Miksi moni yh niin itsekäs
että pakko mennä ja bilettää silläkin uhalla että selkeästi lapset kärsii siitä.
Kaverini on eron jälkeen-isä ei näe lapsiaan-jättänyt lapset kerta toisensa jälkeen itsekseen, ja matkustelee, käy illat teatterissa, kylässä, harrastaa, viikonloput bilettää. Lapset yksin, öitä, viikonloppuja. Surullista.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tuo kaverisi lasten isä se itsekäs on, kun ei viitsi lapsiaan tavata.
Niin on mutta ei kai niitä silti yksin kotona kuulu pitää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on mutta ei kai niitä silti yksin kotona kuulu pitää....
Milloin lapsilla sitten on omaa aikaa ja tilaa itsenäistyä, jos äiti pitää kädestä kiinni 24/7?
Exäni on. Lapset on joka viikonloppu minulla, kun ex matkustaa naisystävänsä luokse, jonne lapset ei halua.
Jaa. Minä tunnen taas monta epäitsekästä yh-äitiä. Tulee ihan tunne, että saisivat ajatella joskus itseäänkin.
Ap vois keskittyä omiin asioihinsa eikä kirjoitella typeriä yleistyksiä
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä tunnen taas monta epäitsekästä yh-äitiä. Tulee ihan tunne, että saisivat ajatella joskus itseäänkin.
Sama täällä. Syyllisyys on tunne, joka seuraa ihan jokaista äitiä (ehkä isääkin) läpi elämän. Mutta yksinhuoltajien kohdalla se tuntuu vielä korostuvan. Epäitsekkyys, joka johtuu siitä valtavasta syyllisyyden tunteesta. Se heitä yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
että pakko mennä ja bilettää silläkin uhalla että selkeästi lapset kärsii siitä.
Kaverini on eron jälkeen-isä ei näe lapsiaan-jättänyt lapset kerta toisensa jälkeen itsekseen, ja matkustelee, käy illat teatterissa, kylässä, harrastaa, viikonloput bilettää. Lapset yksin, öitä, viikonloppuja. Surullista.
Sun kaveri = moni yh??? Joo ei...
Itse en ole koskaan jättänyt lastani yksin, eikä tulisi mieleenkään tehdä niin, sillä lapsen hyvinvointi ja turvallisuudentunne menee nyt kaiken muun edelle. Meitä yksinhuoltajia on todella monenlaisia, samoin elämäntilanteet vaihtelee paljon eli puhu vain kaveristasi äläkä niputa meitä kaikkia samaan kastiin.