Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaappipersu

Vierailija
16.04.2018 |

Kaveripiirini koostuu punavihreistä ja muista feministeistä. Osa on jopa politiikassa mukana. He eivät tiedä, että äänestän persuja. Pidän poliittiset mielipiteeni itselläni.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole yksin.

Vierailija
2/47 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa suomalaisista on kaappipersuja. Media koittaa tehdä julkipersujen elämästä vaikeaa, joten siksi sitä ei voi kertoa muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa suomalaisista on kaappipersuja. Media koittaa tehdä julkipersujen elämästä vaikeaa, joten siksi sitä ei voi kertoa muille.

Eikö sitä voi edes äänestyslippuun kirjoittaa? Kun ei persujen vajaan 10 % kannatus oikein vielä riitä olemaan "valtaosa suomalaisista".

Vierailija
4/47 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle ja Sanoma tuhoaa persujen elämän.

Vierailija
5/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valtaosa. Vasta neljännes ja kasvamaan päin. Moni on myös tullut kaapista ulos. 

Vierailija
6/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaapissa olivat homot, nykyään persut.

Vierailija
7/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valtaosa. Vasta neljännes ja kasvamaan päin. Moni on myös tullut kaapista ulos. 

Onneksi!

Vierailija
8/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kaapissa olivat homot, nykyään persut.

Näin on. Homot on jo tulleet kaapista ja parin vuoden sisään persutkin.

Vierailija
9/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nykyisin kaapissa olemista, ettei toitota puoluekantaansa julkisesti? En ole koskaan kertonut kenellekään, mitä numeroita äänestyskopissa on tullut piirreltyä. Poliittiset keskustelutkin on olleet aina sellaisia, että kaikki puolueet saavat kritiikkiä osakseen.

Vierailija
10/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, etta miksi olet p*rsu? Itse ex-sellainen ja nykyaan just tuommoinen punaviherf*makko. :) 

Vierailija
11/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, etta miksi olet p*rsu? Itse ex-sellainen ja nykyaan just tuommoinen punaviherf*makko. :) 

Susta nyt entistä persua saa tekemälläkään, miksi valehtelet?

-ohis-

Vierailija
12/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

-ohis-

Voi kuule kylla saa. Tosin persut ei puolueena olleet viela silloin olemassa. 

Kysy kenelta tahansa mun kaverilta, minkalaiset poliittiset mielipiteet mulla oli n. 15-20 vuotta sitten. Rajat kiinni, oma kansa ensin, kylj*stukat musul*maanit helv*ttiin Suomesta. Noin niinkuin aluksi. 

Vierailija
13/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuissa on mukana tuota äärilaitaa. Ihmiset ei halua sitä leimaa.

Vierailija
14/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äänestänyt persuja, mutta olen monissa asioissa samoilla lijoilla. Perhe- ja tuttavapiirissäni on useampi muusu/transhenkilö, lisäksi kaikenlaista kyvyttömyyttä ja kulttuurista (överi)avoimuutta. Todellisuudessa en jaa juurikaan heidän arvojaan ja "korkealentoisia" ajatuksiaan, mutta mukailen tilanteen niin vaatiessa. Osa on oikeasti vaan niin tyhmiä, etteivätymmärrä mistä "suvaitsemattomuus" kumpuaa, siis erimielisyys. Pitävät sitä jonain sisäisenä pahuutena.

Vierailija
15/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Kuten moni muukin ketjussa.

Tämä on näköjään yleisempää kuin kuvittelinkaan.

Tämän takiahan Trump yllättäen voitti vaalit gallupeista huolimatta, koska niin suuri osa oli hiljaisia Trump kannattajia. He näyttivät sen kannattavan äänen vasta äänestyskopissa, mutta gallupeissa kertoivat ettei osaa sanoa tai sanoivat jopa äänestävänsä Hillarya.

Siksipä se vaaliaamun galluppien Hillaryn 99% vs 1% Trump kannatusasetelma kääntyi "yhden prosentin" voittoon.

Hiljaiset äänestäjät on loistava ilmiö nykypäivänä. Galluppeja ei voi uskoa tämän takia.

Vierailija
16/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

-ohis-

Voi kuule kylla saa. Tosin persut ei puolueena olleet viela silloin olemassa. 

Kysy kenelta tahansa mun kaverilta, minkalaiset poliittiset mielipiteet mulla oli n. 15-20 vuotta sitten. Rajat kiinni, oma kansa ensin, kylj*stukat musul*maanit helv*ttiin Suomesta. Noin niinkuin aluksi. 

Monet tulevat vanhimmiten järkiinsä, sulla käynyt jostain syystä päinvastoin.

Vierailija
17/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuissa on mukana tuota äärilaitaa. Ihmiset ei halua sitä leimaa.

Kuka mielestäsi edustaa persujen "äärilaitaa"? Millä perusteilla koet kyseisen ihmisen/ihmiste edustavan "äärilaitaa"? Eduskunnan vasemmisto-oikeistoakselilla "äärilaidat" ovat vasemmistoliitto ja kokoomus.

Vierailija
18/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ei ole olemassa Persuja äänestänyttä ihmistä, joka nyt yhtäkkiä äänestäisi punavihreitä. Oksymoron.

Vierailija
19/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takiahan Trump yllättäen voitti vaalit gallupeista huolimatta, koska niin suuri osa oli hiljaisia Trump kannattajia. He näyttivät sen kannattavan äänen vasta äänestyskopissa, mutta gallupeissa kertoivat ettei osaa sanoa tai sanoivat jopa äänestävänsä Hillarya.

Siksipä se vaaliaamun galluppien Hillaryn 99% vs 1% Trump kannatusasetelma kääntyi "yhden prosentin" voittoon.

Hiljaiset äänestäjät on loistava ilmiö nykypäivänä. Galluppeja ei voi uskoa tämän takia.

Niin paitsi etta kansa ei edes aanestanyt Trumpia voittoon, Clinton sai "kansan aania" yli 200 000 enemman. 

Trumpin voitosta paatti Electroral College.

Vierailija
20/47 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin paitsi etta kansa ei edes aanestanyt Trumpia voittoon, Clinton sai "kansan aania" yli 200 000 enemman. 

Trumpin voitosta paatti Electroral College.

Sori typo - toki tarkoitin electoral college. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi