Miten saada elämä mukavaksi sinkkuna ja yksinäisenä?
Kommentit (12)
Mitä sillä miehellä tekee? Nauti vapaudestasi!
Elät juuri niinkuin itse tahdot, etkä enää joudu kuuntelemaan ja taipumaan miesten kotkotuksiin, kuten jättikaiuttimiin ja pelikoneeseen olohuoneessa, joista itse maksat vähintään puolet.
En tiedä. Olen miettinyt samaa koko aikuisikäni eli lähes 20v nyt jo enkä ole löytänyt ratkaisua. Pahemmaksi vaan menee, kun muut ovat kohta 3. kierroksella ja itse miettii miksi ei ole koskaan kelvannut kenellekään.
Itse ainakin elän juuri sellaista elämää kuin itse haluan. Jos alkaa epäilyttää niin kannattaa selata tätä sivustoa, niin huomaa kuinka helppoa itsellä loppujen lopuksi onkin.
T. Lapseton sinkku
Ps. Kyllä kannatti!
Itse miehenä matkustan ympäri maailmaa, ja taas on suunnitteilla vuoden reissu. Ja mikäli pitäisi yleistä linjaa katsoa, niin sinulla naisena ei tule miehet loppumaan ja 0,5-1 vuosi, ja olet löytänyt jo uuden pysyvän seurustelusuhteen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen miettinyt samaa koko aikuisikäni eli lähes 20v nyt jo enkä ole löytänyt ratkaisua. Pahemmaksi vaan menee, kun muut ovat kohta 3. kierroksella ja itse miettii miksi ei ole koskaan kelvannut kenellekään.
Miksi ihmeessä pitäisi "kelvata" kellekään muulle kuin itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi "kelvata" kellekään muulle kuin itselleen?
Jos haluaa löytää kumppanin ja/tai seksiä.
Opettelet eroon normeista joita olet itsellesi parisuhteen aikana luonut.
Voit syödä ihan mitä itse haluat, ihan milloin haluat.
Voit mennä nukkumaan ja herätä riippumatta kumppanin herätyskellosta, aamuvirkkuudesta tai pakkovalvottamisesta.
Voit asua ihan missä itse haluat, vaikka se olisi muista kuinka hullua tahansa.
Voit säästää rahaa mihin haluat tai olla säästämättä. Voit tuhlata tai saituroida ihan niin kuin itse haluat.
Voit tutustua uusiin ihmisiin ja harrastaa irtosuhteita tai vaikka liittyä nunnaluostariin.
Voit katsoa telkkarista niin paljon sellaista hömppää kuin haluat.
jne...
On kyllä paskaa aikaa tämä joulu ja välipäivät. Ihan yksin ja ajattelee ja vatvoo sitä.
Harrastuksilla. Harrasta vaikka flamencoa, tangoa, lavatansseja. Maalaa akryyliväreillä tai piirrä. Retkeile porukassa tai yksinkin. Osallistu yhdistystoimintaan, sielläkin sinua tarvitaan. Osallistu toisten auttamiseen, jos olet hyvin luotettava, hyvin käyttäytyvä ja sopiva alalle, vaikka SPR:n ystäväpalvelussa tai muussa konkreettisessa tekemisessä, joka itseäsi kiinnostaa tai voisi alkaa kiinnostaa pidemmäksikin ajaksi.
Aloita harrastusmalliin kotisiivoojana, jos pidät siivoamisesta, sitä ainakin kaikki tarvitsevat.
Aloita koiranulkoiluttajana, jos pidät koirista.
Aloita lumenluojana ja puutarhatyöntekijänä, jos pidät ulkopuuhailusta vuoden ympäri.
Aloita vanhustentalojen kirjan- ja uutistenlukijana ja ulkoiluttajana, jos pidät vanhuksista.
Elämällä elämää, josta sinä nautit. Olen viimeisen 13v aikana seustellut 5v. 8v elänyt täysin yksin. Lapsetkin jo omillaan.
Nautin😍
Ei ole pakko olla yksin. Voit löytää jonkun kiltin ja kunnollisen miehen jos sinulla ei ole kovin tarkat ulkonäkö vaatimuksia.