Miksi niin moni palstalla kirjoittajista korostaa olevansa kaunis?
Kunhan mietin. En ole tosielämässä törmännyt kuin muutamaan tällä tavoin itsestään puhuvaan ihmiseen. Oletteko te kaikki kauniit ihmiset täällä? Missä te livenä oikein hengaatte? Oletteko te todellisia?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis. Oikeasti kaunis. En peruskäyttö. Olen myös pitkä ja hoikka.
Livenä kun mua kehutaan sanon vain kiitos ja käännän huomion muihin asioihin. Miesten vislatessa saatan hyvänä päivänä hymyillä flirttiä muutoin ignooraan.
Koskaan kehu itseäni muille. En ulkoisia enkä sisäisiä. Joskus jotain onnistunutta kakkua voin kehaista ohinmennen. Muutoin mitätöin.
Omakehu kääntyy aina itseään vastaan. En uskalla, se on jopa vaarallista katkerien maassa. Olla kaunis,itsevarma ja näyttää se.
Täällä voin sanoa mitä olen jos se on oleellista kommentoimisen puolesta. Ei Känny mua vastaan. Eikä vaikuta mun tosielämään.
Millainen ihminen on peruskäyttö?!? En ole koskaan kuullut kenenkään käyttävän tällaista ilmaisua toisista ihmisistä.
En ole huomannut, mutta ihanaa jos noin on. Se on vain hyvä yhteiskunnalle, jos mahdollisimman monet tykkäävät itsestään ja peilikuvastaan.
Miksi se on monille niin vaikea hyväksyä että joku pitää itseään kauniina? Varsinkin kun kauneus on subjektiivista, joku voi ihan oikeasti pitää itseään kauniina vaikka joku toinen ei pitäisikään. Minusta se on vain hyvä juttu.
Koska olen. Minua on sanottu Cate Blancettin näköiseksi. Olen myös timmissä kunnossa koska crossfit. Myös lapseni ovat (balettia esim.). Uskaltaisin sanoa että olen siinä top 5% suomalaisista mitä tulee ulkonäköön ja muihin avuihin.
#eisipsejä
Täällä viihtyy tekoripsi, tekokynsi, hiuslisäkeporukka.
Useammin mä täällä olen nähnyt ketjuja joissa ihmiset kehuvat olevansa keskivertoa huomattavasti älykkäämpiä.
Tämä aloitus ainakin kertoo sen mitä ap itse ajattelee omasta ulkonäöstään... miksi se on sinulle ap niin kamalaa kun joku pitää itseään kauniina? Kuulostat kateelliselta ja ilkeältä ihmiseltä. Myös tuollainen vähättely 'ei teitä kauniita kyllä missään näe' on selkeä kateuden merkki.
Selvä, jatkossa osaan suhtautua asiaan oikein. En ole tiennyt sitä, että kauniin ihmisen osa on tässä maassa niin kova taakka kannettavaksi, että sitä on päästävä nimettömänä purkamaan. Tämä ketju avasi silmäni.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen. Minua on sanottu Cate Blancettin näköiseksi. Olen myös timmissä kunnossa koska crossfit. Myös lapseni ovat (balettia esim.). Uskaltaisin sanoa että olen siinä top 5% suomalaisista mitä tulee ulkonäköön ja muihin avuihin.
#eisipsejä
Se on Cate Blanchett. Ja ketäpä ei joskus olisi kehuttu jonkin kauniin näyttelijän näköiseksi imartelumielessä.
Sinusta tulee muuten ihan mieleen tämä suorittajakuikelo, joka ei ole kaunista nähnytkään:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Super-Marjo-uupui-pitka-pakkolepo-kaikest…
Luulee kyllä varmasti olevansa kaunis, niin kuin moni muukin suorittajaihminen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska muuten tulee joku rassukka joka yrittää mitätöidä toisen argumentit haukkumalla kirjoittajaa ylipainoiseksi suohirviöksi, vaikka ei ole ikinä tätä nähnyt. :D Parempi siis sanoa etukäteen, että on kaunis.
Tuon täytyy olla jonkinlainen lapsellinen ajatusviritelmä, että se joka ensin ehtii sanoa jotain, on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#eisipsejä
Se on Cate Blanchett. Ja ketäpä ei joskus olisi kehuttu jonkin kauniin näyttelijän näköiseksi imartelumielessä.
Sinusta tulee muuten ihan mieleen tämä suorittajakuikelo, joka ei ole kaunista nähnytkään:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Super-Marjo-uupui-pitka-pakkolepo-kaikest…
Luulee kyllä varmasti olevansa kaunis, niin kuin moni muukin suorittajaihminen.
Niin, kukaanhan joka itse pitää itseään kauniina ei voi oikeasti olla kaunis. Täytyy haukkua itseään rumaksi, muuten on ylimielinen itsekäs paskakasa.
Vierailija kirjoitti:
Selvä, jatkossa osaan suhtautua asiaan oikein. En ole tiennyt sitä, että kauniin ihmisen osa on tässä maassa niin kova taakka kannettavaksi, että sitä on päästävä nimettömänä purkamaan. Tämä ketju avasi silmäni.
Voi voi. Menepä sanomaan nämä samat sanat ketjuun jossa ihmiset kertovat kuinka raskasta yhteiskunnassamme on elää keskivertoa huomattavasti älykkäämpänä. Sellainen täällä kun on ja hyvin pitkä ketju onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska muuten tulee joku rassukka joka yrittää mitätöidä toisen argumentit haukkumalla kirjoittajaa ylipainoiseksi suohirviöksi, vaikka ei ole ikinä tätä nähnyt. :D Parempi siis sanoa etukäteen, että on kaunis.
Tuon täytyy olla jonkinlainen lapsellinen ajatusviritelmä, että se joka ensin ehtii sanoa jotain, on oikeassa.
Niin moni alentuu lapsellisiin ad hominemeihin varsinkin tällä palstalla (siis jos sisältö ärsyttää tai kirjoittaja on eri mieltä), etten näe toiminnassani mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Livenä kun mua kehutaan sanon vain kiitos ja käännän huomion muihin asioihin. Miesten vislatessa saatan hyvänä päivänä hymyillä flirttiä muutoin ignooraan.
Koskaan kehu itseäni muille. En ulkoisia enkä sisäisiä. Joskus jotain onnistunutta kakkua voin kehaista ohinmennen. Muutoin mitätöin.
Omakehu kääntyy aina itseään vastaan. En uskalla, se on jopa vaarallista katkerien maassa. Olla kaunis,itsevarma ja näyttää se.
Täällä voin sanoa mitä olen jos se on oleellista kommentoimisen puolesta. Ei Känny mua vastaan. Eikä vaikuta mun tosielämään.Millainen ihminen on peruskäyttö?!? En ole koskaan kuullut kenenkään käyttävän tällaista ilmaisua toisista ihmisistä.
Olisiko perusnätti tekstinkorjauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Menepä sanomaan nämä samat sanat ketjuun jossa ihmiset kertovat kuinka raskasta yhteiskunnassamme on elää keskivertoa huomattavasti älykkäämpänä. Sellainen täällä kun on ja hyvin pitkä ketju onkin.
No, ei ole tästäkään omakohtaista kokemusta. Voisin ehkä uteliaisuudesta käydä lukaisemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä voin sanoa mitä olen jos se on oleellista kommentoimisen puolesta. Ei Känny mua vastaan. Eikä vaikuta mun tosielämään.Millainen ihminen on peruskäyttö?!? En ole koskaan kuullut kenenkään käyttävän tällaista ilmaisua toisista ihmisistä.
Olisiko perusnätti tekstinkorjauksella.
Kieltämättä tekee tekstistä ymmärrettävämmän, jos tätä on tarkoitettu. Peruskäyttö kuulostaa aika pahalta. Kertakäyttöihmiseltä tai joltain vastaavalta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus ainakin kertoo sen mitä ap itse ajattelee omasta ulkonäöstään... miksi se on sinulle ap niin kamalaa kun joku pitää itseään kauniina? Kuulostat kateelliselta ja ilkeältä ihmiseltä. Myös tuollainen vähättely 'ei teitä kauniita kyllä missään näe' on selkeä kateuden merkki.
Kateuskortti vedetty esiin!
Vierailija kirjoitti:
#eisipsejä
Miksi tuo kuviteltu Cate Blanchettin ulkonäkösi olisi jollain tapaa oleellista viestisi sisällön kannalta?
En ole törmännyt, että täällä kehuttaisiin omaa ulkonäköä.
Mutta nyt kun mainitsit asiasta, niin kyllä, olen kaunis. En silti pidä omasta ulkonäöstäni.