Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaappipersu

Vierailija
16.04.2018 |

Kaveripiirini koostuu punavihreistä ja muista feministeistä. Osa on jopa politiikassa mukana. He eivät tiedä, että äänestän persuja. Pidän poliittiset mielipiteeni itselläni.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuissa on mukana tuota äärilaitaa. Ihmiset ei halua sitä leimaa.

Kuka haluaa väkivaltaa ihannoivaa antifa leimaa otsaansa?

Vierailija
22/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Kuten moni muukin ketjussa.

Tämä on näköjään yleisempää kuin kuvittelinkaan.

Tämän takiahan Trump yllättäen voitti vaalit gallupeista huolimatta, koska niin suuri osa oli hiljaisia Trump kannattajia. He näyttivät sen kannattavan äänen vasta äänestyskopissa, mutta gallupeissa kertoivat ettei osaa sanoa tai sanoivat jopa äänestävänsä Hillarya.

Siksipä se vaaliaamun galluppien Hillaryn 99% vs 1% Trump kannatusasetelma kääntyi "yhden prosentin" voittoon.

Hiljaiset äänestäjät on loistava ilmiö nykypäivänä. Galluppeja ei voi uskoa tämän takia.

Jenkkien 2016 vaaleissa oli liikkuvia osia enemmänkin, mm. FBI:n Clintoniin kohdistunut tutkinta sopivasti juuri vaalien alla, mikä varmasti vaikutti äänestäjiin.

Yleisesti ottaen ihmisillä on tapana katsoa kannatusluvuista vain ne puolueille ilmoitetut luvut, ja jättää virhemarginaaliksi ilmoitetut prosenttiyksiköt huomioimatta kokonaan. Jos vaivauduttaisiin miettimään mitä ne merkitsevät, moni kannatuslukemajuttu ymmärrettäisiin väkisin väännetyksi uutiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat luulee että olen vihreisiin päin kallistunut kokoomuksen äänestäjä. En korjaa kyseisiä luuloja, en todellakaan kaipaa sitä vihaa ja baskamyrskyä niskaani.

Persuja  en ole koskaan äänestänyt, seuraavissa vaaleissa ääni menee sinne. Toivon vaan että vaalipiiriin löytyy uskottava ja fiksu ehdokas, ihan mitä tahansa en sentään äänestä.

Vierailija
24/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, etta miksi olet p*rsu? Itse ex-sellainen ja nykyaan just tuommoinen punaviherf*makko. :) 

Susta nyt entistä persua saa tekemälläkään, miksi valehtelet?

-ohis-

Voi kuule kylla saa. Tosin persut ei puolueena olleet viela silloin olemassa. 

Kysy kenelta tahansa mun kaverilta, minkalaiset poliittiset mielipiteet mulla oli n. 15-20 vuotta sitten. Rajat kiinni, oma kansa ensin, kylj*stukat musul*maanit helv*ttiin Suomesta. Noin niinkuin aluksi. 

Monet tulevat vanhimmiten järkiinsä, sulla käynyt jostain syystä päinvastoin.

No, en ole enaa itsetuhoinen tai vihainen ainakaan. R*sismi oli suuri osa mun mennytta identiteettia, ja huomasin lopulta etta puran siihen vain omaa pahaa oloani. Opin kasittelemaan tunteitani ja tunnistamaan myos negatiiviset tunteeni, nyt olen onnellisempi kuin koskaan ennen. 

Saalin teita kroonisesti vihaavia. Ottakaa rakkaus sydameenne. <3 

Vierailija
25/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, etta miksi olet p*rsu? Itse ex-sellainen ja nykyaan just tuommoinen punaviherf*makko. :) 

Ei ole olemassa Persuja äänestänyttä ihmistä, joka nyt yhtäkkiä äänestäisi punavihreitä. Oksymoron.

Ei kukaan pysty tyhmenemään noin paljon. Kun ei ole enää lobotomiaakaan.

Vierailija
26/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikeastaan kannatan näitä ns suvaisten arvoja, mutta sitten ne menevät usein niin naurettavasti yli järkevyyden ja tehokkuuden, niin kai minussakin asuu pieni persu.

Vierailija
27/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takiahan Trump yllättäen voitti vaalit gallupeista huolimatta, koska niin suuri osa oli hiljaisia Trump kannattajia. He näyttivät sen kannattavan äänen vasta äänestyskopissa, mutta gallupeissa kertoivat ettei osaa sanoa tai sanoivat jopa äänestävänsä Hillarya.

Siksipä se vaaliaamun galluppien Hillaryn 99% vs 1% Trump kannatusasetelma kääntyi "yhden prosentin" voittoon.

Hiljaiset äänestäjät on loistava ilmiö nykypäivänä. Galluppeja ei voi uskoa tämän takia.

Niin paitsi etta kansa ei edes aanestanyt Trumpia voittoon, Clinton sai "kansan aania" yli 200 000 enemman. 

Trumpin voitosta paatti Electroral College.

sehän oli puuttini joka sen päätti luin yle-lehdestä

Vierailija
28/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat luulee että olen vihreisiin päin kallistunut kokoomuksen äänestäjä. En korjaa kyseisiä luuloja, en todellakaan kaipaa sitä vihaa ja baskamyrskyä niskaani.

Persuja  en ole koskaan äänestänyt, seuraavissa vaaleissa ääni menee sinne. Toivon vaan että vaalipiiriin löytyy uskottava ja fiksu ehdokas, ihan mitä tahansa en sentään äänestä.

Minä äänestin viimeksi koulutettua nuorta persua (nainen). Ja aion äänestää jatkossakin.

T. Kaappipersu

Vierailija
29/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin paitsi etta kansa ei edes aanestanyt Trumpia voittoon, Clinton sai "kansan aania" yli 200 000 enemman. 

sehän oli puuttini joka sen päätti luin yle-lehdestä

Loistavaa persutason argumentointia jalleen kerran :D 

Vierailija
30/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

-ohis-

Kysy kenelta tahansa mun kaverilta, minkalaiset poliittiset mielipiteet mulla oli n. 15-20 vuotta sitten. Rajat kiinni, oma kansa ensin, kylj*stukat musul*maanit helv*ttiin Suomesta. Noin niinkuin aluksi. 

No, en ole enaa itsetuhoinen tai vihainen ainakaan. R*sismi oli suuri osa mun mennytta identiteettia, ja huomasin lopulta etta puran siihen vain omaa pahaa oloani. Opin kasittelemaan tunteitani ja tunnistamaan myos negatiiviset tunteeni, nyt olen onnellisempi kuin koskaan ennen. 

Koko meidän työpaikka taputtaa seisaallaan tälle tarinalle.

Vierailija
31/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli persu käytännön kautta. Täällä oli paikallinen ongelma, jota ainoastaan persut vastustivat. Kaikkein uskomattominta oli, että ympäristön tuhoamiseen osallistuivat myöskin vihreät.

Vierailija
32/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää missä maailmassa elämme, jos ihmiset joutuvat pelkäämään paljastavansa että äänestää "väärää" puoluetta?

Vierailija
33/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Jokainen tietää tämän. Tälla tavalla Jenkkien pressanäänesteys on designattu. Ja se onkin virheetön, flawless design.

Juuri sillähän se on luotu, että Hillaryn kaltainen psykopaattinen ihminen ei voi voittaa pressanvaaleja vain muutaman suuren kaupungin tuella.

Hillaryn tappiosta oli kuvaavaa se, että Jenkeissä on 3142 lääniä (county). Trump voitti niistä 2626, eli 84% KOKO Yhdysvalloista.

Trump pyyhki Hillaryllä lattiaa.

Ja ei, Yhdysvallat ei ole demokratia vaan perustuslaillinen tasavalta. 3 ihmismäärältään suurinta kaupunkia ei tule päättää koko tasavallan vaalitulosta. Siksi Electoral College toimii kuten se oli designattu.

Kyllä tuo vaalijärjestelmä voi yhtä hyvin kääntyä demokraattien voitoksi vähemmillä äänillä. Mutta mitä tekemistä persuilla on USA:n vaalijärjestelmän kanssa? Ovatko olleet neuvonantajina?

Vierailija
34/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin oon! Ja muutama kaverikin, selvisi tässä vähän yllättäen. Koulutettuja naisia jokainen eli mielikuva syrjäytyneestä peräkammarin pojasta nyt ainakin on väärä. Mutta tämähän vasemmistoa pelottaakin. Ensin stereotypia oli köyhä ja kouluttamaton Kelan elätti, joka ei ole koskaan käynyt ulkomailla ja nyt se on sitten paha ja ilkeä Mersu-persu, joka ei välitä köyhistä. Nyyh. Ja ei, ei meistä kellään mitään Mersua ole, pari Toyotaa löytyy kyllä. 

Vierailija
35/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuissa ei ole mitään "äärilaitaa".

Itse asiassa persut ovat yksi ainoita tolkun puolueita nykypäivänä, tolkun ihmisillä enimmäkseen. Jokaisessa puolueessa toki on huonoja omenoita, mutta yhden tai parin takia ei yhtäkään puoluetta voi tuomita.

Viestissäsi kiteytyy hyvin persujen sokeus, pahuus ja pohjaton itsekkyys. Persut ovat psykopaatteja. Persut eivät ole tolkun ihmisiä. Persut ovat ääripää.

Vierailija
36/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa persut ovat yksi ainoita tolkun puolueita nykypäivänä, tolkun ihmisillä enimmäkseen. Jokaisessa puolueessa toki on huonoja omenoita, mutta yhden tai parin takia ei yhtäkään puoluetta voi tuomita.

Viestissäsi kiteytyy hyvin persujen sokeus, pahuus ja pohjaton itsekkyys. Persut ovat psykopaatteja. Persut eivät ole tolkun ihmisiä. Persut ovat ääripää.

Sun viestisi huokuu hyvyyttä...

-ohis-

Vierailija
37/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

-ohis-

Koko meidän työpaikka taputtaa seisaallaan tälle tarinalle.

Sehan on loistavaa! Suosittelen myos tutustumaan koomikko Iikka Kiven FB-sivuihin, han on, kuten minakin, entinen r*sisti. :) 

Vierailija
38/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivat kaikki ole. Useimmat ovat vain peloissaan eivatka osaa kanavoida negatiivisia tunteitaan itselleen jarkevalla tavalla. Toivoa on aina. 

Vierailija
39/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiiri on jostain syystä saanut sen käsityksen, että kannattaisin vihreitä (ehkä ne olettaa, että minäkin olen vihreä kun nekin on?). En oo nähnyt tarpeelliseksi ryhtyä muuttamaan tätä mielikuvaa, todellisuudessa äänestän persuja.

Vierailija
40/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiiri on jostain syystä saanut sen käsityksen, että kannattaisin vihreitä (ehkä ne olettaa, että minäkin olen vihreä kun nekin on?). En oo nähnyt tarpeelliseksi ryhtyä muuttamaan tätä mielikuvaa, todellisuudessa äänestän persuja.

Sama täällä. Naurattaa välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä