Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei laita viestiä

Vierailija
16.04.2018 |

Pakko avautua jonnekin tästä tilanteesta.
Eli tapasin baarissa muutama viikko sitten miehen, jonka kanssa vietin yön mutta ei kuitenkaan harrastettu seksiä. Mies pyysi numeron ja tuli parin päivän päästä laittamaan viestiä että haluaisi nähdä uudestaan. Nähtiin sitten n. viikko sen viestin jälkeen, menin miehen luokse. Siellä asiat meni mielestäni hyvin ja kemiat kohtasi, puhuttiin paljon. Mies olisi halunnut harrastaa seksiä, mutta itsellä menkat silloin ja sanoinkin että nyt ei oikein voi kun menkat (muuten mahdollisesti olisin). Siinä sitten olin siellä n 4 tuntia ja kun aloin lähteä kotiin päin miehen aloitteesta sovittiin että nähdään uudestaan, oli kiva nähdä jne. Kuitenkaan viestiä mieheltä ei tullut tämän näkemisen jälkeen ja sitten päätin viikon hiljaisuuden päästä kysyä kuulumisia. Vastasi kyllä ystävällisesti ja kysyi mun kuulumiset, mutta kun vastasin omat kuulumiset ei mies enää laittanut viestiä. Harmittaa, kun en saa miestä pois mielestäni. Mistähän tämä johtuu ettei viestiä tule? Tapaamisellamme kehui kovasti ja vaikutti olevan kiinnostunut :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä itse luulet?

Vierailija
2/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan niin jännän äärellä, että pitää ottaa oikein popparit esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tyhmä? :D

Vierailija
4/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rautalangastako haluat, että kerrotaan? :) 

Halusi seksiä, ei saanut sitä. Ei kuitenkaan halunnut sanoa ääneen, että muu ei kiinnosta. Ei kiinnostan kuitenkaan niin paljon, että vain saadakseen tapaisi uudelleen. Tai on sen verran rehellinen, ettei nyt ihan ala huijata, kun huomaa, että sun  toiveet muuta. 

Voi myös olla varattu ja tuo kerta kun tapasitte, olisi ollut pettämiselle sopiva (tyttöystävä/vaimo matkoilla tmv.)

Vierailija
5/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pihtasit, oma moka...

Vierailija
6/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyt monelta murheelta kun ei laittanut viestiä, eli jos ei kerran ole kuin pil-lun perään.

Vierailija
7/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka helposti te annatte piparia? Mä vaadin aina parin kuukauden tiiviin tapailun ja ihastumisen tunteen, ennen kuin haarat aukee.

En ikinä pystyis olee itsetyydytysalustana ihmiselle, jota en edes tunne ja joka ei musta edes välitä.

Vierailija
8/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka helposti te annatte piparia? Mä vaadin aina parin kuukauden tiiviin tapailun ja ihastumisen tunteen, ennen kuin haarat aukee.

En ikinä pystyis olee itsetyydytysalustana ihmiselle, jota en edes tunne ja joka ei musta edes välitä.

Ai pystyt olemaan itsetyydytysalustana ihmiselle, jonka tunnet ja joka välittää susta? Etkö siis saa nautintoa seksistä?

Vierailija
9/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus pelimies. Osaavat taitavasti jutella ja esittää kiinnostunutta. Jos viestiä ei kuitenkaan kuulu, ei hän ole kiinnostunut. Kiinnostunut laittaa kyllä viestiä.

Vierailija
10/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida tietää oikeastaan mitään hyvästä seksistä ja tyydyttävästä seksielämästä. "Antaa piparia" "Haarat aukee" "Itsetyydytysalusta". Säälin sinua.

Vierailija
11/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mieskusipää.

Vierailija
12/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida tietää oikeastaan mitään hyvästä seksistä ja tyydyttävästä seksielämästä. "Antaa piparia" "Haarat aukee" "Itsetyydytysalusta". Säälin sinua.

Joku naisena esiintyvä neitsytmies taas trollaa, luulen. :) 

Vierailija
13/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tähän mitään kaavaa oo, mutta on se kolmansien treffien sääntö ihan pätevä. Ainakin JOTAIN pitää tapahtua niihin aikoihin, muuten alkaa herätä epäilys friend zonesta puolin jos toisin. Ja kyllä, olen nainen. 

Vierailija
14/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois halunnut sulta seksiä silloin kun sitä itseä halutti ja sulta ei saanut, koska menkat niin varmaan etsi jo uuden kissan, jolta saa. Siirry eteenpäin, ei se suhun enää ota yhteyttä.

Vierailija
15/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä viisikymppinen tädin kokemuksen kautta vielä sanoma mielipide: edelliset kirjoittajat olivat valitettavan oikeassa. Vietin sinkkuelämää ikävuodet 35-48, kun en löytänyt hyvää miestä. Tuollaisia miehiä tapasin noiden vuosien aikana hyvin monta. Niin moni on ihan vaan seksin perään, vaikka aluksi muuta väittääkin. Puhua voi ihan mitä vaan, mutta teot ratkaisevat.

Vierailija
16/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, herättelin itselleni turhia toiveita tästä miehestä. Kai oon koko ajan alitajunnaisesti ainakin tajunnut ettei ole kun seksin perään :/ antoi vain kiinnostuneen kuvan itsestään, sai tuntemaan olon hyväksi jne, mutta sen kai ne pelimiehet hyvin osaa.. täytyy yrittää unohtaa mies (keskustelun aloittaja)

Vierailija
17/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostunut ottaa yhteyttä.

Myös ne joita on kiinnostanut pelkkä seksisuhde on olleet aloitteellisia. Ja myös mies näkee vaivaa sen eteen että tapaatte. Eräs tiesi vain etunimeni ja soitti koko kylän saman nimiset läpi! Itselläni ei niin kovinnyleinen nimi niin ei ollut mahdoton tehtävä.

Mutta siis, mies ei todennäköisesti ole kiinnostunut.

Minulla on ollut kaksi pidempää suhdetta, toisen kanssa olen naimisissa nyt.

Tämä sille joka oli sitä mieltä että kolmansien treffien jälkeen pitäisi jotain tapahtua. Nämä molemmat pitkät suhteet ovat alkaneet niin että melkein pariin kuukauteen ei ole tapahtunut mitään. Miehiä on kuulemma jännittänyt niin paljon että ovat lykänneet sen harrastamista 😀 Ja ihan miehekkäitä, kokeneita miehiä siis olleet.

Vierailija
18/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästyt monelta murheelta kun ei laittanut viestiä, eli jos ei kerran ole kuin pil-lun perään.

Tai sitten testaa kuinka kiinnostavana sinä häntä pidät, ja Jaksatko olla kiinnostunut eli ottaa yhteyttä ja mahdollisesti tapailla vielä.

Naiset kun eivät pidä siitä että mies on liian aktiivinen ja kiinnostunut.