkö, jotka muuten valtaavat keskustelun kuin keskustelun fat shaming -kommenteillaan.  

Vierailija
68/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Livenä kun mua kehutaan sanon vain kiitos ja käännän huomion muihin asioihin. Miesten vislatessa saatan hyvänä päivänä hymyillä flirttiä muutoin ignooraan.

Koskaan kehu itseäni muille. En ulkoisia enkä sisäisiä. Joskus jotain onnistunutta kakkua voin kehaista ohinmennen. Muutoin mitätöin.

Omakehu kääntyy aina itseään vastaan. En uskalla, se on jopa vaarallista katkerien maassa. Olla kaunis,itsevarma ja näyttää se.

Täällä voin sanoa mitä olen jos se on oleellista kommentoimisen puolesta. Ei Känny mua vastaan. Eikä vaikuta mun tosielämään.

Millainen ihminen on peruskäyttö?!? En ole koskaan kuullut kenenkään käyttävän tällaista ilmaisua toisista ihmisistä.

Hahah juu ei ihmiset ole käyttötavaraa. Puhelin korjaa tekstiä oma-aloitteisesti. Perusnätti saaneen korjata.

Vierailija
69/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska muuten tulee joku rassukka joka yrittää mitätöidä toisen argumentit haukkumalla kirjoittajaa ylipainoiseksi suohirviöksi, vaikka ei ole ikinä tätä nähnyt. :D Parempi siis sanoa etukäteen, että on kaunis.

Juuri näin. Ei kukaan kehu olevansa tavallista naista kauniimpi, vaan "ihan nätti" tai "kauniinakin pidetty". Se tarkoittaa, ettei kirjoittaja kaipaa keskustelua lihavuudesta, raskausarvista tai kananpersetukasta, vaan hänen kirjoituksensa koskeen jotain muuta elämänaluetta.

Vierailija
70/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että olet kaunis, siitä on ihan varmasti paljon hyötyä. Ilmaisia lounaita sataa nuorille kauniille naisille! Monia syvällisempiäkin ajatuksia olet ehtinyt muodostaa ulkonäön suhteesta ympäröivään todellisuuteen. Näin vanhempana perusnättinä naisena suosittelen kuitenkin lämpimästi harkitsemaan koulutusta tai kohtuullisin etenemismahdollisuuksin varustettua työpaikkaa. Pärjäsin itse nätteydellä, seksikkyydellä ja karismalla pitkään helpolla, nyt 30-kymppisenä on kuitenkin näytön paikka!

Kyllä se tiedetään terv. 31v täti ;). Yli 30v on vielä vientiä ja vislauksia.

Koskaan perustanut elämää ulkonäölle, koska ilmaisia lounaita ei ole. Sen vuoksi en myöskään kehuskele ympäriinsä itselläni. Koskaan voisi edes kuvitella postaavani instaan kuvia naamastani tai pahempaa, bikinikuvia. Hävettäisi liikaa. Hävettäisi ne kehukommentit.

On mies, lapsi ja hyvä ammatti. Muuta ei tarvi.